Дракон Краю

Дракон Краю
EnderdragonFlying.gif
Здоров'я

200 (Heart.svg × 100)

Розмір

250px

Перші появи

Див. Історію

Дроп

Портал в звичайни світ, Ворота Краю

Досвід

Перший: 12 000 Сфера досвіду-тех.gif
Наступні: 500 Сфера досвіду-тех.gif

Звуки
Внутрішній ID

JE: 63
BE: 53

ID мережі

EnderDragon

ID об'єкта

ender_dragon

Розташування кристалів Краю для відродження дракона

Дракон Краю (англ. Ender Dragon) — бос, що мешкає в краю.[1] Знищує більшість блоків на своєму шляху, пролітає крізь ті блоки, які не знищує.[2] Спочатку спавниться раз в краю, може бути заспавнен повторно за допомогою кристалів Краю.

Спавн

Природний спавн

Дракон Краю з'являється в краю, як тільки в нього заходить перший гравець. Він буде спавнитись на будь-якому рівні складності, включаючи мирний, але на цьому рівні складності дракон не зможе безпосередньо завдати шкоди гравцеві.

Відродження дракону

Якщо у вас закінчилося драконівський подих або з інших причин вам захотілося знову битися з драконом Краю, то вам знадобиться 4 кристали Краю. Поставте по 1 на кожну сторону зворотного порталу. Не забудьте прибрати яйце дракона з порталу, а інакше воно пропаде назавжди. Розпочнеться відновлення обсидіанових стовпів і воскресіння боса. Портал в звичайний світ при цьому відключиться.

Зовнішній вид

Дракон Краю — це величезний чорний дракон з палаючими фіолетовими очима. Це найбільший моб в грі (за винятком невикористаного гіганта). Частини крил у нього темно-сірі. Як і у мандрівників Краї, павуків і фантомів, його очі і рот видно навіть у повній темряві, так що його можна побачити з будь-якої точки початкового острова.

Дроп

Дракон Краю при смерті вибухає в променях фіолетового світла, злітаючи вертикально вгору до висоти 128, тріска (він поступово втрачає пікселі текстури і стає прозорим) і світяться зсередини. З нього випадає дуже багато сфер досвіду, всі вони разом здатні підняти гравця, який не має досвіду, до 36 рівня. Частина сфер потрапляє на спавн в звичайний світ через портал. З наступних драконів, відроджених за допомогою кристалів Краю, буде випадати тільки 500 Сфера досвіду-тех.gif, а яйце дракона випадати не буде.

Після його смерті активується також зворотний портал з яйцем дракона на вершині. При вході в портал починаються титри. Спочатку вони представляють собою філософську розмову, а потім йдуть вже безпосередньо титри. Після перегляду титрів гравець повертається в звичайний світ на точку спавна. Титри можна переглянути ще раз, зайшовши в портал, а також пропустити за допомогою ESC. Гравець може повернутися в Край після перемоги над драконом через той же портал в фортеці.

Введегя бою

Дракон Краю в звичайному і Нижньому світах

При використанні команди консолі /summon ender_dragon <x> <y> <z> {DragonPhase:0} можна закликати одного або декількох драконів Краю в звичайному і Нижньому світі. Він не матиме смужки здоров'я. Він знищує практично будь-який блок, коли вступає з ним в контакт. Не руйнуються тільки ті блоки, які зустрічаються в краю: камінь Краю, обсидіан і корінна порода. Крізь них він, як і в краю, просто проходить. У звичайному світі дракон буде в першу чергу прагне переміститися до нульових координатах, таким чином, випадковий його заклик на сервері тягне за собою загрозу будівлям при спавні. Літає з дуже високою швидкістю і виписує химерні фігури в польоті. Після досягнення нульових координат дракон буде зависати над ними, як над зворотним порталом і атакувати гравця, використовуючи таку ж тактику нападу: плануючи на гравця, плюючи кислотою і обертаючись при попаданні метальних снарядів. Він завжди літає вище гравця, проробляючи отвори в будь-яких підвищеннях, з якими він зіткнеться, а під час нападу на нього пробуріваются рів по всій території, відправляючи всіх зустрінутих мобів і сутностей в повітря. Якщо гравець відступає під землю, то він все одно слідкує за ним, роблячи величезні тунелі на своєму шляху. У Нижньому світі ефект такий же, дракон може пробивати будь-які фортеці з пекельним каменем, а якщо він полетить крізь лаву, то залишить там величезну, нічим не заповнену діру, яка через деякий час трохи закриється поруч стоїть рідиною. Якщо ж їх кілька, то вони є смертельною небезпекою для одного гравця незалежно від навичок і досвіду. Якщо гравець запаковує себе в неруйнівного драконом блоках, то дракон проходить їх наскрізь. Це марно. При вбивстві дракона в звичайному або Нижньому світі, портал не виникає. Без тега DragonPhase: 0 дракон просто нерухомо висить в повітрі нечутливий до всього, крім команд консолі і ніяк не взаємодіє з гравцем.

Кислота Краю

Кислота Краю
Кислота Краю.png
Перша поява

[[JE: 1.9
КВ: 1.0.0
Старі консольні видання: TU9|JE: 1.9
КВ: 1.0.0
Старі консольні видання: TU9]]

Дроп

Ні

Внутрішній ID

?

ID об'єкта

dragon_fireball

З поновлення 1.0.0 для кишенькового видання, TU9 для Xbox 360 або 1.9 для ПК дракон Краї випльовує кислоту Краю. Вона має перефарбовану в фіолетовий колір текстуру вогненної кулі, на зразок частинок навколо мандрівників Краю, і, очей і рота дракона Краю, порталу в Нижній світ.

У Xbox 360 кислота підпалює блоки, як і снаряди гаста або іфрита, але у вогню фіолетова текстура. На відміну від звичайних снарядів гаст, куля дракона не може бути відображений. Може знищити блоки, розміщені гравцем.

У ПК-версії кислота після вибуху залишає хмара фіолетових частинок, що завдає значної шкоди. Якщо використовувати колбу на ньому, то можна отримати драконівський подих.

У кишеньковому виданні має червоні частинки після вибуху.

Іноді дракон сідає на неактивний портал в звичайний світ і починає випльовувати потік кислоти перед собою, іноді обертаючись, щоб змінити «область обстрілу».

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngЗвільніть КрайХай щастить!КрайВбийте дракона Краю.minecraft:end/kill_dragon
Advancement-oval-raw.pngНове поколінняПідберіть яйце драконаЗвільніть КрайОтримайте яйце дракона у ваш інвентар.minecraft:end/dragon_egg
Advancement-oval-raw.pngДежавю...Відродити драконаЗвільнити КрайВикличте дракона за допомогою ендерських кристалів.minecraft:end/respawn_dragon
Advancement-oval-raw.pngОсвіжи диханняЗберіть дихання дракона в пляшечкуЗвільнити КрайОтримати пляшечку з диханням дракона в ваш інвентар.minecraft:end/dragon_breath
Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, розвідки та бойові діїУбийте будь-яку сутність або будь-яка інша особа.minecraft:adventure/root
Advancement-plain-raw.pngТочно в цільВистріліть в кого-небудь з лукаМисливець на монстрівminecraft:adventure/shoot_arrow

Історія

Спочатку, дракони були запланованими мобами, на яких Нотч натякнув під час оновлення — Скелет-наїзник.[3] Він також згадував, що лігва дракона можуть бути доповненням. Вони залишалися потенційним проектом в ході розробки, поки не оголосили Дракона Краю.

Java Edition Beta
Вересень 2011 Нотч заявив, що дракони будуть додані.
7 жовтня 2011 Нотч розкрив існування дракона Краю.
10 жовтня 2011 Нотч випустив відео, що показує Край, а також смугу життя дракона зверху.[4][5]
11 жовтня 2011 Гравець по імені «stropping_notch» запитав Джеба, чи можлива їзда на драконі, і він відповів, що це ідея. Поки не ясно, розглядається це чи ні, і до якого дракону вона буде ставитися.
12 жовтня 2011 На Minecraft-гілці Reddit'а Нотч також сказав: «Вони будуть іншими драконами. Дракон Краю, ймовірно, буде більше, і в основному світі вони будуть такого розміру, що не будуть руйнувати ландшафт і будуть червоними, тому що дракони червоні. »
13 жовтня 2011 Нотч в Твіттері сказав: «У драконів шість кінцівок», тобто, два крила і чотири лапи.
28 квітня 2012 Джеб сказав, що він не буде додавати будь-яких нових босів, поки не зробить дракона Краю «веселіше». Незважаючи на це, були додані висушувач до внесення будь-яких змін цього босу.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre4 Був доданий дракон Краю. Він був більш-менш функціональним, однак він не був включений в гру, і гравці не могли його пошкодити.
Beta 1.9-pre5 Була додана можливість ранити його, однак він все ще не міг з'явитися в грі чесним способом.
Beta 1.9-pre6 Офіційно з'явився дракон Краю як бос при першому попаданні в Край.
1.3.1 Була виправлена помилка, при якій, після удару по дракону один раз, він переставав приймати шкоди і ставав невбиваним. Також було змінено кількість випадає з нього досвіду з 20 000 до 12 000.
1.4.2 12w34b Напис «Boss Health» був змінений на «Ender Dragon».
1.4.2 Був доданий свій звук від пошкодження (до цього використовувався звук гравця).
Виправлена помилка, при якій мечі не завдавали йому шкоди.
1.5.1 Тепер при команді /gamerule mobGriefing false він не може ламати блоки.
1.8 14w20a Дракони Краю більше не можуть знищувати бар'єри.
1.9 15w31a Дракона Краю тепер можна відродити довільно багато разів.
1.11 16w32a ID дракона змінений з EnderDragon на ender_dragon.
ID кислоти краю змінений з DragonFireball на dragon_fireball.
16w35a Модель ушкоджень дракона можна побачити за допомогою F3+B.
16w40a Теги кислоти Краю xTile, yTile, zTile, inTile і inGround були прибрані
Тег life більше не використовується, але доступний для читання.
Pocket Edition
1.0.0 build 1 Доданий дракон Краю.
Дракон тепер летить до найближчого кристала краю.
Legacy Console Edition
TU9CU11.0Patch 1Доданий дракон Краю (назва в грі — «Enderdragon»). Він отримав кислоту Краю і нову поведінку. Він літає над порталом і випромінює кислоту на гравця протягом короткого часу, після цього повертається до порталу.

Помилки

Питання, що стосуються «Дракон Краю», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

  • Можно визвати командою /summon ender_dragon ~ ~ ~ {DragonPhase:0}. Як і всіх мобів, його можна вбити командою /kill @e[type=ender_dragon].
    • Якщо не вказати NBT-тег DragonPhase зі значенням в 0, дракон втратить свій ШІ і буде просто парити, розмахуючи крилами над точкою, де він був покликаний.
  • Дракон Краю — перший доданий в гру моб-бос, на даний момент він є найсильнішим з них.
  • Дракон, визиватель і шалкер — єдині з ворожих мобів, які спавнятся на Мирному рівні складності.
  • Дракон Краю відштовхує гравця на набагато більшу відстань, ніж будь-який інший моб.
  • Швидкість переміщення дракона в 10 разів швидше звичайної швидкості гравця.
  • Зависнувши над порожньою рамкою порталу в звичайний світ, дракон стає невразливим до стріл та сніжки.
  • До появи висушувача дракон Краю має найбільшу кількість здоров'я серед мобів.
  • Дракон Краю не руйнує блоки при значенні «false» правила «mobGriefing».
  • Назва «Дракон Краю» вперше стало відомо за рахунок повідомлення Нотч на Твіттері: «raqreqentba», яке може бути розшифровано за допомогою шифру ROT13 як «enderdragon».
  • Спочатку, дракон Краю повинен був мати сіру текстуру.
  • Він складається з 61 прямокутного паралелепіпеда, а кількість його полігонів більше, ніж у будь-якого іншого мобу.
  • Досить часто дракон Краю при польоті над поверхнею своїм тілом зачіпає мандрівників Краю, що заподіює їм шкоди, через що можна спостерігати картину біжать по всьому острову мандрівників Краю за драконом.
  • Дракон Краю — перший моб, який візуально використовував крила для польоту. Другий — фантом.
  • Поки дракон Краю живий, текстура порталу Краю, а також зір гравця матиме невелику статичну накладення.
  • Якщо ви перебуваєте за межами острова, а всі кристали знищені, то бос буде постійно атакувати вас, а не кружляти перед ударом.
  • Якщо гравець вип'є зілля невидимості, сховається або стане невидимим будь-яким іншим способом, дракон все одно буде бачити його.
  • У режимі Спостереження не можна захопити зір дракона Краї.
  • Якщо на будь-якому сервері вбити дракона Краю, то звуки його смерті будуть чутні і в звичайному світі.

Галерея

Текстури

Див. також

Примітки