Генератор кругляка і каменю

Готовий генератор

Генератор кругляка — конструкція для генерації необмеженої кількості каменів за допомогою з'єднання лави і води.

Будівництво

Для побудови генератора потрібно:

Інструкція в картинках

Якщо на місце кругляка швидко підсунути червоний пил, на цьому місці замість наступного кругляка згенерує обсидіан (не працює на версіях пізніше 1.8).

Напівавтоматичний генератор

Для максимальної продуктивності можна не налаштовувати частоту тактового генератора приблизно до «попадання в ногу» з потоком лави, а прив'язатися строго до самого факту появи кругляка і негайно його висувати. Ця модель автором названа «Cruxtruder».

Cruxtruder.png

Принцип роботи генератора кругляка типу «cruxtruder».

  • Червоний факел A розташований під потоком лави, який перетворюється на камінь B, і негайно активує кругляк B, як тільки той з'являється.
  • Камінь B активує липкий поршень C, який висуває контактну перемичку D.
  • Контактна перемичка D активується повторювачем E, в результаті чого сама активує червоний пил F.
  • Червоний пил F активує звичайний поршень G, який виштовхує кругляк B, формуючи кінцеву продукцію H.
  • Оскільки на місці B тепер шток поршня, ланцюг обривається і поршні деактивуються в тій же послідовності, тим же чином.
  • Як тільки черговий потік формує новий кругляк B, процес повторюється.
  • При досягненні продукцією H критичної довжини, систему заклинює і вона потребує відключення важелем I, зніманні надлишків продукції і повторному включенні.
  • Якщо швидкість отримання продукції випереджає продуктивність кирки, систему буде клинить постійно. Для запобігання цьому замість важеля I слід встановити доріжку червоного пилу, що проходить через повторювачі і хвіст продукції H. Тоді, при досягненні хвоста повторювачів, він спрацює аналогічно контактної перемичці D і відключить надмірне подовження продукції H (показано пунктиром). Очевидно, для цього продукція H повинна бути на рівні підлоги цеху, а не в двох метрах над ним.

Існує варіант з рухом кругляка вниз, він компактніше, але частина кругляка при зборі відлітає із зони доступності. Він також автоматично вимикається, поки кругляк не зібран, і тут же висуває вниз черговий, ледь звільниться місце.

За допомогою роздавальника генератор можна як мінімум з версії 1.2.5, якщо не раніше, перетворити в ферму зі статичним керуванням. Зробіть з роздавальника таймер на зникаючому дропі, зарядіть його 9 кам'яними кирками, 10-ю киньте на плиту і 11-ю візьміть в руки. Решту інвентарю забийте бруківкою (по одному блоку на слот), встаньте поруч, поверніться до видачі і затисніть ЛФМ. Кірка буде зламана до закінчення п'яти хвилин, тому герой автоматично підбере в єдиний звільнився слот нову. Коли вона зникне з пластини, роздавальник тут же скине туди наступну. Видобуток триватиме, поки герой не зносить всі 11 кирок.

Компактний генератор

Для побудови потрібно:

  • 17 одиниць твердого, не горющего і не падаючого матеріалу;
  • 1 відро лави;
  • 1 відро води.

Керівництво по побудові

Вертикальний генератор

Цей вид генератора можна використовувати для створення великих вертикальних стін з кругляка, наприклад, при будівництві мобоферми.

Керівництво по побудові

Переваги
  • Швидко будується
  • Потрібно мало ресурсів
Недоліки
  • Іноді можуть утворитися дірки, через низьку плинності лави (особливо в малих масштабах)
Переваги
  • Швидко будується
  • Потрібно мало ресурсів
Недоліки

Подвійний генератор

Використовуючи одне джерело води і лави, можна побудувати генератор, з якого можуть добувати камінь два гравці одночасно. Це особливо зручно на картах з обмеженими ресурсами.

Час руйнування скрині більше, ніж потрібно для утворення нового кругляка, так що шанс зруйнувати його вкрай малий.

Додатково

  • Не переплутайте дірку для води з діркою для лави, інакше трапиться потоп. Не переплутайте порядок, інакше все заллє лавою.
  • Блок позаду кругляка можна замінити обсидіаном таким чином можна буде взагалі не відпускати кнопку удару.
  • Щоб уникнути пожеж, не варто розміщувати генератор кругляків поруч з горючими матеріалами.
  • Можна автоматизувати процес за допомогою поршня і генератора імпульсів.
  • Після Beta 1.9-pre4 можна зробити генератор каменю. Треба зробити так, щоб лава падала на воду зверху, тоді вийде камінь (це можна використовувати з зачаруванням «Шовковий дотик»).
  • Для автоматизації процесу можна використовувати лійку.
  • Якщо під місцем появи кругляка поставити плиту, то генерація буде проходити швидше (перевірено на горизонтальному генераторі).

Автоматичний генератор кругляка від HillBill

Примітка: Даний генератор працює тільки до версії 1.12.2. У версії 1.13 і вище через зміни фізики рідин (лава тече повільніше, а вода тече швидше) робота генератора можлива з помилками.

Для побудови потрібно:

  1. 1 відро води;
  2. 1 відро лави;
  3. 1 червоний факел;
  4. 1 важіль;
  5. 2 роздавальника;
  6. 2 кнопки;
  7. 5 червоних повторителей;
  8. 11 поршнів;
  9. 18 одиниць твердого, що не горить і не падає матеріалу (9 скла, 1 кругляк в якості затички, 1 будь-який твердий блок для жмут генератора);
  10. 23 одиниць червоного пилу.

Інструкція в картинках

Генератор каменю

Починаючи з Beta 1.9-pre4, можна будувати генератор каменю. Принцип дії полягає в тому, що при падінні лави на воду утворюється камінь. Щоб при видобутку він не перетворився на камінь, треба використовувати кирку, зачаровує на «Шовковий дотик».

Автоматичний генератор

Для побудови потрібно:

  1. 10 одиниць твердого, що не горить і не падає матеріалу;
  2. 1 відро води;
  3. 1 відро лави;
  4. 7 одиниць червоного пилу;
  5. 1 червоний факел;
  6. 4 червоних повторителей.
  7. 1 поршень

Керівництво по побудові

Автоматичний генератор каменю

Номер Зображення Опис
№ 1 1ь.png Поставити липкий поршень, як показано на зображенні.
№ 2 2ь.png Створити ківш довжиною 3 блоку і глибиною 2 блоки.
№ 3 3ь.png Поставити блок, щоб не перетиналися течії.
№ 4 4ь.png Поставити біля липкого поршня червону пил і повторювачі, як показано на зображенні.
№ 5 5ь.png Зробити схему, показану на картинці.
№ 6 6ь.png Поставити важіль біля механізму.
№ 7 7ь.png 8ь.png Поставити в ківш спочатку воду, а потім лаву.
№ 8 9ь.png Додатково можна поставити скриню, щоб скласти предмети.
№ 9 Mm5.png Включаємо механізм.
№ 10 11ь.png Як видно на зображенні, все працює.

Див.також