Джек-Ліхтар

(Перенаправлено з Гарбузовий ліхтар)
Попередження.svg
Джек-Ліхтар
Jack o'Lantern JE3 BE2.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Так, 15

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

5

Міцність

?

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.2.0

Номер

dec: 91 hex: 5B bin: 1011011

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Джек-Ліхтар, або Гарбузовий ліхтар (англ. Jack o'Lantern) — це твердий блок, доданий під час Halloween Update 31 жовтня 2010. Його можна зробити поєднуючи гарбуз і факел. Цей ліхтар може використовуватись як декорація або як джерело світла.

Як і звичайний гарбуз, гарбузовий ліхтар може бути розташований будь-де, якщо безпосередньо під ним твердий і непрозорий блок (окрім динаміту); тому гарбузовий ліхтар можна поставити навіть на дні озер і океанів, що допоможе гравцеві досліджувати підводні простори. Тим більше, він залишиться стояти, якщо під ним зруйнувати блок. Ліхтарі такого типу випромінюють світло у всіх напрямках, тому гравцеві не обов'язково бачити джерело світла. Це допоможе створити "невидимі вогні". Коли поставити ліхтар, він стане обличчям до гравця.

Гарбузовий ліхтар випромінює світло 15 рівня і має таку ж здатність горіти під водою, як і світлокамінь, що робить його ефективнішим за факел. Гарбузовий ліхтар також розтоплує сніг і лід.

Коли гарбузовий ліхтар штовхнути поршннем він випаде у вигляді ресурсу.

За допомогою цього ліхтаря можна зробити сніжного і залізного голема. Хоча големи відрізняються за побудовою, їм обом потрібен гарбуз замість голови.

Крафт

Інгредієнти Процес
Гарбуз +
Факел

Історія

Java Edition Alpha
1.2.0Додано гарбузовий ліхтар.
1.2.0_02 (4 листопада 2010)Всі гарбузові ліхтарі у світі були перейменовані у звичайні гарбузи.
Java Edition Beta
1.1_02При наведенні курсора на гарбузовий ліхтар у інвентарі, його назва відображається як гарбуз.
1.2У інвентарі гарбуз і гарбузовий ліхтар виглядали ідентичними, але їх не можна було разом складати у стеки.
1.5_01Гарбузовий ліхтар отримав свою іконку у інвентарі і свою сучасну назву. Також тепер коли ставиш ліхтар, він стає обличчям до тебе, а не на північ, як було раніше.
1.8З'явилась можливість вирощувати гарбузи, тому гарбузовий ліхтар став поновлювальним ресурсом, беручи до уваги те, що деревне вугілля для факелів також поновлювальний русурс.
Java Edition
12w08aЗа допомогою гарбузового ліхтаря можна зробити залізного голема.
12w39aЗ'явився баг, коли гарбузовий ліхтар не світить.

Цікаві факти

Галерея

Див. також