Воронка

Воронка
Hopper.png
Тип

Твердий блок

Вимоги

Ні

Фізика

Ні

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Вибухостійкість

24

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Перша поява

13w01a

Дроп

Цей же блок

Ідентифікатор об'єкта блоку

?

Значення даних

dec: 154 hex: 9A bin: 10011010

Ім'я

hopper

Попередження.svg

Воронка (англ. Hopper) — це блок, який збирає лут з контейнерів і навколишнього світу. Розміщена воронка, своїм кінцем буде прикріплятись до блока, на який ви клікнули. Якщо лут впаде зверху, воронка затягне його у свій інвентар з п'ятьма слотами. Однак, якщо воронка прикріплена до контейнера, який має слоти (наприклад скриня, інша воронка або вагонетка з скринею), вона зі свого інвентаря перемістить лут у інвентар контейнера, зі швиккістю 2.5 речей за секунду (0.4 секунди на одну річ). Воронка також може забирати речі з контейнерів, які знаходяться безпосередньо над нею, з тією ж швидкістю. Навіть якщо воронка, забравши речі з одного контейнера і віддала в інший контейнер, це все одно відбуватиметься з тією ж швидкістю (0.4 секунди на одну річ).

Крафт

Інгредієнти Рецепти крафта

Залізний зливок +
Скриня

Як інгедієнт крафту

Інгредієнти Рецепти крафта

Воронка +
Вагонетка

Поведінка

Воронку не можна рухати поршнем. Редстоун-сигнал зупинить дії воронки: вона перестане приймати і віддавати лут. Хоча воронка схожа на нетвердий блок, такий як рейки, важіль і редстоун, але зверху хопера можна ставити блоки.

Коли воронка з'єднана з контейнером збоку, з скринею наприклад, і є ще одна воронка безпосередньо під ним, то нижня воронка матиме пріоритет. Завжди, коли воронка отримує якусь річ, вона потрапляє у перший слот, а потім в останній. В той самий час, якщо є ще одна річ, вона з першого слоту попаде відразу в скриню. Якщо ви кинете в воронку декілька речей, вони порівну поділяться між воронкою і скринею, але якщо кількість речей не парна, то воронка отримає більше луту. Якщо воронка спочатку порожня і приймає лут збоку від іншої воронки, усі речі відразу відправляться останню воронку.

Тести з компараторами

Якщо воронка повернута кінцем до компаратора, компаратор видаватим сигнал якщо є хоч якийсь лут у воронці. Порожня воронка не дає сигнал, воронка з однією річчю видає сигнал потужністю 1 і сигнал буде збільшуватись залежно заповненості воронки (дивіться компаратор), щоб отримати сигнал потужністю 15, потрібно повних 5 стеків.

Компаратор також зреагує якщо річ у воронці пройде з входу на вихід. Наприклад, якщо є три вертикальні воронки під'єднані одна до одної і певна річ перейде від верхньої до нижньої воронки, компаратор приєднаний до середньої воронки активується; але якщо середня воронка повернута вбік і заряджена, лут рухатись не буде і компаратор не активується.

Взаємодія

Воронка може переміщати речі у наступні контейнери:

Варильна стійка
Ворнка зверху варильної стійки буде заповнювати слот з інградієнтами, а воронка збоку - слот з зіллями. На відміну від пічки, воронка знизу під варильною стійкою буде забирати зілля, незважаючи на те, готові вони чи ні.
Скриня
Великі скрині розглядаються як одне ціле; одна воронка може заповнити усю скриню.
Роздавач
Речі можуть бути як завантажені так і розвантажені з роздавача за допомогою воронки.
Скриня Кінця
Скриня Кінця не взаємодіє з воронками.
Піч
Воронка зверху буде заповнювати слот з переплавкою, збоку - слот з топливом, і знизу - готові продукти і пусті відра з під лави. Такий спосіб транспортування речей не приносить досвід.
Воронка
A hopper fed by another hopper will take items from the latter even if the former is deactivated by a redstone signal: to stop the flow of items through two hoppers both of them must be deactivated.
Minecarts with Chest / Hopper
Hoppers will fill minecarts with chests or hoppers if they are pointing at them and are not separated by another block. Hoppers can also take items from minecarts above them; rails can be placed directly on top of hoppers by aiming at a nearby block or holding the sneak key (default ⇧ Shift), to make unloading stations. A hopper will not unload a minecart which is on a Detector Rail above the hopper, because the detector rail will power the hopper.
Trapped Chests
Identical to chests (see above), except that interaction is blocked while the chest is open, as it emits a redstone pulse and powers the hopper.

Connecting

  • A hopper will connect to the block you point at, and only that block (does not automatically connect to others).
  • If you destroy the block the hopper was connected to, it stays pointing to the original location; useful for transferring into minecarts via their sides.
  • To get a hopper to connect to a block with an inventory, sneak and click the block.
  • You can deactivate a hopper with a redstone signal, but note that another (active/unpowered) hopper beneath it can still take items from it.
  • If you place a hopper by clicking on the bottom face of the block, the hopper will not point up, but down instead, because you can't input upwards. This can be solved by using a Minecart with a Hopper and sending it up along a rail.
  • When used with hoppers furnaces do not grant experience.

History

Java Edition
1.5 13w01a Added hopper, but with a temporary "work in progress(Hopper screenshot 1.png)" sprite for the inventory.
13w01b Rails can be placed on top of hoppers. The hopper no longer loads items into minecarts without chests.
13w02a Inventory sprite changed from 30px to Grid Hopper.png.
Applying a redstone signal to the hopper now deactivates the hopper until the signal is removed.
Hoppers now are now crafted using 5 iron ingots rather than 5 stone blocks.
Hoppers will now only take from the output slot of furnaces.
Hoppers no longer use the Cauldron texture.
13w02b Hoppers now treat double chests properly, no longer needing two hoppers connected to them to fill up the entire inventory.
Hoppers will not receive items when powered via a redstone current.
13w04a Transfer rate changed from 7 to 8 game ticks per item (2.5 items per second).

Проблеми з об'єктом

Питання, що стосуються «Воронка», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Trivia

  • A hopper is a type of chute used in industrial processes that incorporates a limited storage capacity.
  • Hoppers do not automatically connect to the nearest storage block. Instead, you must hold the sneak key while placing it on the storage block.
  • The hopper was used in the Dropper recipe until the 13w04a snapshot.
  • If you set fire on top of a hopper, the fire can't be seen, but this is only if there is no block adjacent to the fire (useful for chimney smoke)
  • Hoppers are transparent to light sources.
  • Hoppers pulling items from a furnace will prevent getting experience from the smelting of the items
  • Chickens can easily become stuck inside hoppers, and once inside are difficult to interact with, but still produce eggs. A hopper filled with chickens and attached to a dispenser with a 5-clock results in a compact automatic chicken machine.
  • If a hopper is connected to a dispenser while the dispenser has an activated redstone trail attached to it, then the hopper won't drop items into the dispenser

Gallery

See also