Гарбуз

Гарбуз
Pumpkin Revision 2.png
Carved Pumpkin Revision 3.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

?

Висвітлення

Нi

Діє гравітація

Нi

Вибухостійкість

5

Міцність

1

Інструмент

?

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.2.0

Номер

dec: 86 hex: 56 bin: 1010110

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Гарбуз (англ. Pumpkin) — блок, який був доданий в Halloween Update. Ці блоки рідко зустрічаються. Деякі гарбузи генеруються дуже близько один до одного, з'являючись на траві, але алгоритм їх генерації поки невідомий.

В даний час гарбуза можна знайти, тільки попередньо вирізані. Хоча планувалося те, що гарбузи будуть перебувати в первородному вигляді, а після їх збору потрібно було самостійно вирізати дірки на них.

Гарбуз можна носити як шолом - він не дає очок захисту, однак захищає від атаки ендермена (він атакує, тільки коли йому подивилися в очі). Після надягання гарбуза на голову, на екрані затемняются деякі частини — виходить ефект прорізів в гарбузі.

Гарбузи не можна розміщувати, якщо під ним не буде якого-небудь блоку. Однак ви можете розмістити його на блоці, а потім видалити з-під гарбуза його, гарбуз не впаде. Також гарбуз не можна розміщувати на скляних блоках, але можна поставити його на будь-який інший блок, видалити його і вставити під гарбуз потрібний. На нижній і на верхній частині гарбуза використовується одна і та ж текстура.

Після оновлення Beta 1.8, гарбузи стали цінніше, тому що дозволяють дивитися на ендермена і відвертатися, не боячись агресії з його боку.

Як інгредієнт при крафті

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Гарбуз +
Факел

Гарбузовий ліхтар

Гарбуз

Насіння гарбуза

Гарбуз +
Яйце +
Цукор

Гарбузовий пиріг

Сніговий голем

Snow Golem.png

Починаючи з Beta 1.9Pre, гарбуз бере участь у створенні снігового голема. Для його створення необхідно два снігових блоки, поставити один на одного, а зверху - гарбуз або світильник Джека.

Сніговий голем кидає сніжки у ворожих мобів, однак, атакуючи ворогів, він не завдає їм пошкоджень, а тільки їх відштовхує (окрім блейза і дракона Енду). При переміщенні він залишає сніговий слід, тому гравці за допомогою цього мобу створюють генератори снігу.

Залізний голем

Iron Golem.png

З версії 12w08a гарбуз бере участь у створенні залізного голема. Для його створення необхідно чотири залізних блоки поставити у вигляді букви Т, а ​​зверху — гарбуз або світильник Джека.

Залізний голем нападає на всіх агресивних мобів крім кріперів і гастів. Один з найсильніших мобів: має здоров'я 100 (Heart.svg × 50), а силу атаки від 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg) до 20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg). Не отримує пошкоджень від падіння, але не вміє плавати, тому може потонути. Ендермен атакує досить добре для того, щоб голем перейшов до постійного відступу і швидко помер без втручання гравця.

Вирощування

Процес вирощування гарбузів ідентичний вирощуванню кавунів. З насіння з'являється паросток, який, коли виростає, може заспаунити в радіусі однієї клітини (але не по діагоналі) гарбуз.

Додатково

  • Гарбуз можна носити на голові.
  • Іноді зустрічаються гарбузи, що висять в повітрі над водою, у зв'язку з тим, що озера генеруються пізніше гарбузів.
  • Гарбуз завжди дивиться на південь.
  • З версії 1.4.2 на Хелловін (31 жовтня по годиннику комп'ютера) зомбі, скелети, зомбі-свинолюди та скелети-висушувачі можуть з'явитися з гарбузами або світильниками Джека на головах.
    • Зомбі і скелети в гарбузах не горять на сонці, так як гарбуз вважається за шолом.
  • Гарбуз хоч і може вдягатися на голову, але з натиснутим ⇧ Shift в слот голови не ставиться.

Див. також