Діамантова руда

Діамантова руда
Diamond Ore.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Indev 0.31 (January 29, 2010)

Номер

dec: 56 hex: 38 bin: 111000

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Діамантова руда (англ. Diamond Ore) — найбільш рідкісна і цінна руда в грі. Коли добулася діамантова руда її можна перетворити в діамант.

Використання

Діамант може бути використаний для створення лопати, кайла (діамантовим кайлом можна розбивати обсидіан), сокири, меча, мотики і броні найвищого ґатунку. Діамант є один з складових програвача і столу зачарування. Також з діамантів можна скласти діамантовий блок.

Майстрування

Інгрідієнти Вхід » Вихід
Діамантова руда

Примітка: Блок діамантової руди можна отримати тільки киркою, зачарованою на шовковий дотик. В іншому випадку з блоку діамантової руди випадає готовий діамант.

Пошук руди

Діамантова руда залягає жилами від 1 до 10 блоків (інколи трапляються, що кілька вен з'являються разом. Діамантова руда знаходиться тільки нижче 16-го рівня.

  • Ймовірність знайти діамантову руду від 2 до 15 рівня становий 0.0846%.
  • На один чанк припадає близько 3.097 блоків діамантової руди.
  • Гарною ідеєю є обкопати жилу діамантової руди з усіх сторін, в тому числі знизу. Це дозволить побачити інші частини жили якщо вона згенерувалася по діагоналі, а також гарантує, що жоден діамант не впаде в лаву під жилою.
  • Рекомендовано використовувати зачаровану кирку при добування діамантів. Це може збільшити кількість діамантів, що випадають з діамантової руди до 4 штук (Вдача III).
  • Немає ніяких доказів, що діаманти генеруються біля лавових озер, просто діамантова руда і лава генеруються на однаковій висоті. Якщо ви бачите лаву, це зовсім не означає, що діамантова руда поруч, це тільки означає, що ви на 16-му рівні і нижче. Тобто це та ж висота, де генерується діамантова руда.

Розподіл діамантової руди по висоті

Diamond D 28x.jpg

Хоча діамантова руда починає з'являтися з 15-го рівня і нижче, не має сенсу видобувати на цьому рівні, ви повинні спуститися на шари з високою концентрацією діамантів, між рівнями 5-12. Як не дивно, є трохи менше діамантової руди в середині цього діапазону (близько шар 9).

Одна з можливих стратегій це спуск на висоту 11 (або 7 чи 6) і будівництво певних тунелів.

Історія

Java Edition Indev
0.31 Додана діамантова руда, вона мала назву Смарагдова руда.
Java Edition Beta
1.6 В цій версії через глюк глиняний блок був ще рідкіснішиий ніж діамантова руда.
1.8 Діамантової руди стало приблизно на 25% менше
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre4 Блок діамантової руди можна отримати киркою з зачаруванням шовковий дотик, також стало можливо отримати більше діамантів з діамантової руди за допомогою кирки з зачаруванням вдача.
1.3.1 12w22a З блоку діамантової руди при знищенні став випадати досвід.
Pocket Edition Alpha
0.3.2 Додана діамантова руда.
Legacy Console Edition
TU1 Додана діамантова руда.

Дрібниці

  • Діамантову руду можна переплавити в печі, хоча єдиний спосіб її добути – використовувати кайло, зачароване на шовковий дотик. Так само можна переплавити редстоунову руду та лазурит.
  • В деяких жилах блоки інколи генеруються по діагоналі, тому після добування діамантової руди рекомендовано знищити блоки навколо.
  • Алмазна руда, разом з іншими рудами, з'являється у фоновому режимі на сторінці досягненнь.
  • Алмазна руда завжди зустрічається у групах з двох або більше, якщо деякі з них не були замінені на печери, цитаделі або покинуті шахти.