Зомбі-свинолюдина

Зомбі-свинолюдина
Свинозомбі.png
Свинозомбі мал.png
Здоров'я

20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Броня

2 (Armor.svg)

Сила атаки

Лёгкий: 5 (Heart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)
Нормальный: 9 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)
Сложный: 13 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)

Перші появи

Див. Історію

Звичайний дроп

Гнила плоть 0-1
Золотий самородок 0-1

Рідкісний дроп

Золотий зливок 0-1 (коли=при вбивстві гравцем+
Золотий меч 0-1 (коли=при вбивстві гравцем)

Досвід

Звичайний: 5 Сфера досвіду-тех.gif
Дитина: 12 Сфера досвіду-тех.gif

Звуки

Хрюкання Початок агресії Отримання шкоди Смерть Пересування

Внутрішній ID

JE: 57
BE: 36

ID об'єкта

zombie_pigman

Свинозомбі (англ. Zombie Pigman; часто мобу називають «свінозомбі», що не зовсім коректно) — нейтральний моб, що мешкає в Нижньому світі.

Спавн

Зомбі-свінолюдина спавниться в Нижньому світі, у порталів в Нижній світ і при попаданні блискавки в свиню. Зомбі-людина-дитина і зомбі-наїзник мають шанс спавну, рівний 5%. Якщо ви підійдете до зомбі-свіночеловека, він протягом декількох секунд буде дивитися на вас, а потім піде своїм шляхом.

Зомбі-свінолюдина спавниться з золотими мечами, які можуть мати випадкові чари. Шанс появи зомбі-свінолюдей з зачаровує золотими мечами підвищується на високому рівні складності.

Нижній світ

Зомбі-свінолюді спавняться групами по 4-10 особин і, як правило, намагаються триматися разом.

Портал у Нижній світ

Зомбі-свінолюди спавняться в звичайному світі у порталів в Нижній світ. Їх спавн залежить від кількості обсидіану, використовуваного при будівництві порталу. Чим більше портал, тим частіше будуть спавном зомбі-свинолюди.

Свиня

Свиня може перетворитися на зомбі-свінолюдину в тому випадку, якщо в неї влучила блискавка. При попаданні блискавки в порося все одно заспавниться дорослий зомбі-свінолюдина.

Дроп

При смерті зомбі-свинолюдини дропається 0-1 гнилої плоті і 0-1 золотих самородків. Зачаровання «Мародерство» збільшує кількість дропа.

Вірогідність випадання золотих злитків або золотого меча дорівнює, відповідно, 2,5% і 8,5%, якщо зомбі-свинолюдина був убитий гравцем. Ця верояность збільшується на 1% за рівень при чаре «Мародерство». При максимальному рівні чара шанс випадання золотих злитків збільшується до 5,5%, а золотого меча до 11,5%.

З дорослого зомбі-свинолюдини випадає 5 очок досвіду, а з дитини 12.

Всі предмети, які підібрав зомбі-свинолюдина, випадають після його смерті.

Хеллоуїн

На Хеллоуїн зомбі-свинолюди мають ймовірність 22,5% заспавнитись з гарбузом на голові і 2,5% зі світильником Джека.

Поведінка

Якщо одна група виявиться поруч з іншого, а ви атакуєте одного з них, «угруповання» об'єднуються і нападають на вас. Їх важко перемогти мечем (але окремо вони слабкі), але можна використовувати пастки, так як самі свінолюди до нападу на них нейтральні і не заважають цьому. Найзручніше заманювати зомбі-свінолюдей в пастки, підчіплюючи їх вудкою і тим самим провокуючи агресію.

Зомбі-свінолюдина стане ворожим тільки тоді, коли його атакують, або ви, або будь-яке інше істота (наприклад, якщо в нього потрапить вогненна куля гаста). Атака на одного зомбі-свінолюдину призведе до того, що всі зомбі-свинолюди в радіусі 40 блоків стануть ворожими. Якщо гравець відійде на деяку відстань від групи, трохи почекає або покине і знову повернеться в Нижній світ, зомбі-свінолюди знову стануть нейтральними. Якщо змінити складність на Мирну, то зомбі-свінолюди зникнуть, після підвищення рівня складності з'являться знову і будуть нейтральні до першого конфлікту.

У зомбі-свінолюдей імунітет до лави і вогню, тобто вони горять, але не отримують шкоди. Також зомбі-свінолюдина може потонути у воді.

На замітку: якщо раптом в Нижньому світі на вас напали зомбі-свінолюди, виройте яму в 2 блоки в ширину і 3 в глибину. Вони не оминуть яму, якщо ви встанете з протилежного боку, а всі разом впадуть туди. Після цього можна безболісно вбити їх рукою, але будьте обережні: не підходьте до ями ближче, ніж на 1 блок.

Досягнення

Піктограма Досягнення Опис Предок Завдання (якщо відрізняється) Внутрішній ідентифікатор
Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, розвідки та бойові діїУбийте будь-яку сутність або будь-яка інша особа.minecraft:adventure/root
Advancement-plain-raw.pngМисливець на монстрівВбийте будь-якого ворожего монстраПригодаminecraft:adventure/kill_a_mob
Advancement-plain-raw.pngПотрапити в халепуМетніть тризуб в ціль
Примітка: Викинути свою єдину зброю не є гарною ідеєю.
Мисливець на монстрівminecraft:adventure/throw_trident
Advancement-plain-raw.pngТочно в цільВистріліть в кого-небудь з лукаМисливець на монстрівminecraft:adventure/shoot_arrow
Advancement-fancy-raw.pngЗвіробійВбити всіх ворожих монстрівМисливець на монстрівВбийте усіх цих 24 мобів. Інші натовпи ігноруються для цього просування.minecraft:adventure/kill_all_mobs

Історія

Java Edition Alpha
1.2.0 Додані зомбі-свінолюді в Halloween Update разом з гастами. Зомбі-свінолюди ніколи не забувають атакувати гравця а і дропають смажену свинину
Java Edition Beta
1.5 При попаданні блискавки в свиню на звичайному світі, замість неї з'являється зомбі-свінолюдина без меча.
1.8 Зомбі-свінолюді при смерті більше не дропають смажену свинину, і новий дроп — гнила плоть.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre1 У дроп зомбі-свінолюдей доданий золотий самородок.
Beta 1.9-pre2 Тепер мають 2 (Armor.svg) очко броні, яке захищає їх на 8% утрати.
Beta 1.9-pre5 Зомбі-свинолюдина, скелети и зомбі можуть отримати шкоду від вибухового зілля лікування, і навпаки, лікуються від зілля шкоди.
1.2.1 12w06a Зомбі-свинолюди іноді спавн з зачарованою бронею, золотим мечем. Дропают рідко золоті зливки.
[[| ]]Раніше зомбі-свінолюдина називався в грі «свінозомбі».
1.3.1 12w22a Біля порталу можуть спавнитись зомбі-свінолюди, в середньому, 1 особина за 4 години. Побудувавши певним чином багато порталів, можна домогтися більш частого спавну свінозомбі, що може використовуватися для ферм золота в звичайному світі. Однак вони мають низьку ефективність.
1.4.2 12w32a Рідко, зомбі-свінолюдей можна зустріти з зачаровує золотими мечами і з бронею різного виду. Їх меч отримує шкоди.
Деякі зомбі-свінолюди підбирають викинуті предмети.
12w34b У звичайному світі, зомбі-свінолюди з порталу можуть назад потрапити в портал.
12w36a Моделі і текстури зомбі і зомбі-свінолюдини змінені (візуальне зміна, але текстуру ламають текстур-паки).
?На Хеллоуїн, зомбі-свінолюди можуть носити гарбуз і світильник Джека на головах.
1.6.2 Додані діти-зомбі-свінолюди. Зомбі-свінолюді більше не горять на сонячному світлі.
1.7.2 13w36a При попаданні блискавки в свиню, зомбі-свіночеловек з'являється з золотим мечем.
1.7.4 13w49a Додані зомбі-свінолюді-наїзники. Через те, що зомбі-свінолюди і зомбі використовують один .class файл, є маленький шанс появи зомбі-свіночеловека-наїзника.
1.8 14w03a Тепер дропают при смерті золоті зливки/золоті самородки тільки якщо їх убив гравець.
14w04a Зміна з попереднього знімка були видалені, правила тепер звичайні.
14w06a Новий ШІ у зомбі-свінолюдини.
14w07a Діти зомбі-свінолюдей ніколи не перестануть атакувати вас, хоча дорослі перестануть.
14w11a Тепер тікають від кріпера, які ось-ось вибухнуть.
14w32a Блискавка тепер завдає шкоди мобам Нижнього світу і мобам з ефектом вогнестійкості.
pre1 Помилка із 14w07a виправлена.
1.8.1 pre1 Більше не тікають від готующихся до вибуху кріпера.
1.11 16w32a ID сутності змінен з PigZombie на zombie_pigman.
1.13 18w07a Тепер зомбі-свінолюди навмисно будуть ламати черепашачі яйця.
? Тепер зомбі-свінолюді будуть нападати на черепах.
Pocket Edition Alpha
0.5.0 Додані зомбі-свинолюдини.
0.7.2 Додані нові звуки для зомбі-свінолюдини.
0.9.2 З зомбі-свіночеловека зрідка можуть випасти морква і/або картопля.
0.9.4 Тепер мають 2 (Armor.svg) очко броні, яке захищає їх на 8% утрати.
0.11.0 build 1 Додані маска свині до зомбі-свіночеловеку. Додані діти-зомбі-свінолюді. Зомбі-свінолюді більше не горять на сонячному світлі. Додані зомбі-свінолюді-наїзники.
0.12.1 build 1 При попаданні блискавки в свиню, зомбі-свіночеловек з'являється з золотим мечем. Зомбі-свінолюді іноді спавняться з зачарованою бронею, золотим мечем. Дропають рідко золоті зливки. У дроп зомбі-свінолюдей доданий золотий самородок. Зомбі-свіночеловек, скелети і зомбі можуть отримувати шкоди від вибухових зілля лікування, і навпаки, лікується від зілля шкоди. У нововведенні, меч може бути зачаровання на "Видобуток", який завдає додатковий втрат зомбі-свіночеловеку. Новий ШІ у зомбі-свінолюдини. Тепер він нейтральний. Рідко, зомбі-свінолюдей можна зустріти з зачарованими золотими мечами і з бронею різного виду. Їх меч отримує шкоди. Деякі зомбі-свінолюді підбирають викинуті предмети. Діти зомбі-свінолюдей ніколи не перестануть атакувати вас, хоча дорослі перестануть. Біля порталу можуть спавнитись зомбі-свінолюди, в середньому, 1 особина за 4 години. Побудувавши певним чином багато порталів, можна домогтися більш частого спавн свінозомбі, що може використовуватися для ферм золота в звичайному світі. Однак вони мають низьку ефективність. У звичайному світі, зомбі-свінолюді з порталу можуть назад потрапити в портал.
build 11 Зомбі-свінолюди можуть з'явитися з зачарованими мечами.
build 12 Зомбі-свинолюди тепер атакують залізних големів.
0.14.0 build 1 У маленьких зомбі-свінолюдей є шанс, що дорівнює 15%, стати наїзником в агресивному стані.
Маленькі зомбі-свінолюді можуть з'явитися верхом на дорослих особин.
0.15.0 build 1 Швидкість пересування атакованих зомбі-свінолюдей зросла.
Кишенькове видання
?Маленькі зомбі-свінолюді більше не можуть з'явитися верхом на мобах.
1.1 build 1 ID сутності був змінений з pig_zombie на zombie_pigman.
Bedrock Edition
?Маленькі зомбі-свінолюді більше не можуть з'явитися верхом на дорослих особин.
1.5 beta 1.5.0.0 Зомбі-свінолюди тепер тонуть у воді і ходять на дні, але не задихаються.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Додані зомбі-свинолюдини.
TU12Зомбі-свінолюдина тепер містить рідкісний дроп: золотий зливок, золоті шоломи або золоті мечі (звичайні або зачаровані). Меч може бути зачарований на випадкові чари 5 рівня.
TU141.04Біля порталу можуть спавнитися зомбі-свинолюди.
TU19CU71.12Додані діти-зомбі-свінолюди. Зомбі-свінолюди можуть також носити броню або зброю.
TU31CU191.22Patch 3Зомбі-свінолюди тепер знову стають нейтральними до гравеця у через 20-39,95 секунд після атаки, або вони продовжать атакувати, поки гравець не відійде подалі.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.0 Додані зомбі-свинолюдини.

Цікаві факти

  • Зомбі-свінолюди до поновлення 10 листопада 2010 ніколи не прощали гравцеві його атаку. Тепер, через деякий час після атаки, вони стануть нейтральними.
  • Зелена рідина в шкірі зомбі — свінолюдини була спочатку червоною кров'ю, але була змінена через користувачів, яким традиційна відсутність крові в Minecraft дуже подобалося і порушувати склався стиль не хотілося.
  • Точне попадання вогненної кулі гаста змусить зомбі-свінолюде бігти за гастом і атакувати його. Ця проблема може виникнути, коли гаст стосується землі, зазвичай подібне відбувається коли гаст спавниться в місцях з низькою стелею. Якщо зомбі-свінолюдина, що потрапив під вогненну кулю, нападе на гаста, поруч стоять зомбі-свінолюди не змінять своєї поведінки.
  • Ідею зомбі-свінолюдей запропонував гравець Miclee, а оригінальна текстура була створена X__x, проте Нотч змінив його текстуру.
  • Якщо відкрити текстуру зомбі — свінолюдини (pigzombie.png), то можна прочитати напис «THX xaphobia».
  • Якщо блискавка потрапить у звичайну свиню, то вона перетвориться на зомбі-свінолюдину.
  • Зомбі-свінолюдина, як і будь-яка нежить, не отримує шкоди від вибухового зілля моментального шкоди, але отримує шкоди від вибухового зілля моментального лікування.
  • Якщо гравець відобразить кулю гаста в зомбі-свінолюдину, то останній почне атакувати гравця, разом з усіма іншими зомбі-свінолюдьми.
  • Зомбі-свінолюди можуть підбирати броню і мечі.
  • Зомбі-свінолюдину не можна обдурити зіллям невидимості, при провокації він все одно піде на гравця в атаку.
  • Залізний голем атакує зомбі-свінолюдину незалежно від його поведінки.
  • Є дуже маленький шанс спавну дитини зомбі-свінолюдини на курці. Його можна безпечно вбити, просто заштовхавши (не вдарив!) В щілину 1 блок висотою — він задихнеться в блоці, а курка залишиться.
  • В 1.8 був змінений алгоритм агресивності зомбі-свінолюдей. Тепер зомбі-свінолюди, заспавненв в радіусі 30 блоків від уже агресивного побратима, теж стануть агресивнішими, причому будуть «націлені» на того ж гравця.
  • У Кишеньковому виданні зомбі-свінолюди можуть ламати двері.
  • Якщо вбити свінозомбі одним ударом (наприклад, використовуючи діамантний меч з зачаруванням «Небесна кара» IV або V), то він не встигне покликати своїх побратимів і всі інші свінозомбі залишаться нейтральними. Якщо є сумніви з приводу достатньої сили меча — використовуйте зілля «Сила I».
  • До введення шматочків золота і гнилої плоті в гру, зомбі-свінолюди дропають 0-1 золотих зливків і 0-1 перо.
  • Також як і лаві, так і в воді свінозомбі НЕ буде задихатися.

Помилки

Питання, що стосуються «Зомбі-свинолюдина», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Галерея