Ендер-скриня

Ендер-скриня
Ender Chest.gif
Тип

Блок-об'єкт

Прозорість

Так

Висвітлення

Так, 7

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

3,000

Міцність

22.5

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп
Перша поява

1.3.1 (12w21a)

Номер

dec: 130 hex: 82 bin: 10000010

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Скриня Енду, Скриня Краю або Ендер-скриня (англ. Ender Chest) — це блок, який може зберігати речі. Скриня Енду працює як інші звичайні скрині, але окрім того, зміст скрині, доступний у всіх інших скринях Енду, навіть у інших вимірах. На відміну від звичайних скринь, вони не зламаються, якщо вибух відбудеться поруч з ними. Незважаючи на те, що вони створюються з обсидіану, вони не захищені від драконів Енду.

Скриня Енду не викидає речі, які в ньому були, після зруйнування. Речі з цієї скрині будуть доступні навіть після зруйнування усіх подібних скринь, але щоб їх дістати потрібно побудувати нову скриню Енду. Ця скриня побудована з обсидіану, тому її вибухостійкість дорівнює половині вибухостійкості обсидіану, що робить її стійкою до вибухів. Також вона випромінює світло і має такі ж частки, як ендермен і портал Енду. У мультиплеєрі, скриня Енду має окремий інвентар для кожного гравця. Знищивши скриню, випаде 8 обсидіану (за виключенням, використання кайла з зачаруванням шовковий дотик), що означає, що потрібно робити нове око Енду для відновлення скрині.[1]

Скрині Енду не можуть поєднуватись між собою, як звичайні скрині і тому можуть стояти одна біля одної.[2]

Крафт

Інгредієнти Рецепти крафта

Обсидіан +
Око Енду

Використання

  • Так, як речі з скрині Енду не зникають, то гравець може будь-де забрати ці речі, навіть якщо скриню зруйновано.
  • Скриня Енду дуже корисна під час режиму Виживання та Хардкор. Тому, що скриня має 27 слотів, і якщо її заповнити повністю корисними речима, можна з собою в подорож брати лише скриню Енду і декілька очей Ендера, а на справді у вас буде цілий арсенал.
  • Ця скриня дуже корисна. Адже навіть якщо в ній тримати звичайні, корисні речі це дуже зручно. Маючи декілька скринь на всіх ваших базах, ви зможете швидко і просто отримати вам потрібні речі.
  • Також дуже корисно мати скриню Енду, заповнену вагонетками, на кожній станції вашої залізниці. (Або ж з вагонетками з піччю чи з скринею).
  • Якщо розмістити скриню Енду в шахті, ви зможете не боятися за свої речі і цінні ресурси, які ви добуваєте.
  • Зруйнувавши скриню Енду, випаде 8 обсидіану і втратиться око Ендера. Є три варіанти, як зробити так, щоб скриня не зникла:
    • Використати кайло з зачаруванням Шовковий Дотик.
    • Звичайно, ви можете з собою носити запасні скрині.
    • Тримайте декілька очей Ендера і верстак у скрині Енду. Перед зруйнуванням його, ви можете забрати ці речі і створити нову скриню.
  • Як і обсидіан і скрині, скриня Енду не може бути посунута поршнем.
  • Скрині Енду працюють навіть між вимірами. Тому можуть бути використані для транспортування важливих речей з Пекла та Енду.
  • У мультиплеєрі, ці скрині використовуються, як "сейф". Тому, що будь-який грабіжник чи гріфер не зможе ані забрати речі, ані їх знищити.
  • Порожня скриня Енду корисна у тих випадках, якщо ви заблудились і не можете повернутись додому. Складіть усі речі в цю скриню і покінчіть життя самогубством. Якщо ви маєте іншу скриню вдома, ви зможете врятувати всі свої речі.

Значення

Нумерація даних

Байти Значення
0x1
0x2
0x4

Трьох-байтовое поле, що містить значення від 2 до 5:

  • 2: Скриня повернута на північ
  • 3: Скриня повернута на південь
  • 4: Скриня повернута на захід
  • 5: Скриня повернута на схід

Неприпустиме значення за замовчуванням: 2.

0x8 Не використовується.

Стан блоку

Назва Значення Опис
 facingnorth
south
east
west
Напрямок передньої частини скрині.

NBT дані

  • NBT дані блоку-сутності
    •  id: ender_chest
    •  x: Координати блоку-сутності по осі X.
    •  y: Координати блоку-сутності по оси Y.
    •  z: Координати блоку-сутності по оси Z.

Історія

Java Edition
1.3.1 12w21a Ендер-скриня доданий. Потрібен для доступу до спільного сховища. Випадає при руйнуванні.
12w22a Іконка повернута іншою стороною.
12w24a Ендер-скриня тепер використовується для доступу до особистого сховища гравця. Загальна сховище прибрано. При руйнуванні випадає 8 обсидіану, якщо здобутий киркою без "Шовкового торкання".
1.8 14w29a Додана анімація руйнування.
1.9 15w31a Тепер генеруються в містах Краю.
1.10 1.10-pre2 Для ендер-скринь з'явився унікальний звуковий ефект.
1.11 16w32a ID сутності був змінений з EnderChest на ender_chest.
1.13 17w47a Числовий ID блоку став рівен 130.
18w10d Вода тепер може бути розміщена в ендер-скринях.
Pocket Edition
1.0 build 1 Додана ендер-скриня.
Bedrock Edition
1.2.13 build 1 Для ендер-скринь з'явився унікальний звуковий ефект.
Legacy Console Edition
TU14CU11.04Patch 1Додана ендер-скриня.
New Nintendo 3DS Edition
1.7.10 Додана ендер-скриня.

Цікаві факти

  • Хоча скриня зроблена з обсидіану, вона може бути зламана будь-яким кайлом, так само як і стіл зачарувань.
  • Дракон Енду може зламати скриню Енду, але не обсидіан.
  • Не зважаючи на те, що скриня виготовляється з обсидіану, обсидаін має вдвічі більшу вибухостійкість.
  • Скриня Енду не працює з воронкою, ймовірно тому, що у мультиплеєрі скриня має окремі інвентарі для кожного гравця і воронка не викидає предмет нікуди.
  • Частки скрині поширюються лише на 1 блок, тому якщо поставити її біля стіни, з іншого боку їх не буде видно.

Галерея

Помилки

Питання, що стосуються «Ендер-скриня», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Посилання