Екран налагодження

Java Edition.png

Тільки для Java Edition
Знімок екрана з інформацією про налагодження

Екран налагодження спрацьовує при натисканні клавіші F3. Він показує кеш-фрагмент, використання пам'яті, різні параметри, координати карти гравця та графік, який вимірює поточну частоту кадрів гри. Це може бути дуже корисним для того, щоб іншим гравцям розповісти про розташування вашої карти та моніторинг продуктивності.

Опис екрану

Інформація про інтегрований сервер додана до екрану налагодження в 1.13.

Під час відображення зменшеної інформації про налагодження включено лише елементи зі зірками.

Назва Опис[1][2]
fps* Частота кадрів (також відома як частота кадрів) є частотою, при якій відеопристрій виробляє унікальні послідовні зображення, звані кадрами. Кадри є нерухомими зображеннями, які, коли послідовність разом утворюють рідинну анімацію, яка є основою для всіх рухомих носіїв. Частота кадрів найчастіше виражається в кадрах в секунду (fps).
chunk updates* Оновлення фрагментів — це кількість просторів з 1 блоком, які змінили його стан або зміст в останню секунду. Ця зміна стану може бути спричинена додаванням або відніманням блоків з карти, вирощування цукрової тростини, потоку води або лави, вилучення червоного каменю, завантаження/вивантаження шматки та багато іншого. Оновлення фрагментів зазвичай високі відразу після генерації карт.
integrated serversup>* Час, необхідний для відмітки на інтегрованому сервері, кількість пакетів, надісланих клієнтом (tx), і кількість пакетів, отриманих клієнтом (rx).
C* Кількість секцій фрагментів, що відображаються за загальною кількістю секцій чанка в області завантаження.
D* Відстань віддачі на стороні клієнта.
L Кількість блоків на стороні клієнта, на які потрібно застосувати легке оновлення.
pC* Відкладені чанки для пакетної обробки.
pU* Очікує завантаження відеокарти.
aB* Доступні буфери для використання в процесі дозування.
F* Кількість секцій блоків, завантажених за межами відстані перегляду. Підраховує всі передачі візуалізації.
O* Кількість секцій чанків, вилучених за допомогою закупорювання оклюзії. Підраховує всі передачі візуалізації.
E* Кількість рендеризированних об'єктів над загальними об'єктами.
B* Невикористані, завжди 0. Можливо, раніше було вилучено кількість об'єктів через приховані фрагменти.
I* Кількість невидимих об'єктів.
P* Кількість частинок на екрані.
T* Показує максимальну частоту кадрів ("inf", якщо Unlimited) і ваш тип графіки ("швидкий", якщо Fast і none, якщо Fancy), включаючи налаштування хмари ("fast-clouds", якщо Fast, "fancy-clouds", якщо Fancy і ні, якщо хмари вимкнено).
All* Відображає загальну кількість завантажених об'єктів (у тому числі мобів і знятих елементів).
MultiplayerChunkCache* Найбільше чанків, які будуть завантажені.
Dimension FC Поточний розмірність гравця з підрахунком силових навантажень (FC=Force Loaded Chunk). Показує n/a, якщо жодного фрагмента в цьому вимірі не завантажено силою.
XYZ X: Розташування гравця в блоках на схід від 0,0 (негативні значення на заході)

Y: Висота гравця (футів) в блоках (63 (62,9)) є звичайним рівнем моря, 11 (10,9) — рівнем паводків лави, 32 (31,9) — це нижній світ.
Z: Розташування гравця в блоках на південь від 0,0 (негативні значення знаходяться на півночі)

Блок Координати блоку, на яких стоять ноги гравця, у форматі xyz. Дуже схожий на XYZ, як описано вище, округлений до найближчого цілого числа.
Чанк* Розташування гравця в чанку, а також розташування чанка в світі. У зменшеному режимі відображається лише розташування в межах фрагмента.
Облицювання Напрямок, з яким гравець стикається. Назустріч X/Z позначає вирівнювання гравця по осі x/z. Дві цифри в кінці вказують на горизонтальну (азимутальну) і вертикальну (висотну) обертання гравця.
Біом Показує вам, у якому ви перебуваєте в біомі. Якщо Y нижче 0 або вище 255, замість неї відображаються слова "За межами світу...".
Світло Перше число — це загальний рівень освітлення, де знаходяться ваші ноги. Зауважте, що існує кілька застережень, оскільки рівень освітлення неба свідчить про рівень освітлення, який блок отримає від сонця при денному світлі, але не враховує низький рівень освітлення вночі або під час шторму.

Друге число — це кількість світла з неба в блоці, в якому стоять ваші ноги.
Третє число — це кількість світла від інших блоків (наприклад, факелів) у блоці, в якому стоять ваші ноги.

Локальна складність Показує складність чанка, в якому знаходиться гравець. Див. Друге число відображає кількість днів у грі, якими гравець був у світі, див. цю статтю, для отримання додаткової інформації.
Дивлячись на Показує координати блоку, на який дивиться гравець. Якщо гравець не переглядає жодного блоку, цей запис не з'являється.

Діаграма

Кругові діаграми в нижньому правому куті екрана налагодження ⇧ Shift + F3 відображають інформацію профілювання в режимі реального часу. Більш детальну інформацію про один розділ можна відобразити за допомогою клавіш 1-9. Натисніть 0, щоб повернутися до попереднього розділу.

Графік часу кадр

Лінійчаста діаграма в лівому нижньому куті екрана налагодження Alt + F3 відображає вимірювання секунд на кадр у реальному часі з лініями, що позначають 1/60s і 1/30 на кадр. Графік має кольоровий код від зеленого до жовтого до червоного, з зеленим — швидше кадр, червоний — меншим, а жовтий між ними.

Швидкий доступ

Текст відображатиметься в чаті для більшості наведених тут ключів відлагодження. Зауважте, що при використанні певної комбінації клавіш F3+N, F3+B, т.д., екран відладки не відкриється.

  • F3+A: Перезавантажує всі чанки.
  • F3+B: Увімкнути видимість поштових скриньок об'єктів. Вона також показує, які напрямки суб'єкти шукають.
  • F3+C: Копіює координати гравця і обертання у вигляді /tp команди.
    • Протягом 10 секунд замість того, щоб змусити налагодити виліт гри.
    • Control+F3+C змушує JVM виліт замість регулярного виліту Minecraft. Тим не менш, з деякими клавіатурами це тільки тригери з правильним управлінням і використовуючи ліве управління призведе до регулярного аварії.[3]
Знімок екрана попередження про аварійне завершення роботи, наданий у чаті під час утримання F3+C.
  • F3+D: Очистити історію чату (включаючи попередньо набрані повідомлення та команди) (станом на 1.11 гравець може використовувати кнопку "Вгору", щоб переглянути попередні команди/речі, які вони сказали в чаті).
  • F3+F: Збільшити відстань відтворення на 1 (мінімум і максимум — 2-32).
  • F3+⇧ Shift+F: Зменшити відстань відтворення на 1 (мінімум і максимум — 2-32).
  • F3+G: Перемикає видимі межі блоку навколо плеєра.
  • F3+H: Перемикання ідентифікаторів предметів, довговічність інструментів, колір броні та масштаб карт.
  • F3+I: Копіює дані блоку або сутності в буфер обміну.
  • F3+N: Цикл між режимами гри творчість і глядач.
  • F3+P: Перемикайте автоматичну паузу, коли Minecraft втрачає фокус вкл/викл.
  • F3+Q: Допомагає і показує всі F3 + комбінацію клавіш.
  • F3+T: Перезавантажити текстури, моделі, звуки та будь-який інший вміст ресурсного пакету.
  • ⇧ Shift+F3: Відкриває екран налагодження з графіком профайлера.
  • Alt+F3: Відкриває екран налагодження з графіком часу кадру.
  • (Зверніть увагу, що обидва графіки можна відкрити за допомогою ⇧ Shift+Alt+F3)

Коли reducedDebugInfo gamerule встановлено на true, еффект F3+B (хітбоксів об'єктів), F3+G (межі чанку), F3+C (координати копіювання), і F3+I (дані копіювання блоку/сутності) не будуть показані.

Історія

.
Java Edition Classic
0.0.2a Номер версії відображається у верхньому лівому куті цієї версії або, можливо, раніше.
0.0.9a Додано екран налагодження. Він містив fps, і оновлення фрагментів.
Java Edition Indev
?Додано опцію для включення екрану налагодження. Ім'я поточної версії завжди відображалося навіть тоді, коли цей параметр вимкнено.
Java Edition Alpha
v1.1.0 Екран налагодження більше не входив до списку як опція і вимагав F3 для утримання для активації.
v1.2.3 Координати додано до екрана налагодження.
Java Edition Beta
1.3 Екран налагодження разом з іншими функціями функціональних клавіш став перемикачем.
Коли відкрився екран налагодження, він буде показувати цифри над кожним мобом; ці номери є ідентифікатором Entity ID. Вони були видимі через блоки, що зробило F3 дуже корисним моб-пошуком.
1.7 Координат "f" стає видимим на екрані налагодження (у напрямку напрямку).
1.8 ?Додана можливість побачити насіння рівня.
Вилучені номери об'єктів показуються над головою моб. Деякі гравці відчули, що це обман, і що він забрав з гри.
Java Edition
1.0.0 2 жовтня 2011 Виявлено перші зображення профайлера продуктивності під час виконання з круговою діаграмою.
?Додавали профайлер.
1.2.1 1.2-pre Додано інформацію про рівень біома і освітлення розташування гравця. Насіння в мультиплеері було приховано, показуючи як "0".
1.2.4 Натискніть F3 (Fn+F3 на Mac і деяких ноутбуках) відкриває екран налагодження, але без графіків. Графік з'явиться після натискання ⇧ Shift+ F3 (Fn+ ⇧ Shift + F3 на Mac і деяких ноутбуках).
1.3.1 12w18a Додана інформація про швидкість гравця та про те, чи гравець торкається землі.
Координати тепер округлені до 5 цифр.
12w21a Інформацію про насіння в світі було видалено, замість цього можна було натиснути клавішу чату і набрати /seed.
?Графік часу кадру був вилучений.
1.4.2 12w39a Координати фрагментів Fl, x і z, і більше інформації про обертання були додані.
12w41a ⇧ Shift+F3 тепер відображається графік профілера.
1.8 14w02a Тепер показує, на яку вісь ви зіткнетеся після основного напрямку: "До позитивного/негативного X/Z".
14w04a Перехрестя буде відображати 3 коротких кольорових ліній для позначення напрямку кожної осі: х/червоний, у/зелений, z/синій.
Лінія координат x тепер буде виділена жирним шрифтом, дивлячись на схід/захід, аналогічно лінія z координат буде виділена жирним шрифтом, якщо дивитися на південь/північ.
14w05a Тепер текст має фон.
Замінено x, y, z, b, bl та інші мітки з більш зрозумілими мітками.
"Світло" тепер є рівнем світла в ногах, а не з очей.
14w06a Заголовок X, Y і Z змінено з "Feet" на попередньому знімку на "XYZ".
Додано лічильник дня, який збільшується на 1 кожну світанку.
Тепер відображається складність: Peaceful- 0.00, Easy- 0.75, Normal- 1.50, Hard 2.25 (але цифри повільно збільшуються, чим довше ви знаходитесь в області).
Тепер відображається обертання гравця в градусах і квадрантах.
14w11a На правій стороні дисплея відображається, якщо ви дивитеся на блок, показуючи його ідентифікатор і стан блоків.
14w17a Тепер всі блоки відображаються на правій стороні екрана налагодження F3.
Вилучено "Обличчя негативне/позитивне x/z" з меню F3.
14w20a Додано "Обличчя негативне/позитивне x/z".
14w25b F3 + B тепер також показано, яким напрямком об'єкти шукають, використовуючи синю лінію.
Вилучено рядок з правого боку, на якому було показано назву блокової моделі, на яку дивився програвач.
14w29a Перемикач "Зменшена налагоджувальна інформація" тепер існує в налаштуваннях для декількох гравців, щоб увімкнути/вимкнути зменшення інформації на екрані налагодження.
reducedDebugInfo gamerule дозволяє вмикати / вимикати зменшену інформацію на екрані налагодження. Це перекриває всі налаштування "зменшеної інформації про налагодження" у клієнтах.
14w30a Тепер відображається кількість фрагментів фрагментів, які наразі відображаються, та кількість розділів фрагментів, які не відображаються у відсотках, версія OpenGL, розмір дисплея, постачальник і графічний процесор.
До номера версії додано "Vanilla".
1.8.2 pre1 Перевиданно та перероблено графік часу кадру, який тепер можна активувати за допомогою Alt + F3
1.9 15w32a F3+N тепер перемикається між режимом творчого та глядача, коли гравець перебуває в будь-якому з них. Гравець повинен мати дозвіл на використання /gamemode щоб це працювало.
15w43a Тепер відображається більше інформації.
F3+Q надає допомогу і показує все F3 + комбінації клавіш.
F3+F тепер збільшує відстань відтворення на 1 (мінімум і максимум — 2-32).
F3+⇧ Shift+F тепер зменшіть відстань відтворення на 1 (мінімум і максимум — 2-32).
Відображається, якщо кругова діаграма і графік fps відображаються на екрані.
Показує текст у чаті, коли ви перезавантажуєте чанки, звуки тощо.
Не відкриває екран F3 під час використання певної комбінації клавіш F3+N, F3+B, т.д.
Вилучена F3+S,які раніше перезавантажували звуки.
F3+T тепер перезавантажує весь вміст пакета ресурсів, включаючи звуки.
Червоні, сині та зелені лінії змінювалися за розміром, тепер змінюються відносно шкали GUI.
1.10 16w20a F3+G перемикає видимі межі чанків навколо плеєра.
3 лінії, що вказують напрямок, тепер мають невеликий чорний контур, якщо дивитися на область з поганим контрастом.
1.13 18w11a Натискання F3+C тепер копіює поточне місцезнаходження гравця в буфер обміну у вигляді /tp команді, хоча тримаючись протягом 10 секунд і відпускаючи все одно змусить аварійний відлад.
18w14a Тепер дає попередження перед тим, як примусово припинити роботу відлагодження.
18w22c Накладення налагодження F3 тепер показує рідину, яку гравець дивиться, окремо від блоків.
pre6 F3+I копіює дані блоку або об'єкта в буфер обміну.
Додана інформація про час, необхідний для галочки на інтегрованому сервері, кількість пакетів, надісланих клієнтом (tx), і кількість пакетів, отриманих клієнтом (rx).
pre7 Додано рядок "Дивлячись на рідину", в якому відображаються координати цільової рідини.
Перейменовано рядок "Дивившися" на "Дивлячись на блок".
Інформація "Націлений блок" тепер націлюється на флюїди. Він буде відображати інформацію для блоків на відстані до 16 блоків.
Додано "Цільову сутність", яка відображає інформацію про об'єкти до 16 блоків.
Змінена F3+I[note 1] тепер бути ⇧ Shift+F3+I. В даний час з'ясовано, що він копіює дані на стороні клієнта цільового блоку або об'єкта. Він все ще може використовуватися будь-ким.
Додана F3+I копіювати цільовий блок або дані на стороні сервера на буфер обміну. Його можуть використовувати лише оператори.
1.13.1 18w30a Додані Control+F3+C щоб примусити аварію JVM, замість звичайного краху.
18w31a Додані нові поля для поточного розміру і пов'язані з ними силові навантаження.
Заплановані версії Java Edition
1.14 18w43c Натискнувши Alt+F3 тепер відображається TPS (тики в секунду).
Додана minavgmax клікніть, щоб допомогти знайти заїкання.

Pre-1.8 legend

Назва Опис[4][5]
C Кількість секцій фрагментів, що відображаються за загальною кількістю фрагментів. Підраховує всі пропуски візуалізації: якщо розділ фрагмента візуалізується двічі (оскільки він містить, наприклад, водні та звичайні блоки), він буде підраховуватися двічі.
F Кількість секцій блоків, завантажених за межами відстані перегляду. Підраховує всі передачі візуалізації.
O Кількість секцій чанків, вилучених за допомогою закупорювання оклюзії. Підраховує всі передачі візуалізації.
E (перший ряд) Кількість порожніх розділів чанків. Ці розділи пропускаються з однієї з двох причин: або фрагмент ще не завантажений і перетворений в полігони, або розділ не має нічого для малювання в поточному вікні рендерингу. Підраховує всі передачі візуалізації.
E (другий ряд) Кількість рендеризированних об'єктів над загальними об'єктами.
B Невикористані, завжди 0. Можливо, раніше було вилучені кількість об'єктів через приховані фрагменти
I Кількість невидимих об'єктів.
P Кількість частинок на екрані.
T Відображає максимальну частоту кадрів.
ALL Відображає загальну кількість завантажених об'єктів (у тому числі мобів і знятих елементів).
ServerChunkCache
ChunkCache
Найбільше чанків, які будуть завантажені.
x Розташування гравця в блоках на схід від 0,0 (від'ємні значення знаходяться на заході), а після // — номер вашого блоку з блоком у складі.
y Висота гравця в блоках (63 (62,9) є надмірним рівнем моря, 11 (10,9) — рівень повені у світі, 32 (31,9) — це нижній світ).
z Розташування гравця в блоках на південь від 0,0 (негативні значення знаходяться на півночі), а після // — номер вашого блоку з блоком у складі.
f Напрямок, з яким гравець стикається (південь=0, захід=1, північ=2, схід=3) і якщо гравець йде у напрямку x або z відповідно.
lc Максимальна висота секції для шматка, в якому ви перебуваєте (використовує кубічні секції шматка, тому висота відображатиметься кратною 16 мінус 1.)
b Показує, у якому ви біомі іви знаходитесь.
bl (для "bблокуваннясвітло") Кількість світла від інших блоків (наприклад, факелів) на блоці, в якому знаходиться ваша голова. Якщо ви стоїте на вершині факела, це поле покаже рівень освітлення 13 замість очікуваного 14, оскільки ваша голова буде одним блоком від неї.
sl (для sky світло) Кількість світла з неба в блоці, в якому знаходиться ваша голова. Зауважте, що номер, показаний тут, є точним лише протягом дня. Він показує рівень світла, який блок отримав би від сонця при денному світлі, але не враховує низький рівень освітлення вночі або під час шторму.
rl (для raw світло) Загальний рівень освітленості, на якому знаходиться ваша голова, дорівнює max (bl, sl). Зауважте, що, оскільки поле "sl" враховується тут, це поле має ті самі застереження, що й у такому.
ws Швидкість ходьби.
fs Швидкість польоту
g На землі, логічне значення, істина, якщо гравець торкається землі.
fl Y-координата найвищого блоку, де гравець може стояти, округлений під час стояння на напівблоках, таких як плити. Коли над порожнечею (там, де немає блоку), буде сказано 0.
шейдер Шлях до файлу поточно активного шейдера (у каталозі "Матеріали" minecraft.jar). Відображається, лише якщо активний шейдер.

Примітки

  1. http://gaming.stackexchange.com/questions/14990/minecraft-debug-screen
  2. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=13231
  3. MC-135509; за коментарі, деякі клавіатури не дозволяють одночасно натискати ці клавіші (оскільки вони знаходяться в одній вертикальній колонці). http://keyboardchecker.com/ can be used to check.

Помилка цитування: Теги <ref> існують для групи під назвою «note», але не знайдено відповідного тегу <references group="note"/>, або ж бракує закриваючого </ref>