Залізна руда

Залізна руда
Iron Ore Revision 3.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Classic Pre 0.0.14a

Номер

dec: 15 hex: F bin: 1111

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Залізо — це мінерал, який можна знайти під землею. Це найпоширеніший мінерал, з якого можна зробити знаряддя праці, броню чи зброю.

Щоб добути залізну руду потрібна кам'яне, залізне або діамантове кайло. При переплавлюванні в печі видає залізний зливок, який можна використати для майстрування інструментів та броні (середньої якості), відер, ножниць та ін. Повний список майструвань можна знайти на сторінці майструвань.

Більшість гравців віддають первагу залізним знаряддям праці, оскільки залізо більш поширене ніж алмази, і має більшу міцність порівняно з каменем. Залізо часто використовується гравцями для створення різного роду механізмів і пасток.

Виплавка

Інгредієнти Процес Результат

Залізна руда +
Будь-яке паливо

Залізний зливок

Розташування

Жила залізної руди.

Поклади заліза можна знайти приблизно на рівні моря або нижче (1-64 блоки). Переважна більшість залізних руд знаходиться на пологих територіях, здебільшого в печерах та біля лавових озер.

Жили можуть відрізнятися своїми розмірами, але найбільш поширеними є розміри 2x2x2.

Історія

Попередження.svg
Цей розділ потрібно терміново оновити. Ви можете допомогти, оновивши вміст розділу згідно з останніми версіями Minecraft.

Залізо з'явилося у версії 0.0.14a. В версії гри Classic, залізна жила могла згенеруватися в розмірі до трьох печер і містити до 167 блоків руди.

В ранній версії гри, коли ще не було додано піч, то для виплавлення використовувався вогонь.

В Survival Test, розбиваючи залізну руду, гравець отримував 1-3 блоків заліза. В новішій версії замість них випадали залізні зливки.

Залізо не є відновлюваним ресурсом.

Галерея

Дрібниці