Деревина

Деревина
Oak Log Axis Y JE5 BE3.pngSpruce Log Axis Y JE5 BE3.pngBirch Log Axis Y JE5 BE3.pngJungle Log Axis Y JE6 BE3.pngAcacia Log Axis Y JE5 BE3.pngDark Oak Log Axis Y JE5 BE3.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Немає

Висвітлення

Немає

Діє гравітація

Немає

Вибухостійкість

10

Міцність

2

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64), такого ж типу

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перші появи

Classic 0.0.14a
Beta 1.2
12w03a

Номер

dec: 17 hex: 11 bin: 10001

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Деревина є природним блоком і має основоположне значення для крафту багатьох блоків для будівництва й інструментів у грі. Вони мають кору на чотирьох бічних гранях, і поперечні лінії на верхній і нижній. Тільки нормальні дубові колоди доступні як блоки, що генеруються до оновлення Beta 1.2 і всі попередні версії, в той час як сосна і береза ​​буде генерувати нові блоки. Деревина сильно поширена в природно-згенерованих картах, так як він використовується в якості основи для дерев. Дерево можна нарубати вручну, але з використанням сокири споживає менше часу. Деревина також горюча.

За теперішніми типами деревини, на даний момент найрідкісніша темно-дубова деревина. Деревина часто використовується для створення рослин, дерев та дерев'яних кабін. У Survival Test і ранньому Indev (0.31), з деревини випадало 3—5 дерев'яних дощок, зламавши її. У пізньому Indev, Infdev, Alpha й Beta, ламаючи блок деревини, випадав він сам. Це дозволяло використовувати деревину як будівельний матеріал і переробляти її в дерев'яні дошки.

Єдиний крафт деревини як інгредієнт, це крафт чотирьох дерев'яних дощок. На додачу, деревину можна переробити на деревне вугілля у печі, яке використовується так само як і звичайне вугілля.

На даний момент є шість типів деревини: перший тип — звичайна деревина (дубова); другий тип — береза, має світліший колір і чорні лінії впоперек; третій тип — ялина, схожа на дубову, але має темніший колір і росте в холодніших біомах; четвертий тип — тропічна, схожа на дубову, але має горизонтальні лінії на корі, і генерується у джунглях; п'ятий тип — акація, схожа на дубову, але має сіру кору й червону серцевину; шостий, останній на даний момент тип — темно-дубова, має велику схожість із ялиною, темний варіант дубу. Деревина з різних типів дерев буде створювати різні типи дерев'яних дощок при крафті й не можуть бути складені в стак. Береза має трохи сіріше листя за дубове, ялина має ялинові голки, тропічне дерево має листя з фруктами, акація має таку ж текстуру листя, але має його жовтішим, темний дуб має трохи темніше листя за дубове.

Четвертий тип деревини натурально генерується у джунглях, і порівнює дерева схожі до нього. Найвищі дерева мають здатність рости розміром 2x2 на відміну від 1x1, але такі дерева можна знайти натурально (те ж можна робити із темним дубом).

Поява

Файл:Tree Roots.png
Корінь дерева натурально згенерований у болоті.

Крім генерації дерев, блоки деревини можна знайти у NPC селах де вони формують краї ферм і використовуються як кутки або стелі декількох маленьких будиночків.

Як інгрідієнт для крафту

Інгредієнти Процес
Будь-яка деревина

Виплавка

Інгредієнти Процес
Будь-яка деревина +
Будь-яке паливо

Використання деревини

Таблиця потрібних блоків описує кількість деревини потрібної для крафту декількох предметів:

Продукт Число потрібних блоків деревини Кількість продукту Співвідношення
Човен 5 4 80%
Миска 3 16 533.33%
Деревне вугілля 1 [note 1] 1 100%
Скриня 2 1 50%
Верстак 1 1 100%
Дерев'яні двері 3 2 66.67%
Паркан 3 8 266.67%
Хвіртка 1 1 100%
Драбина 7 24 342.86%
Дерев'яні дошки 1 4 400%
Табличка 13 24 184.62%
Палиця 1 8 800%
Факел 1 32 355.56%
Люк 3 4 133.33%
Дерев'яна сокира 2[note 2] 2 100%
Дерев'яна мотика 3 4 133.33%
Дерев'яне кайло 2[note 2] 2 100%
Дерев'яна натискна плита 1 2 200%
Дерев'яна лопата 1 2 200%
Дерев'яна плита 3 24 800%
Дерев'яні сходи 3 8 266.67%
Дерев'яний меч 5 8 160%
  1. Потребує переплавлення деревини у деревне вугілля у печі. Таким чином, ви потребуватимете 8 кругляків і паливо.
  2. а б Оскільки дошки не можуть бути перероблені в дві палиці, цей рецепт крафту потребує дві деревини для двох сокир або кайл.

Значення даних

Тип/Лицьова частина Вгору/Донизу (+0) Схід/Захід (+4) Північ/Південь (+8) Лише кора (+12)
Дуб (minecraft:log, 17) 0 4 8 12
Ялина 1 5 9 13
Береза 2 6 10 14
Тропічне дерево 3 7 11 15
Акація (minecraft:log2, 162) 0 4 8 12
Темний дуб 1 5 9 13

Коли значення даних більше за 16, вона з'являється щоб повернути назад коли дається предмет, наприклад: 17:53 — це ялина, у якої лицьова частина повернута на схід/захід. Ви можете получити ці блоки використовуючи команду /give [username] 17 1 [data value] у світі з увімкненими чітами. Примітка: Коли ви ставите блоки, вони мають дію звичайних блоків деревини, тобто ставляться лицьовою частиною в напрямку вашого лиця.

Досягнення

Іконка Досягнення Опис Вимоги для здобуття досягнення (якщо різні) Доступність Очки досягнень Xbox Тип трофея (PS)
Xbox PS Bedrock Nintendo
Отримання деревиниРубайте дерево, поки не випаде блок деревиниОтримати деревину з земліТакТакТакТак10GBronze

Історія

Попередження.svg
Цей розділ є заготівкою. Будь ласка, допоможіть нам його поліпшити.
Java Edition Classic
0.0.14aДеревина була названа "log" (англ. поліно) при введенні у гру, і була одним із перших блоків у Minecraft.
0.0.24Ламаючи деревину, з неї випадає 3—5 блоків деревини.
Java Edition Indev
Лютий 23, 2010Ламаючи деревину, з неї випадає блок деревини замість дощок.
Java Edition Alpha
1.2.0Тепер деревину можна знищити тільки вогнем, коли можуть горіти декілька сторін одночасно. Якщо горіла лише одна сторона, вогонь і блок деревини зникали назавжди. Це був баґ, але підходив для створення печей. Пекельний камінь міг бути використаний для цього, оскільки він міг горіти вічно.
Java Edition Beta
1.2Додали березу та ялину.
1.4Деревина і дерев'яні дошки тепер горять і можуть бути знищені, якщо буде підпалена як мінімум одна сторона. Це може статися у 1.6.6 знову, але не буде діяти із всіма на той час типами деревини.
1.5При введенні у гру березових і ялинових паростків, ці типи деревини стали оновлюваними ресурсами.
Java Edition
1.2.4При крафті дощок з різної деревини тепер будуть створюватись дошки різного кольору.
12w03aДодана тропічна деревина.
12w30dВсі типи деревини тепер можна розвертати, при чому лицьова частина буде повертатись у напрямку лиця гравця (так само працюють і поршні).
12w38aБлоки деревини видають нові звуки при її розміщенні.
1.7.2Додані нові типи деревини: акація й темний дуб. Текстури деревини були змінені під свої власні типи.

Дрібниці

  • У реальному житті, кількість кілець всередині дерева означає його вік. Якщо у Minecraft порахувати кільця всередині дерева, їх буде чотири.
  • Можливо використовувати дерев'яні дошки як паливо замість деревини, тому що вони горять стільки ж. Однак, можливо, якщо ви маєте деревину, переплавити її на деревне вугілля і використати його.
  • Можливо вручну перетворити дуб у березу (дерева), якщо він не має гілок. Верх дерева буде виглядати як хрест зроблений з листя, і через спосіб розпаду листя, ставлячи блок деревини з усіх боків хреста воно залишається недоторканим. Після, зламайте стовбур і замініть його на березову деревину, потім приберіть частини деревини на вершині дерева, щоб створити березу. Але листя залишиться дубовим.
  • Підбираючи блок деревини, що є однією з перших дій гравця у Minecraft, він отримує досягнення "Добути деревину".
  • Рубаючи деревину сокирою із зачаруванням "Шовковий дотик", із неї завжди випадатиме дубова деревина, не залежно від її типу.
  • Зазвичай деревина вважається оновлюваною, є шанс що з дерева, вирощеного паростком, не випаде жодного паростка. Таким чином, якщо ви починаєте з заданою кількістю дерев, це потенційно можливо, що всі з них і їх посаджених паростків впаде 0 паростків, виснажуючи свій ресурс; на практиці це майже неможливо, тому що ймовірність дерева знижується до 0 паростків.
  • Коли у світі є джунглі у версії 1.1 замість 1.2.1 або далі, типи деревини й листя міняються на дубові.
  • Деревину можна знайти на висоті 128 блоків над порожнечею.

Галерея