Кажан

Кажан
Bat.gif
Внутрішній ID

?

ID об'єкта

?

Кажани — це пасивні моби, що зазвичай спавняться в печерах чи інших закритих місцях. Кажани — єдині пасивні моб, що вміють літати, і єдині літаючі моби, що спавняться у Звичайному світі.

Зовнішній вигляд

Кажани є другими найменшими мобами у грі, вони лиш трохи більші за пташенят курей. Їх важко помітити в темряві, у якій вони зазвичай перебувають. Вони мають темнокоричневу шерсть, крила та лапки.

Спавн

Кажани спавняться у великих печерах. Кажани можуть спавнитися у неосвітлених будинках, якщо він достатньо великий. Їх також можна заспавнити за допомогою їх яйця спавну.

У Супер-рівному світі кажани спавняться навіть у неосвітлених приміщеннях розміром 1x1, скоріш за все, завдяки кодуванню їх спавну, що змушує їх спавнитися там через відсутність більш підходящих місць. Це означає, що кажани не потребують багато місця для спавну, просто великі приміщення мають більшу вірогідність стати місцем спавну кажанів. Кажани насправді непотребують твердих блоків для спавну, та можуть заспавнитися у будь-якому місці, якщо рівень освітлення достатньо низький.

Поведінка

Кажани сплять протягом дня, і прокидаються вночі. Відпочиваючий кажан висить догори дригом, але щойно до нього наблизиться гравець, кажан полетить геть. Кажани не можуть висіти на прозорих та нетвердих блоках. Якщо розмістити кажана у вагонетку, він сам буде її рухати.

Історія

Java Edition
12w38a Кажанів додали у гру. Кажани безцільно літають і іноді влітають в лаву. Коли їх вбити, з них не випадають жодні предмети чи кульки з досвідом. Кажани не реагують на пшеницю, чи на натискання ПКМ. Кажани можуть витоптувати посіви, через що вони випадають як предмети.
12w42a Кажани більше не давлять посіви, і не активують розтяжки та натискні плити.
1.4pre Кажани тепер видають звуки.

Помилки

  • Кажани здатні рухатись крізь діагональний скляний дах.

Галерея