Діамантова руда

Діамантова руда
Diamond Ore JE3 BE3.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Indev 0.31 (January 29, 2010)

Номер

dec: 56 hex: 38 bin: 111000

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Діамантова руда (англ. Diamond Ore) — найбільш рідкісна і цінна руда в грі. Коли добулася діамантова руда її можна перетворити в діамант.

Використання

Діамант може бути використаний для створення лопати, кайла (діамантовим кайлом можна розбивати обсидіан), сокири, меча, мотики і броні найвищого ґатунку. Діамант є один з складових програвача і столу зачарування. Також з діамантів можна скласти діамантовий блок.

Майстрування

Інгрідієнти Вхід » Вихід
Діамантова руда

Примітка: Блок діамантової руди можна отримати тільки киркою, зачарованою на шовковий дотик. В іншому випадку з блоку діамантової руди випадає готовий діамант.

Пошук руди

Діамантова руда залягає жилами від 1 до 10 блоків (інколи трапляються, що кілька вен з'являються разом. Діамантова руда знаходиться тільки нижче 16-го рівня.

  • Ймовірність знайти діамантову руду від 2 до 15 рівня становий 0.0846%.
  • На один чанк припадає близько 3.097 блоків діамантової руди.
  • Гарною ідеєю є обкопати жилу діамантової руди з усіх сторін, в тому числі знизу. Це дозволить побачити інші частини жили якщо вона згенерувалася по діагоналі, а також гарантує, що жоден діамант не впаде в лаву під жилою.
  • Рекомендовано використовувати зачаровану кирку при добування діамантів. Це може збільшити кількість діамантів, що випадають з діамантової руди до 4 штук (Вдача III).
  • Немає ніяких доказів, що діаманти генеруються біля лавових озер, просто діамантова руда і лава генеруються на однаковій висоті. Якщо ви бачите лаву, це зовсім не означає, що діамантова руда поруч, це тільки означає, що ви на 16-му рівні і нижче. Тобто це та ж висота, де генерується діамантова руда.

Розподіл діамантової руди по висоті

Diamond D 28x.jpg

Хоча діамантова руда починає з'являтися з 15-го рівня і нижче, не має сенсу видобувати на цьому рівні, ви повинні спуститися на шари з високою концентрацією діамантів, між рівнями 5-12. Як не дивно, є трохи менше діамантової руди в середині цього діапазону (близько шар 9).

Одна з можливих стратегій це спуск на висоту 11 (або 7 чи 6) і будівництво певних тунелів.

Історія

Java Edition Indev
0.31Додана діамантова руда, вона мала назву Смарагдова руда.
Java Edition Beta
1.6В цій версії через глюк глиняний блок був ще рідкіснішиий ніж діамантова руда.
1.8Діамантової руди стало приблизно на 25% менше
Java Edition
1.0.0Beta 1.9-pre4Блок діамантової руди можна отримати киркою з зачаруванням шовковий дотик, також стало можливо отримати більше діамантів з діамантової руди за допомогою кирки з зачаруванням вдача.
1.3.112w22aЗ блоку діамантової руди при знищенні став випадати досвід.
Pocket Edition Alpha
0.3.2Додана діамантова руда.
Legacy Console Edition
TU1Додана діамантова руда.

Дрібниці

  • Діамантову руду можна переплавити в печі, хоча єдиний спосіб її добути – використовувати кайло, зачароване на шовковий дотик. Так само можна переплавити редстоунову руду та лазурит.
  • В деяких жилах блоки інколи генеруються по діагоналі, тому після добування діамантової руди рекомендовано знищити блоки навколо.
  • Алмазна руда, разом з іншими рудами, з'являється у фоновому режимі на сторінці досягненнь.
  • Алмазна руда завжди зустрічається у групах з двох або більше, якщо деякі з них не були замінені на печери, цитаделі або покинуті шахти.