Гравій

Гравій
Gravel.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Так

Вибухостійкість

3

Міцність

0.6

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Classic 0.0.14a

Номер

dec: 13 hex: D bin: 1101

Текстовий
ідентифікатор

gravel

Гравій (англ. Gravel) — один з видів блоків, які зазвичай зустрічаються в природних ямах, під водою, на пляжах, у селах на дорозі, або в Нижньому світі (Пеклі). Його кількість приблизно 3.29%, генерується на висоті від 1 до 111.

Як пісок, гравій впаде, якщо немає твердого блоку під ним. Тому гравець може попасти в стан удушення коли на нього впаде гравій. Коли гравій впаде на блок який не займає розміри стандартного блока,наприклад факел то він випаде в вигляді ресурсу.

Шанс того що з гравію випаде кремній — 10%. Кремінь використовується для створення кресала і стріл. Коли з гравію не випадає кремній, то його можна повторно використати для видобутку кремнію. Але коли випадає кремній то блок гравію не випадає. Це зроблено для того, щоб запобігти безмежному видобутку кремнію. Кремній може бути отриманий з гравію з будь-яким інструментом. Також може бути отриманий за допомогою динаміту використаного на гравій. При зачаруванні "Вдача 3" шанс того що випаде кремній — 100%.

Використання

Надмірна кількість гравію та властивість гравітації, що підкоряється, робить його корисним для різноманітних завдань, особливо якщо врахувати інший блок гравітації, пісок, більш корисний для створення скла, динаміту та пісковика. Для розвідки, вона може бути використана для швидкого будівництва стовпів для досягнення висоти, яку легко розібрати після. Вони також можуть бути використані для швидкого заповнення водних або лавових озер, скидаючи їх по краях або проти верхніх блоків, так що вони падають і займають рідини. Заповнення печери гравієм — це швидкий спосіб запобігання спавну мобів. Мох може бути задушений також гравієм.

Гравій також може бути використаний для виготовлення аірлоків (піскових вимикачів). Гравій трохи менш помітний під землею, як піщаний перемикач, ніж пісок.

Гравій або пісок можуть бути використані для допомоги у видобутку обсидіану, хоча це і займає багато часу. Знайдіть природне озеро лави, і почніть заповнювати його гравієм, ніби щоб позбутися його, будучи обережним підрахунком кількості блоків, які ви розміщуєте. Коли гравій досягає вершини, почніть заповнювати частини озера як звичайно, зупиняючи один блок нижче поверхні. Потім створіть джерело води, щоб сформувати лаву в обсидіан. Тепер ви зможете благополучно провести обсидіан, коли під ним знаходиться гравій. Цей метод займає багато часу, а також може бути трохи влучений і промазаний під час розміщення гравію, оскільки дно озера може не бути повністю плоским.

Видобуток енергії

Подібно до піску, гравій падає до найнижчої y-координати під нею, якщо під ним немає жодного твердого блоку. Тому можна задушитись необережним використанням гравію, оточуючи його. Якщо найнижчий блок у стовпчику гравію зайнятий частковим блоком, таким як факел, гравійний блок випаде і перетвориться на ресурсний об'єкт, коли він потрапить на частковий блок.

Чудовим способом підживлення масивних колон гравію є копання під камінь або земля, на якому він спирається, і розміщення факела, факела з червоного каменю, редстоуновий повторювач, натискна плита, рейки, табличка, плита або люк. Шахта землі або каменю і колона потрапляє в розміщений об'єкт, швидко виробляючи скинуті ресурси. Зверніть увагу, що це часто дає гравійні предмети; гравій рекомендується добувати вручну для отримання кременю. Цей підхід також може бути використаний для видобутку піску.

Гравій також можна збирати з великою швидкістю при використанні заліза або кращої лопатки на стопці з більш ніж 2 блоками на ньому. Причина такої швидкості полягає в тому, що гравій видобувається швидше, ніж падающі, що дозволяє збирати його так швидко, як якщо б під ним був факел, але все ще мав можливість зробити кремінь під час видобутку. Це корисно при повторному використанні гравію в спробі отримати кремінь. Найкраще положення для цього — перехрестя, що вказують на верхню частину нижнього блоку в стеку.

Спускающі печери і яри

Гравій може бути використаний для спуску в печеру або яру, а також просто створення сходів так, що якщо ви вкопали через стелю, ви можете повернутися назад. Якщо ви покладете гравій на одну плитку до тих пір, поки стовпчик не досягне вершини, а потім прокопаєтеся через колону, ви зможете швидко спуститися в ями, і яри. Після того, як ви досягнете дна, ви повинні позначити дно, наприклад, чотири факели, що оточують його, щоб ви могли використовувати гравій, щоб піти. Щоб зробити це, просто поставте гравій під вас під час стрибка. Це особливо корисно, коли ви входите в оплот, тому що ви можете знищити лусківницю без того, щоб лусківниця атакувала вас і відштовхувала вас.

Історія

Information icon.svg
В цьому розділі не вистачає інформації. Ви можете допомогти проекту, доповнив його.
Java Edition Classic
21 травня 2009Notch проявляє інтерес до додавання гравію.
0.0.14a Gravel Revision 1.png Гравій додано в гру. Як і пісок, гравій "падав", коли розміщувався в повітрі, переміщаючись безпосередньо на найближчий блок під ним у тій же колоні, замість того, щоб перетворитися в сутність падаючого блоку.
Java Edition Infdev
13 квітня 2010 Пісок і гравій знову додано в гру.
17 червня 2010, 2 Гравій і земля генеруються в печерах для більшого різноманіття.
18 червня 2010 Гравій і пісок падають реалістично.
Java Edition Alpha
1.0.5 Пісок і гравій не падають, якщо встановлені на покритий снігом блок.
Java Edition Beta
1.2 Покращено поведінку падаючого гравію та піску у SMP.
Java Edition
1.0.0 1.9-pre5 Текстура гравію змінена на Gravel Revision 3.png.
1.3.1 12w21a Gravel.png Текстура гравію знову змінено.

Цікаві факти

  • У нижньому світі можна знайти масивні скелі з природного плаваючого гравію. Так само, як з піском, якщо ви знищуєте, замінюєте, видаляєте або якщо вогненна куля гаста вражає будь-який з цих блоків, всі суміжні плаваючі блоки згорнуться.
  • Перед генерацією місцевості Beta 1.8 на гравійних пляжах, як правило, на узбережжі від пляжу знаходяться двоповерхові стіни.
  • Гравійні пляжі на карті намальовані за кольором піщаних пляжів.
  • Вона займає, в середньому, 12 дерев'яних лопат для перетворення стопки гравію в кремінь.
  • Якщо гравій потрапляє в лаву, він буде горіти так, ніби це предмет, хоча він не зникне. Крім того, якщо він потрапляє в павутину, він буде сповільнений.
  • Гравій, обсидіан, і корінна порода є єдиними блоками, які природно виникають у кількох вимірах.
  • Якщо гравець стоїть на стопці піску або гравію, а стак падає на нетвердий блок, гравець впаде досить швидко, щоб завдати шкоди або навіть померти.
  • Часто гравій потрапляє в печери, що роблять глузування. Таким чином, якщо гравець стикається з гравійним глухим кутом під час видобутку, видалення гравію може виявити додаткові проходи.
  • У нижньому світі, гравій буде знаходяться в основному в природному шарі 63, 64 і 65.
  • Якщо ви підірвете гравій (спробуйте в селі NPC) з TNT, вибух може перемістити гравій, не руйнуючи його, подібно до мобів або гравців.
  • Падаючий гравій, як і інші сутності, впаде швидше, ніж гравець.

Баги

  • Плаваючий гравій — іноді гравій і пісок можна знайти підвішеними над землею без впливу гравітації. Ви можете стояти на гравії без його падіння, але якщо ви зміните будь-який блок, що примикає (на будь-якій з 6 сторін блоку), блок, а також блоки, що прилягають до цього блоку, впадуть. Це продовжується для всіх блоків, що безпосередньо примикають до збитого гравію або піщаного блоку. Якщо блок є діагональним для цього блоку, він не вплине на блок.
  • Коли гравійні блоки знаходяться один над одним, коли нижній блок зламаний, гравій вище падає вниз, а текстура стає світліше.
  • Під час видобутку гравію з зачарованою кайлом або лопатою 3 або вище, це призведе до падіння гри з екраном "Збереження шматок".

Галерея

Див.також