Губка

Губка
Sponge Revision 3.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

3

Міцність

0.6

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Classic 0.0.18a_02

Номер

dec: 19 hex: 13 bin: 10011

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Губка. Цей блок був досить важливий у версіях Classic і Indev через свою властивість всмоктувати воду в області 5×5×5.

В версіях Minecraft від Альфи використовується як декоративний блок за допомогою Творчого режиму або сторонніх програм.

Історія

Губка, як будівельний блок була додана у оновленні до 0.0.19a 20 червня, 2009 року.[1] Губка була тимчасовим предметом для зникнення води.[2] Вона використовувалась для піксель-арту у якості жовтого кольору до приходу жовтої вовни.

Від Beta 1.8, губка доступна у Творчому режимі, але вона втратила свої властивості. У режимі Виживання губку можна дістати лише за допомогою редакторів інвентаря, модів, або чітів гри.

Використання

Sponges do not need light to survive, and do not decay (sponges used to decay in the implementation of the 0.0.19a update, but this was changed within 50 minutes of the release). Sponges also use the same sounds as grass.

Використання в (Classic та Indev)

Для будівництва

Губка може бути встановлена в воді для того, щоб її всмоктати. Вона може бути встановлена для очистки від води баз, домів і т.д. Після того, як гравець закінчив будувати, губку можна легко прибрати.

Для захисту від гриферів

Губку можна сховати в підлозі, стінах і т.д. для захисту від гриферів. This can confuse and slow down griefers when attempting to flood an underground development, leaving more time for them to be caught and stopped.

In small rooms, this measure, when implemented in every corner of said space, can stop that room flooding altogether.

Uses (Infdev and later)

As a redstone tool

Note: This use has apparently been removed as of snapshot 12w07a, making Minecraft 1.1 the last official version with which this is usable.

A sponge can be used as a redstone object for updating blocks. If you place a sponge next to a block that needs to be updated, then remove the sponge, all blocks within a 5x5x5 range will be updated. This can be very useful for redstone builds using the BUD (Block Update Detector) switch, especially since it also updates areas whenever it is pushed by a piston.

Галарея

Посилання