Грибна корова

Грибна-корова (також відомий як му-у-хомор) — це унікальний вид корови що спавниться у грибному біомі.

Зовнішній вигляд

Грибні корови мають однакову з коровами модель, але відрізняються червоною шкірою, чорними очима і вкриті червоними грибами.

Використання

Грибну корову можна постригти щоб отримати 2-5 червоних грибів, після чого, вона перетвориться на звичайну. Обстрижені корови не зможуть знову стати грибними. Якщо вбити грибну корову, аналогічно із звичайними коровами, з неї випаде шкіра і сира яловичина (стейк, якщо корова згорить). Грибних корів можна доїти з відром, але також можна "доїти" і порожньою мискою щоб отримати грибний суп, що робить цих корів дуже корисними.

Поведінка

Грибні корови блукають світом у грибному біомі стадами по 4—8 осіб. Грибні корови не намагаються триматися подалі від води і якщо потраплять в неї, то будуть залишатись на плаву. Вони дуже бояться спусків та скель і не зможуть зіскочити з них, поки їх не підштовхнути або вдарити.

Розведення

При спаруванні, у пари грибних корів народиться грибне теля. Якщо постригти корів-батьків, вони перестануть ходити за телям.

Телята ходять швидше, а за ними ходять їх батьки. Після смерті, із них нічого не випадає, але їх, як і дорослих, можна стригти і доїти. Стрижка перетворить грибне теля в звичайне.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, розвідки та бойові діїУбийте будь-яку сутність або будь-яка інша особа.minecraft:adventure/root
Advancement-plain-raw.pngТочно в цільВистріліть в кого-небудь з лукаМисливець на монстрівminecraft:adventure/shoot_arrow
Advancement-plain-raw.pngРомантический ужинРозведи двох тварин разомВиробництвоРозведи цих 11 мобів. Інші мобільні породи, якщо такі є, ігноруються для просування.minecraft:husbandry/breed_an_animal
Advancement-fancy-raw.pngЩасливий фермерРозвести всіх тварин!Романтический ужинРозведи кожних цих 11 тварин. Інші шахрайські моби, якщо такі є, ігноруються для просування.minecraft:husbandry/bred_all_animals

Історія

Java Edition
16 вересня 2011 Маркус Перссон вперше показав скріншот з новим мобом — Грибною коровою.
16 вересня 2011 Цей скріншот вказує на ім'я моба — "Mooshroom", що є комбінацією "moo" і "mushroom".
1.0.0 Beta 1.9-pre1 Грибні корови додані до гри.
1.2.3 Виправлена помилка приводив до появи «примарної» корови (яка не рухається і не взаємодіє зі світом) при стрижці.
1.2.5 До цієї версії при використанні на грибний корові більше однієї миски з-за помилки з'являлася тільки одна миска грибного супу, інші миски пропадали.
Починаючи з цієї версії не можна схрещувати грибних корів і звичайних.
1.9 15w39a Грибні корови тепер трохи вище (1,4 блоку проти 1,3).
1.11 16w32a ID сутності змінений з MushroomCow на mooshroom.
Заплановані версії Java Edition
1.14 19w08a Доданий коричневий варіант грибної корови.
Перетворюється з червоного удара в неї блискавки.
Якщо її погодувати квіткою, а потім подоїти, то гравець отримає підозрілий суп з квітки, який був раніше згодованій корові.
Pocket Edition Alpha
0.9.0 build 1 Грибні корови додані до гри. Її можна зустріти в грибному біомі.
Legacy Console Edition
TU7 Грибні корови додані до гри.
TU31 Оновлені звуки грибної корови.

Галерея

Баги

  • У SMP, коли грибну корову постригти, як на сервері так і зі сторони клієнта того гравця, котрий її постриг, спавниться звичайна корова (цей баг частково виправлений у 1.2.3, але все ще інколи трапляється). Цю "корову-привид" не можна вдарити, на неї не впливає фізика блоків і скрізь неї можна пройти.
  • Коли грибну корови постригти після одноразового парування, її можна одразу спарувати ще раз.
  • Якщо у грибну корову кинути зіллям невидимості, то сама корова зникне, а гриби на її спині — ні. Оскільки грибні телята не мають грибів на спині — вони зникнуть повністю.

Дрібниці

  • Коли після стрижки грибна корова перетворюється у звичайну, вони випускає частки диму.
  • Під час стрижки, корова дає червоні, а не коричневі гриби. Але якщо подоїти корову використовуючи миску, то можна отримати суп, на приготування якого в звичайних умовах потрібні як червоний так і коричневий гриби.
  • Грибні корови схожі на комах, вражених Cordyceps fungi. Аналогічно тому, як Cordyceps fungi росте на заражених комахах і terrestrial arthropods, гриби ростуть на грибних коровах.
  • Вони дуже схожі на корів у популярному бренді молока, що продається у Швеції (та інших країнах), під назвою "Arla cow".
  • Оскільки грибних корів можна періодично доїти для отримання грибного супу, вони можуть використовуватися як невичерпне джерело їжі.
  • Незважаючи на те, що на спині у грибної кориви всього три гриба, під час стрижки вони дають 2-5 грибів.
  • Грибні корови, в ігровому коді називаються mushroomcow.

Дивись також