Зомбі

Зомбі
Зомбі.png
Зомбі-маленький.png
Зомбі-селянин бібліотекар.pngЗомбі-селянин коваль.pngЗомбі-селянин фермер.pngЗомбі-селянин священик.pngЗомбі-селянин м'ясник.pngЗомбі-селянин жебрак.png
Здоров'я

Survival Test: 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)
Після Indev: 20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Броня

2 (Armor.svg)

Сила атаки

Легкий: 2 (Heart.svg)
Нормальний: 3 (Heart.svgHalf Heart.svg)
Складний: 4 (Heart.svgHeart.svg)

Дроп

Гнила плоть 0-2

Рідкісний дроп

Залізний зливок
Залізний меч якщо тримає в руках
Залізна лопата якщо тримає в руках
Морква
Картопля

Досвід

Сфера досвіду-тех.gif

Звуки
Внутрішній ID

?

ID мережі

Зомбі: zombie
Зомбі-селянин: zombie_villager

ID об'єкта

Зомбі: JE: 54
BE: 32
Зомбі-селянин:
JE: 27
BE: 44

Зомбі (англ. Zombie) — ворожий моб, що вперше з'явився в Survival Test. Розмір моделі ушкоджень зомбі — 2 блоки висота, 1 блок ширина, 0.25 блоку товщина.

Спавн

Зомбі з'являються тільки в звичайному світі при рівні освітлення 7 або менше, групами по 1-4 особи.

При появі зомбі є 5% шанс, що це буде зомбі-селянин, і 5% шанс, що це буде зомбі-дитина. Зомбі-дитина при появі, в свою чергу, має 5% шанс стати зомбі-наїзником.

Під час облоги

Якщо гравець знаходиться в селі з хоча б 10 дверима і 20 селянами (або недалеко від неї) опівночі, то почнеться облога села, і поруч з її кордоном з'явиться до 20 зомбі. При цьому група зомбі ігнорує рівень освітлення, тобто може з'явитися навіть у добре освітленому місці. Це може статися в будь-якому біомі, навіть на грибному острові.

З спавнеров

Зомбі також з'являються з спавнеров, що знаходяться в скарбницях, якщо поруч є гравець.

В іглу

У підвалі іглу з'являється один замкнений у клітці зомбі-селянин священик, який не може деспавнитися.

Поведінка

Зомбі здатний бачити ворогів на відстані до 40 блоків (з версії 1.9 дистанція сильно зменшується, якщо на гравцеві надіта голова зомбі). Якщо він помічає гравця або сільського жителя, то починає його переслідувати, намагаючись обійти перешкоди. Швидкість зомбі мала, і поодинці при наявності вільного місця він може бути переможений навіть без зброї. Зомбі-діти ж дуже швидкі, крім того, по ним складніше потрапити. Через це зомбі-діти небезпечніше для непідготовленого гравця.

Зомбі не стануть тікати, якщо отримають шкоди, і продовжать атакувати мета, навіть будучи битим, і навіть якщо не можуть дотягнутися до неї.

Поки зомбі не бачить мету, він буде безцільно блукати по місцевості, час від часу видаючи противні хрипи.

Як і більшість мобів, зомбі завжди тримаються на поверхні води і не спробують пірнути, навіть якщо їх мета під водою. Однак з попередньої збірки 18w11a зомбі більше не плавають на поверхні води, а йдуть на дно і перетворюються в водяника.

Під час світанку, коли Місяць остаточно сховається за горизонтом, зомбі займеться від сонячного світла, і почнуть шукати укриття, — наприклад, водойма або тінь, — щоб уникнути згоряння. Однак зомбі вийдуть з укриття, щоб переслідувати гравця або сільського жителя. Зомбі з шоломом на голові не стануть горіти на сонці, однак їх броня буде поступово зношуватися, поглинаючи шкоди від сонячного світла, і, коли шолом зламається, зомбі почне горіти. Гарячі зомбі також мають здатність підпалювати жертву при ударі.

Як і інша нечисть, зомбі лікується від вибухового зілля миттєвого шкоди, і отримує шкоди від вибухового зілля миттєвого лікування. Зілля отруєння і відновлення на зомбі ніяк не впливають.

Якщо на шляху зомбі буде лежати який-небудь предмет, то може взяти його в руки, а якщо це буде броня, гарбуз або голова, то він її одягне. Сила зброї і сила атаки зомбі підсумовуються, якщо атака діамантовим мечем має силу в 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg), а зомбі, 4 (Heart.svgHeart.svg), то сила атаки буде 11 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg). Те ж саме з іншими мобами (крім скелета, він завдає однаковий шкоди будь-яким мечем). Також, якщо один зомбі побачив жителя або гравця, то все найближчі зомбі теж почнуть його атакувати.

Зомбі можуть обходити деякі перешкоди і проходити через невеликі лабіринти, а також вміють ламати дерев'яні двері (на високому рівні складності). Процес руйнування двері показується тріщинами на ній, як якщо б двері ламав гравець. Зомбі намагатимуться зламати тільки верхню половину двері, і якщо зовні будівлі поверхню на 1 блок нижче двері, зомбі почнуть стрибати і не зможуть зруйнувати двері.

Атака на селянин

Зомбі люблять переслідувати і атакувати селянин (навіть більше, ніж гравців). При цьому вони можуть бачити їх крізь блоки. Якщо зомбі почав переслідування селянина, то він не буде звертати уваги на інших мешканців або гравця (може переключитися на гравця, якщо той підійде до зомбі дуже близько), поки не вб'є переслідуваного селянина або на нього самого нападуть. Селянин, щоб врятуватися від зомбі, буде бігти навіть крізь вогонь, а ось зомбі переслідування крізь вогонь не продовжить.

Атака на залізний големів

При відсутності інших цілей зомбі нападають на голема (навіть якщо голем їх не зачепив). Це призводить до швидкої смерті зомбі, так як дистанція атаки голема вдвічі більше, шкоди більше втричі, а рівень здоров'я вище в п'ять разів.

Провокація

У звичайному світі із стрілків є тільки скелети, і якщо випадково скелети гоняючись за гравцем ранять зомбі, зомбі почне атаку на скелета. В цьому випадку переможець може буде будь-хто.

Підмога

На рівні складності гри «Складно» зомбі можуть спавнити «підмогу» (ще зомбі) при отриманні шкоди. Кожен зомбі має так звану «ймовірність закликати підмогу», яка варіюється від 0 до 10% (залежить від обласної складності). З шансом 0-5% (залежно від обласної складності) це число може збільшитися на 50-75%. Коли зомбі отримує шкоди від іншої істоти, з цієї ймовірністю він спробує створити ще зомбі. Буде зроблено до 50 спроб випадково вибрати місце для їх спавну (0 або ± 7-40 блоків по всіх осях). Блок для спавну «підмоги» повинен бути розташований над твердим блоком, мати рівень освітленості 9 або нижче; також блок не повинен бути зайнятий іншим блоком або сутністю, а в радіусі 7 блоків не повинно бути гравця.

І у пораненого, і у покликаних зомбі «ймовірність закликати підмогу» зменшується на 5%, що робить менш ймовірним нескінченну появу нових зомбі (але можливо, при невпинному побитті зомбі кулаком).

На всіх рівнях складності, зомбі при отриманні утрати від іншої істоти закличе на допомогу інших зомбі в зоні від 67×67×21 до 111×111×21 (з центром на пораненого зомбі). Покликані на допомогу зомбі будуть атакувати того, хто завдав шкоди пораненому зомбі. Ця механіка дуже схожа на механіку «підмоги» зомбі-свінолюдей, але має більший радіус дії.

Підмога анімується відверненням зомбі в сторону і частинками диму.

Тактика бою

При спавном зомбі не володіє стрілецькою зброєю на відміну від скелета, і не може стріляти з лука, якщо підбере його, але при отриманні шкоди може заспавнениnі ще зомбі.

Якщо ви воюєте з ним один на один, просто «закліківаем» його мишкою (не забуваючи піднімати меч). Намагайтеся постійно тримати дистанцію в 1-2 блоку, рухаючись назад, щоб зручно діставати його мечем. Потрапивши в оточення цих мобів, безперервно рухайтеся по колу, збираючи мобів в купку і бийте найближчого.

Але потрібно врахувати: чим менше здоров'я у зомбі, тим він сильніший, шкоди може збільшитися вдвічі!

Види

Зомбі-селянин

Зомбі-селяни складають 5% всіх що з'явилися зомбі. Вони ведуть себе як звичайні зомбі, але їх відмінними рисами є ніс, очі і брови, а ще одяг, як у сільських селян. Звичайний сільський селянин може бути заражений і перетворений на зомбі-жителя, якщо будь-який зомбі вб'є його. Шанс зараження на складному рівні становить 100%, на нормальному — 50%, на легкому — 0% (неможливо).

Зомбі-селяни можуть бути вилікувані за допомогою зілля слабкості і простого золотого яблука. Для цього киньте в мобу вибуховий зілля слабкості, а потім клацніть ПКМ з золотим яблуком в руці. При цьому не обов'язково, щоб зомбі був заспавнений шляхом вбивства селянина, важливо тільки, щоб зомбі був зараженим жителем. У разі успіху, ви почуєте гучний шиплячий звук, і зомбі-селянин почне тремтіти, випускаючи червоні частинки. Лікування займає від 2 до 5 хвилин (весь цей час мобу потрібно захищати від сонячного світла, атак інших зомбі, і, крім того, не відходити, щоб він не зник). На час лікування зомбі-селянин отримує ефект «Сила» I рівня. Після лікування селянин отримає випадкову професію (В Кишеньковому виданні, а також на ПК з версії 1.9, жителі не втрачають свою професію при зараженні і лікуванні. Професія майбутнього «здорового» селянина може бути визначена з уривків одягу, одягненою на зомбі-жителя).

Інформація про угоди не зберігається при зараженні селянина. Якщо зомбі-селянин має екіпіровку, після лікування вона зникне. Час лікування може бути скорочено на 4%, якщо оточити зомбі-селянина залізними гратами або ліжками (куб 9×9×9 з зараженим в середині).[1] З версії 1.14 (18w50a) оновили сільських і зомбі-селянин і інформація про угоди зберігається.

Зомбі-дитина

Зомбі-дитина в світлі факела
Зомбі-діти осідлали курку і курчатку

Зомбі-діти складають 5% від всіх зомбі [2]. Вони не відрізняються від звичайних зомбі, крім кількох винятків:

  • До версії 1.13 не горіли на сонці.
  • Вони пересуваються набагато швидше звичайних зомбі.
  • Коли вони носять броню або предмет, вони зменшуються до їх розмірів.
  • Іноді вони можуть осідлати курку.
  • Вони здатні пройти в отвори 1×1.
  • Вони дають більше досвіду при смерті від рук гравця.
  • Стрибаючи під повними блоками отримують від цього шкоди (вдаряючись головою об стелю).
  • Їх швидкість атаки помітно вище, ніж у звичайного зомбі, тому загальний шкоди в секунду у них також вище.

Існують і зомбі-селяни-діти, вони з'являються з шансом 5% при спробі спавну звичайного зомбі-селянина. Однак їх природний спавн — досить рідкісне явище, так як абсолютна вірогідність появи зомбі-селянина-дитини становить лише 0,25% (5%, що зомбі буде жителем, і після — 5%, що цей зомбі-селянин стане дитиною).

Зомбі-селяни-діти також з'являються при вбивстві зомбі звичайного дитини. Шанси зараження у них не відрізняються від звичайних жителів, і їх теж можна вилікувати. До версії 1.6.1 це був єдиний спосіб отримати зомбі-дітей.

Селянин, убитий зомбі, може з певною ймовірністю перетворитися не у дорослого зомбі-селянина, а в зомбі-селяна-дитини, а також мати броню і зброю.

Екоповані зомбі

Як і скелети і зомбі-свінолюди, зомбі можуть з'являтися зі здатністю підбирати впали речі. Вони будуть підбирати випали предмети, повз яких скелети і зомбі-свінолюди проходять (наприклад, викинутий як сміття блок землі). Але якщо зомбі підніме броню, то він одягне її. Зомбі з мечем або іншими інструментами наносять більше шкоди. Деякі зомбі з'являються вже екіпірованими (речі також можуть бути зачаровані). Шанси усього перерахованого вище наведені в таблиці.

Легкий Нормальний Складний
Броня 0 % 0-15 %[прим. 1] 1,875 — 15 %[прим. 1]
Зброя[прим. 2] 1 % 1 % 5 %
Вміння підбирати предмети 0 % 0-55 %[прим. 1] 6,875-55 %[прим. 1]
Зачарування інструмента 0 % 0-25 %[прим. 1] 3,125-25 %[прим. 1]
Зачарування броні 0 % 0-50 %[прим. 1] 6,25-50 %[прим. 1]
  1. а б в г д е ж и Залежить від обласної складності.
  2. З шансом 12 — залізний меч, з шансом 23 — залізна лопата.

Якщо зомбі з'явився в броні, то шанси отримання різних її елементів наступні:

Броня Легкий & Нормальний Складний
Шолом 100 % 100 %
Шолом і нагрудник 75 % 90 %
Шолом, нагрудник і наголінники 56,25 % 81 %
Повний комплект 42,19 % 72,9 %

Шанси того, що броня буде з певного матеріалу:

Тип броны Шанс
Шкіряна 37,06 %
Золота 48,73 %
Кольчужна 12,90 %
Залізна 1,27 %
Діамантова 0,04 %

Якщо зомбі ходить з будь-яким мечем (наприклад, кам'яним), або взагалі з іншим предметом, але потім знаходить меч краще (залізний), то він викине старий предмет (з такою самою імовірністю, як якщо б був убитий зброєю, зачарований на « здобич »I) і замінить його на новий, сильніший і міцний. Те ж саме стосується броні.

Будь-зомбі за замовчуванням має 2 (Armor.svg) пунктами захисту, що поглинає 8% утрати.

Зовнішній вигляд

Скін зомбі має ті ж розміри і форму, що і скін гравця, тому скін зомбі можна використовувати в якості скіна гравця. Він виглядає як заражений гравець з базовим скіном, так як має таку ж одяг.

Консольне видання

У консольних виданнях присутні зомбі і селяни. Часом відбувається облога, як і в ПК-версії. Однак, зомбі не можуть виламувати дерев'яні двері.

Кишенькове видання

У Кишеньковому виданні зомбі дропають гнилу плоть і/або картопля/морква як рідкісного дропа. У версії 0.9.0 були додані селяни, і зомбі тепер нападають на них, можуть ламати двері. Зомбі можуть підібрати броню або який-небудь предмет. Вони спавняться з одягненою бронею або з інструментами в руках. Також в Кишеньковому виданні версій 0.13.0-0.15.0 з'являються в зачарованому броні дуже часто. Ексклюзивно для кишенькового видання, діти-зомбі можуть залазити на спину корови, свині, курки, вівці, вовка, зомбі або павука.

NBT-дані

  • NBT дані сутності
    •  IsVillager: 1 або 0 (true/false) — true (істина), якщо зомбі інфікував селянина. Може бути відсутнім.
    •  IsBaby: 1 або 0 (true/false) — true (Істина), якщо зомбі є дитиною. Може бути відсутнім.
    •  ConversionTime: час в тактах, за яке інфікований мешканець перетворюється на звичайного селянина.
    •  CanBreakDoors: 1 або 0 (true/false) — true (Істина), якщо зомбі може виламувати дерев'яні двері (за замовчуванням, 0).

Досягнення

Advancement-oval-raw.pngДоктор для зомбіОслабьте і зцілите зомбі-селянинаВогняні недраВикиньте зілля слабості в зомбі-селянина і дайте йому золоте яблуко (повернувшись до зомбі і натиснувши клавішу ПКМ золотим яблуком у руці).minecraft:story/cure_zombie_villager
Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, розвідки та бойові діїУбийте будь-яку сутність або будь-яка інша особа.minecraft:adventure/root
Advancement-plain-raw.pngМисливець на монстрівВбийте будь-якого ворожего монстраПригодаminecraft:adventure/kill_a_mob
Advancement-plain-raw.pngТочно в цільВистріліть в кого-небудь з лукаМисливець на монстрівminecraft:adventure/shoot_arrow
Advancement-fancy-raw.pngЗвіробійВбити всіх ворожих монстрівМисливець на монстрівВбийте усіх цих 24 мобів. Інші натовпи ігноруються для цього просування.minecraft:adventure/kill_all_mobs

Історія

Java Edition Classic
0.24_02 Зомбі є другим мобом, доданим в гру; першим є людина. До додавання павуків в 0.26 і 0.27 зомбі був найшвидшим мобом в грі і пересувався з такою ж швидкістю, що і гравець. Крім того, зомбі і скелети могли носити броню, але вона не давала їм додаткових очок захисту і не випадала після смерті. За вбивство зомбі гравцеві давалося 80 очок. Також зомбі мали анімацію атаки.
Java Edition Indev
1 лютого 2010 Анімація у зомбі була вилучена.
19 лютого 2010 При смерті з зомбі випадає 0-2 пера. Нотч сказал[3], що випадання пір'я з зомбі пов'язано з тим, що він не впевнений, що повинно випадати з цього мобу.
Java Edition Beta
1.8 Тепер при вбивстві зомбі з нього випадає 0-2 гнилої плоті.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre1 Тепер зомбі отримують шкоди від вибухового зілля моментального лікування і лікуються від вибухових зілля миттєвого шкоди.
1.2.1 12w03a Зомбі отримав поновлений ШІ, который позволил ему перепрыгивать или обходить препятствия или даже решать небольшие лабиринты на пути к цели (например, игроку).
12w04a Штучний інтелект зомбі змінений так, щоб він міг врятуватися від денного світла. Якщо зомбі потрапив під сонячні промені і почав горіти, він тут же буде шукати собі укриття у вигляді тіні або води. Ту ж саму здатність додали і скелетам.
12w06a Зомбі атакує селянів, ламає двері, а також при смерті в якості рідкісного дропа з нього випадають залізні зливки, залізні шоломи, лопати і мечі.
12w07a Шанс випадання рідкісного дропа був зменшений.
1.4.2 12w32a Зомбі повернули можливість носити броню, але тепер вона захищає його.
Зомбі повернута анімація атаки, як в Classic 0.24, але вона задіюється, тільки коли зомбі тримає зброю.
Втрати від зброї, яке зомбі в руках, складається зі стандартним втратою зомбі, тобто на Нормальному рівні складності зомбі із залізною лопатою буде наносити 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg) шкоди, а з залізним мечем 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg).
За замовчуванням зомбі без броні має 2 (Armor.svg) пункту броні, тобто 8% захисту від шкоди. Зомбі в повній діамантової броні має 22 (Armor.svg × 11) пункту броні, але тим не менше ця броня все одно поглинає тільки 80% утрати.
Зомбі-селяни можуть з'явитися замість звичайного зомбі, або коли зомбі вб'є жителя. Його можна вилікувати, кинувши в нього вибуховий зілля слабкості і клікнувши ПКМ зі звичайним золотим яблуком в руках.
12w34a Зомбі тепер мають морква і картопля в якості рідкісного дропа. До 12w36a це був єдиний спосіб отримати ці продукти в виживання.
12w34b Зомбі можуть підбирати і носити випалі речі. При смерті зомбі вони випадають з шансом 100%.
Зомбі не горять на сонці, якщо носять шолом або гарбуз.
12w36a Була змінена текстура зомбі і зомбі-свінолюдей (візуальних змін немає).
1.5 13w03a Зомбі може підпалювати ціль, якщо атакує будучи палаючим.
1.5 Отримуючи шкоди, зомбі може закликати ще зомбі, які перебувають неподалік, в бій. Чим менше у зомбі життів, тим більше його шкоди.
1.6 13w17a При отриманні шкоди зомбі має невеликий шанс заспавнити ще зомбі.
13w23b Змінено механіка поведінки зомбі.
1.6.2 Дитина-зомбі має невеликий шанс з'явитися замість звичайного зомбі.
1.7.4 13w49a Доданий зомбі-наїзник. Він може з'явитися замість звичайного зомбі-дитини з шансом 5%.
1.8 14w11a Зомбі тепер тікають від кріперів, які готуються до вибуху.
14w30a Зомбі тепер дропают свою голову, якщо були вбиті вибухом зарядженого кріпера.
1.8.1-pre1 Зомбі більше не тікають від кріперів, які готуються до вибуху.
1.9 15w32a Відстань виявлення гравця скорочується вдвічі, якщо на гравцеві надіта голова зомбі.
15w33c Відстань виявлення гравця з головою зомбі скорочено і становить 37,5% від звичайного (15 блоків).
15w34a Тепер зомбі відтворюють анімацію атаки, навіть нападаючи без зброї.
15w35a Селяни більше не втрачають відомості про професії при перетворенні в зомбі-селянів. Професію зомбі-селяна можна визначити по лахмітті одягу. Після лікування житель залишається тією ж професії. Як і жебрак селянин, жебрак зомбі-селянин відсутній.
Новий NBT тег VillagerProfession (int). Зберігає дані про професії селянина.
15w36a Відстань виявлення гравця з головою зомбі знову становить 50% від звичайного.
15w43a Зомбі-селянин-священик з'являється в підвалі іглу.
1.11 16w32a ID сутності змінений з Zombie на zombie.
16w32b Звичайні зомбі-селяни повернуті в гру.
16w39a Зомбі-селяни тепер мають свої власні звуки.
1.12 17w14a Нові теги — ConversionPlayerLeast і ConversionPlayerMost. Містить UUID гравця, який перетворює зомбі. Використовується з тригером «minecraft:cured_zombie_villager» для досягнень.
1.13 18w07a Тепер зомбі нападає на дитинчат черепах.
Тепер зомбі буде навмисно ламати черепашачі яйця.
18w10d Тепер зомбі-дитина горить на сонці.
18w11a Тепер зомбі не спливає у воді.
Тепер, при досить тривалому контакті з водою, він перевтілюється в водяника.
Заплановані версії Java Edition
1.14 18w50a Зцілених зомбі-селянин тепер отримує назад свої минулі предмети товарообміну.
Селянам і зомбі-селянам додані нові різні скіни, які відповідають таким біомам: рівнина, пустеля, савана, тайга, тундра, джунглі, болото.
Pocket Edition Alpha
0.2.0 Додані вівці і зомбі, які стали першими мобами в кишеньковому виданні.
0.4.0 З зомбі випадають пір'я.
0.6.0 Додана нова ексклюзивна анімація для зомбі мобільної версії — той піднімає руки вгору при нанесенні удару гравцеві, як би підкидаючи його. Анімація була взята з комп'ютерної Classic версії 24.
0.8.0 Як рідкісного дропа з зомбі додані морква і картопля.
0.9.0 build 1 У зомбі поліпшений штучний інтелект, тепер вони намагаються обійти перешкоди, щоб дістатися до гравець або селянина.
0.11.0 build 1 Додані діти-зомбі.
Зомбі дропают гнилу плоть.
0.12.1 build 1 Додані зомбі-селяни.
Зомбі можуть виламувати двері.
Зомбі можуть Спавном з бронею або інструментом в руках.
Зомбі можуть виявляти гравця на відстані до 40 блоків.
0.14.0 build 1 Діти-зомбі мають шанс 15% бути наїзником курки, корови, свині, вівці, вовка або зомбі.
build 2 Зомбі дропают голову при вбивстві від зарядженого кріпера.
Pocket Edition
1.1 build 7 У зомбі-селянів з'явилися унікальні звуки, які вони видають в Java-версії.
Bedrock Edition
1.4 beta 1.2.20.1 Зомбі тепер горять на сонці, якщо вони знаходяться в човні.
Зомбі-діти тепер горять на сонці.
1.5 beta 1.5.0.0 Зомбі тепер тонуть у воді і ходять на дні.
Заплановані версії Bedrock Edition
1.10 beta 1.10.0.3 Тепер зомбі-селяни мають скіни біомів і професій.
Старий зомбі-селянин все ще може з'явитися в підвалі іглу.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Додані зомбі.
TU5Тепер дропают гнилу плоть замість пера.
TU12Поліпшено ШІ зомбі: тепер вони краще орієнтуються в просторі, обходять перешкоди і невеликі лабіринти при переслідуванні гравця. Також вони можуть бачити крізь скла. Якщо зомбі горить від впливу сонячного світла, він починає шукати водойму, щоб загасити вогонь.
Зомбі тепер переслідують і нападають на селянинів, виламують двері (на рівні складності «Складний»), і завжди вибирають найкоротший шлях до них.
Зомбі з невеликим шансом дропают залізні зливки, шоломи, лопати і меч.
TU141.04Додані зомбі-селяни.
Доданий зомбі-селянин-дитина. Однак, вони з'являються тільки, якщо зомбі вб'є селянина-дитину.
TU151.05Змінено рідкісний дроп зомбі — морква, картопля або залізні зливки.
TU19CU71.12Зомбі тепер можуть підбирати предмети і спавнитись з бронею і/або зброєю.
Доданий зомбі-дитина.
Зомбі-селяна-дитину можна заспавнити за допомогою яйця призову зомбі.
TU31CU191.22Patch 3При вбивстві зомбі-дитини випадає досвід.
Зомбі тепер дропают свою голову при вбивстві від зарядженої кріпера.
TU46CU361.38Patch 15Доданий висушення.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.0 Додані зомбі і зомбі-селяни.

Цікаві факти

  • При облозі села рівень освітлення не враховується, таким чином зомбі може Заспавнени прямо поруч з факелом.
  • Зомбі-дитина /summon Zombie ~ ~ ~ {IsBaby:1}.
  • Зомбі-селянин /summon Zombie ~ ~ ~ {IsVillager:1}.
  • Зомбі-селянин-дитина /summon Zombie ~ ~ ~ {IsBaby:1,IsVillager:1}.
  • Виламавши двері, зомбі може її підібрати.
  • На Хеллоуїн (31 жовтня по годинах комп'ютера) зомбі можуть з'явитися з гарбуз ми або світильниками Джека на головах.
  • Зомбі-дитина може осідлати дорослого зомбі, курку, свиню, корову, вівцю‌[Лише у Bedrock Edition].

Помилки

Питання, що стосуються «Зомбі», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Галерея

Див. також

Примітки