Вугільна руда

Вугільна руда
Coal Ore.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Classic Pre 0.0.14a

Номер

dec: 16 hex: 10 bin: 10000

Текстовий
ідентифікатор

coal_ore

Вугільна руда (англ. Coal Ore) — найпоширеніший мінерал у ігровому світі. Вугільну руду можна знайти будь-де, як на схилах гір і в пустелі так і на глибині під землею. В середньому налічується 134 блоки вугілля на чанк. Це єдина руда, яка з'являється вище рівня моря. Вугілля становить близько 1% усіх блоків, незалежно від висоти. Жили цього мінералу можуть відрізнятись за розміром. На поверхню виходять невеликі жили, не більше 5 блоків. Підземні жили більші, не менше 10 блоків і можуть становити до 50 і більше блоків. Добуваючи вугілля, можна добре збільшити рівень.

Вугілля можна добути будь-яким кайлом. Також вугілля можна обєднати з палицями для створення факелів, використати як паливо у печі або вагонетці з піччю. З допомогою одного шматка вугілля в печі можна переплавити 8 предметів.

Виплавка

Інгредієнти Процес » Результат
Вугільна руда

Примітка: добути блок вугiльної руди можна лише за допомогою кайла, зачарованого на шовковий дотик. Виплавка вугілля неефективна, тому що при розбитті блоку випадає більше вугілля, ніж при виплавці і для неї потрібно паливо.

Історія

Java Edition Classic
0.14a Додано вугільну руду.
0.28 Вугільну руду можна отримати в творчому режимі.
Java Edition Indev
0.31 Коли вугільну руду розбити рукою випадає 1 вугілля, а якщо кайлом — 3.[1]
Java Edition
1.3.1 Після розбивання блока вугільної руди випадає досвід.

Цікаві відомості

  • Вугільні жили можуть бути розміром до 65 блоків.
  • Кайлом з фортуною можна добути більше трьох шматків вугілля з вугільної руди.
  • В 12w22a з вугільної руди, як і з інших при переплавці можна отримати досвід для зачаровування предметів.

Галерея

Посилання