Годинник

Годинник
Годинник.png
Тип

Інструмент

Міцність

Ні

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Номер

dec: 347 hex: 15B bin: 101011011

Текстовий
ідентифікатор

clock

Слідкуйте за страшним часом! Доступні для крафта годинник дозволять вам знати, коли безпечніше виходити з печери.
Промо-постер Halloween Update

Годинник (англ. Clock) — прилад, для якого створено Halloween Update. Годинники служать для визначення часу доби.

Годинники працюють так само, як компас, тобто вони показують час у руці, в інвентарі, на поясі, якщо просто лежать на землі, поставлені в рамку або навіть на екрані статистики. На них відображається стан Сонця і Місяця, що допомагає в шахті, звідки не видно поверхні.

У Нижньому світі і Краю диск годин буде безупинно крутитися то вліво, то вправо, так як там не існує циклу дня і ночі.

Отримання

Торгівля

Годинник можна купити у бібліотекаря в селі за 10-12 смарагдів на третьому рівні торгівлі.

Крафт

Інгредієнти Процес
Золотий зливок +
Червона пилюка

Природна генерація

Годинник можна знайти з шансом 7,7% в скринях на затонулих кораблях в кількості 1 штуки.

Використання

Час по цьому годиннику визначити просто. Диск їх розділений на дві половини, одна з яких чорна, друга — синя, що це означає ніч і день. Диск рівномірно обертається за годинниковою стрілкою протягом усього дня, і верхнє його положення, куди вказує стрілка на корпусі, показує вам час доби в даний момент. Положення значків Сонця і Місяця відповідає положенню однойменних небесних тіл на небі (кут над горизонтом). Якщо після сну натиснути швидко на інвентар, то стрілка на годиннику почне швидко повертатися. Причому вона повертається занадто далеко, тому вона трохи повертається назад. Те ж відбувається і з годинником в рамці. Після виходу версії 12w34a рамка дозволяє повісити годинник на стіну. Це буде виглядати як настінні годинники.

Історія

Java Edition Alpha
1.2.0Годинники додані в гру. На відміну від багатьох предметів, годинник використовують 2 текстури: власне годинник і циферблат. Таким чином, гравець має можливість змінювати текстуру годин, не боячись, що це може зіпсувати зовнішній вигляд циферблата.
Java Edition
1.3.112w21aТепер годинник можуть бути куплені у сільських жителів.
1.513w02aГодинники використовують одну текстуру і використовують нову особливість анімації, включену в пакети текстурів.
1.814w02aБібліотекарі продають годинник за 10-12 смарагдів.
1.1317w47aЧисловий ID предмету став рівним 347.
18w14aГодинники тепер можна знайти в скринях затонулих кораблів.
Pocket Edition Alpha
0.8.0build 2Годинники додані в гру.
Pocket Edition
1.0.4build 1Бібліотекарі продають годинник за 10-12 смарагдів.
Bedrock Edition
1.4beta 1.2.20.1Годинники тепер можна знайти в скринях затонулих кораблів.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Годинники додані в гру.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.0Годинники додані в гру.

Помилки

Питання, що стосуються «Годинник», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

  • Час можна подивитися без крафта годин. Для цього достатньо розкласти інгредієнти в верстаті. З'явилися годинник будуть показувати поточний час. Після цього просто закрийте верстак.
  • На версії 1.12 можна подивитися час і без інгредієнтів, через книгу рецептів.
  • У реальному житті існують аналоги таких годин: сонячно-місячні годинник, дискові годинник, годинник з індикатором дня і ночі.