Заняття для нудьгуючих

Хоча Minecraft досить весела і велика гра, завжди може трапитися так, що гравцеві буде здаватися, що він зробив і побудував все можливе, і тому йому більше нічим зайнятися. Даний перелік містить ряд занять, якими можна зайнятися в грі.

Створити карту

Існують різні варіації ігрових карт Minecraft: карти на проходження (пригоди), паркур, виживання, або містять в собі красиві споруди. Карту можна побудувати різними способами, тут все на ваш розсуд. Також, де потрібно, можна використовувати Редстоун-схеми і командні блоки.

Пограти в режимі Хардкор

Майже всі гравці Minecraft грали в звичайному режимі Виживання, але далеко не все — в хардкор. Цей режим майже такий же, як і виживання, але з двома важливими відмінностями. По-перше, не можна відроджуватися після смерті. Померли? Ну що ж, в новіших версіях можна хоча б досліджувати світ в режимі Спостереження (в старих версіях світ віддаляється). Але з'явитися знову вже не зможете. По-друге, складність поставлена на складно, і її не можна змінити. Цей режим може принести позитивні емоції гравцеві, якщо той був на волосині від смерті, але зумів врятуватися.

Скористайтеся чітамі на хардкорі

Пограли достатню кількість часу в режимі Хардкор? Чому б не змінити правила гри? Відкрийте світ по локальній мережі, включивши можливість використання читів. Можна, наприклад, прописати команду /give minecraft:bedrock, щоб побудувати собі будинок з бедроку, скористатися командним блоків для якого-небудь механізму.

Авто-шахта

Встановіть модифікацію ComputerCraft, створіть "черепашку-шахтаря", вказавши необхідну довжину тунелю в панелі управління. Пристрій не може працювати без палива, можна використовувати вугілля або будь-які інші предмети, що годяться в вигляді палива.

Гра на сервері

Деякі сервера вимагають онлайн-реєстрації та виконання додаткових умов для гри (наприклад, подача заявки з анкетою), але на більшості з них можна грати і так, де ви можете знайти нових друзів або показати свої таланти, а також шедеври інших гравців.

Спробуйте першоквітневий жарт

Чи знали ви, що існують спеціальні першоквітневі версії Minecraft? До них відносяться Minecraft 2.0, 15w14a і 1.Rvpre-1. В Minecraft 2.0 багато кумедних речей, такі як Редстоун-чешуйніци, рожевий доброзичливий висушувач, згасаючий факел. У 15w14a творяться схожі речі: все той же рожевий висушувач, не можна створювати нові світи і атакувати інших мобів, а човен обсидіановая, яка буде тут же тонути і багато іншого. Коли ви пограєте на цих версіях, то, швидше за все, будете раді, що ці речі не потрапили в офіційну версію!

Випробуйте команду /summon

Функція /summon потрібна не тільки для того, щоб закликати нових мобів. Наприклад, перевернутий павук-наїзник (павук зверху і скелет внизу), або заряджений кріпер, який може знищити все, або Ендермен з Бедрок в руці і вагонеткою на голові. Ви навіть можете використовувати /summon і командні блоки, щоб швидко створити стіну або автоматично відновити будівлю. Ви також можете створити щось більш цікаве за допомогою команди /setblock!

Встановить ресурспак

Ресурспак не змінює код гри і не впливає на ігровий процес. Зате він дозволить поглянути на Minecraft по-новому. Ресурспакі зазвичай змінюють текстури блоків, предметів, мобів, неба і т.д., але іноді так само і музику і звуки.

Змінити текстури

Хотіли створити свій ресурспак? Не питання! Можна почати переробляти стандартні текстури або взяти в якості основи будь-якої вже існуючий ресурспак.