Зачарована книга

Зачарована книга
Зачарована книга.png
Тип

Інструмент

Міцність

Ні

Поновлюваний

Так

Складається

Ні

Перша поява

1.4.6 (12w49a)

Номер

dec: 403 hex: 193 bin: 110010011

Текстовий
ідентифікатор

enchanted_book

Зачарована книга (англ. Enchanted Book) — предмет, що дозволяє гравцям накладати чари на різні предмети за допомогою ковадла.

Отримання

Натуральна поява

Зачаровані книги будь-якого рівня можуть бути знайдені в скринях скарбниць (15,1%), в вагонетках з скринями в покинутих шахтах (14,1%) і в пустельних храмах в кількості 1 штуки.

Зачаровані книги 30 рівня можуть бути знайдені в скринях фортець (2,5% — коридори, 72,2% — бібліотеки і 4% — сховища) в кількості 1 штуки.

Риболовля

Зачаровані книги можна зловити на риболовлі в якості скарби з шансом 7%.

Зачарування

Гравець може отримати зачаровану книгу шляхом накладення чар на книгу на столі зачарования.

Використання

У режимі Виживання зачаровані книги є єдиною можливістю накладання чар, які недоступні на столі зачарования. Їх складають зачарования-скарби і особливі рецепти, наприклад, Зачарований щита на «Міцність».

Для використання зачарованих книг гравець повинен помістити зачарований предмет в перший слот ковадла, а зачаровує книгу — у другій слот. Для завершення зачарования гравець повинен мати необхідну кількість очок досвіду. Зачаровані книги можуть бути об'єднані для створення однієї книги з посиленими і/або множинними чарами, подібно об'єднанню інструментів або зброї.

У процесі об'єднання книг чари з другої книги переносяться в книгу в першому слоті, зберігаючи максимальний рівень цих чар. Якщо рівні однакових чар обох книг рівні, а також доступний більш високий рівень, то книга одержить цей рівень. Кожна зачарована книга може використовуватися лише один раз.

Зачарований книги не показують властивості своїх чар. Наприклад, книга, зачарована на «Гострота» IV, не завдаватиме більше шкоди, ніж незачарованная книга, або будь-який інший предмет, який не є зброєю.

Доступні предмети

За допомогою зачарованих книг можна накладати чари на ті ж предмети, які можуть бути зачаровує в столі зачарування, однак є можливість накладення чар вищого (в тому числі і максимального) рівня, а також можуть використовуватися для наступних предметів:

Назва Не зачаровані на столі
зачаровані предмети
Примітка
Ефективність Збільшує швидкість видобутку
Шипи З деяким шансом завдає шкоди атакуючому
Міцність Збільшує міцність
Гострота Збільшує наноситься шкоди
Небесна кара Збільшує пошкодження по нежиті
Біч членистоногих Збільшує пошкодження по членистоногих
Ходьба по льоду Перетворює воду в заморожений лід
Починка

Використовує сфери досвіду для лагодження інструментів/зброї.
Лук не сумісний з чарами «Нескінченність»

Творчий режим

Гравець може накласти будь-чар на будь-який предмет в режимі Творчість. Наприклад, палиця може бути зачарована на «Шовковий дотик», що дозволить гравцеві добувати блоки трави. Зачаровані предмети можуть використовуватися в виживання без втрати своїх чар.

Зачарований блок втратить свої чари після установки в ігровому світі.

Історія

Java Edition
24 листопада 2012 На MineCon 2012 Dinnerbone повідомив про бажання додати можливість зачарування предметів на ковадлі за допомогою папіру.
6 грудня 2012 Dinnerbone показав перше зображення зачарування діамантового меча за допомогою зачаровує книги з чарами «Видобуток» II за 6 рівнів. Також він сказав, що «це і є причина, по якій я додав ковадла спочатку».
1.4.6 12w49a Зачаровані книги додані в гру. Їх чари можуть бути застосовані до будь-якого предмету.
12w50a У режимі Виживання зачаровує книги можна використовувати лише з певними предметами. У режимі «Творчість» їх все так же можна використовувати з будь-яким предметом. Розробники повідомили, що дана особливість була залишена для режиму «Творчість» навмисно.[1][2]
Можна купити зачаровані книги у бібліотекарів за 5-64 смарагдів.
Тепер можна знайти в скринях скарбниць, покинутих шахт, фортець, пустельних і джунглевих храмів, і кузнях сіл.
1.4.6-pre Зачаровані книги додані в інвентар режиму Творчість.
1.5.1 13w11a Можна об'єднувати зачаровані книги одного рівня для складання рівня чар.
1.7.2 13w36a Зачарованні книги можуть бути отримані в процесі риболовлі в якості скарби. Дані книги можуть мати кілька чар.
13w39a Зачаровані книги можуть отримати кілька чар в процесі зачарования.
1.8 14w25a Додана зачарована книга з чарами «Підкорювач глибин», що дозволяє швидше переміщатися під водою.
1.9 15w43a Збільшилася середня кількість зачарованих книг на скриню в фортецях.
15w44a Збільшилася середня кількість зачарованих книг на скриню пустельних храмах, покинутих шахтах і скарбницях. Чари цих книг стали випадкового рівня.
1.11 16w39a Тепер можна знайти в скринях лісових особняків.
Додана зачарована книга з чарами «Прокляття зв'язку», обладунки з якими неможливо зняти.
Додана зачарована книга з чарами «Прокляття зникнення», обладунки з якими не випадають при смерті .
1.13 18w21a Змінений колір підказки у зачарованої книги.
Pocket Edition Alpha
0.12.1 build 1 Зачаровані книги додані до гри.
Legacy Console Edition
TU14CU11.04Patch 1Зачаровані книги додані до гри.

Цікаві факти

  • Отримана за допомогою команди /give зачарована книга не матиме чар, але продовжить сяяти аналогічно іншим зачаровувати предмети.

Помилки

Питання, що стосуються «Зачарована книга», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Галерея

Див. також

Примітки