Висушувач

Висушувач (англ. Wither) — ворожий літаючий покликаний моб-бос. Вперше був доданий в попередній збірці 12w34a, і вийшов як частина Pretty Scary Update.

Спавн

Щоб заспавнити висушувача, потрібно розташувати блоки піску душ у вигляді літери Т (як показано зліва) і поставити 3 черепа скелета-висушувача на верхні блоки.

Останнім блоком повинен бути один з черепів. Цей череп може поставити гравець або роздавальник. Висушувач може бути побудований в вертикальному положенні, боком або зверху вниз. Черепа можуть бути спрямовані в будь-яку сторону.

Після спавну висушувач нерухомий і несприйнятливий до втрат. На короткий час він починає мерехтіти і збільшуватися в розмірі. Після сильного вибуху він стає вразливим і починає атакувати все живе в радіусі досяжності.

На мирній складності висушувач не спавниться, а блоки просто залишаться на місці.

Поведінка висушувача і тактика бою проти нього

Висушувачі ворожі до гравця і до всіх мобах, за винятком нежиті (зомбі, скелети, зомбі-свінолюді, фантоми, скелети-висушувачі, але якщо спровокувати удар, може атакувати себеподібних). Вони атакують навіть дракона Краю. Скелет-наїзник також схильний атаці висушувача.

Висушувачі, подібно дракону Краю, мають здатність руйнувати блоки, ніж вони користуються в спробах дістатися до жертви. Коли висушувач знаходиться біля блоків, які може руйнувати гравець (тобто будь-яких, крім корінний породи, бар'єру і командного блоку), він може їх знищити з характерним звуком хрускоту. Блоки, знищені висушувачем обов'язково випадають як дроп.

Виявивши мету, моб починає стріляти снарядами, схожими на череп. Ці черепа під час польоту націлюються на гравця або на мобів. Якщо снаряд потрапить в гравця або мобу, той отримає ефект «Висушування II» тривалістю 10 секунд на нормальній складності або 40 секунд на складній. Цей ефект призводить до поступової втрати здоров'я, як при отруєнні, але може вбити, і при цьому відновлює здоров'я боса. Через це використання союзників, таких як вовки і снігові големи може принести більше шкоди, ніж користі. Крім того, висушувач повільно відновлює своє здоров'я з часом.

Після втрати половини здоров'я висушувач набуває «броню», яка дає йому імунітет від стріл: стріли будуть відбиватися від боса.

Подібно інший нежиті, висушувач отримує збільшений шкоди від мечів, зачарованих Небесної карою, отримує шкоди від зілля миттєвого лікування і відновлює здоров'я від зілля миттєвого шкоди. Висушувача не можна ні обдурити зіллям невидимості, ні зробити невидимим. Він невразливий для зілля отруєння, слабкості і уповільнення.

Коли висушувач знаходиться в спокійному стані, він не може літати; він просто ширяє над землею, не маючи можливості підстрибнути навіть на один блок. Коли моб в агресивному стані, він буде літати на тій же висоті, на якій знаходиться об'єкт його агресії, але трохи вище.

Bedrock Edition

Під час спавну висушувача небо затягується хмарами і темніє. У Bedrock Edition ШІ висушувача серйозно змінився:

  • При появі крутиться.
  • Атакує мета трьома звичайними черепами і одним синім поспіль.
  • При половині здоров'я вибухає і спавнить скелетів-висушувачів.
  • Також отримує можливість зносити все на своєму шляху.
  • При смерті роздувається і біліє, після чого вибухає.
  • Також сині черепа можна відбити за допомогою лука і стріл або меча.
  • При попаданні таким черепом в висушувача, той перестане рухатися і атакувати на кілька секунд.

Череп висушувача

Череп висушувача
Череп висушувача.png
Внутрішній ID

JE: 19
BE: 89

ID об'єкта

wither_skull

Синій череп висушувача

Висушувач стріляє черепами висушувача — снарядами, схожими на його голови. На черепа не вплине гравітація, і при зіткненні вони вибухають. Після потрапляння черепа в мобу/гравця на останнього накладається ефект висушування. Під час дії цього ефекту сердечка на смузі здоров'я гравця фарбуються в чорний колір.

Всі ці ефекти можна зняти, випивши молоко або використавши тотем безсмертя.

Черепа бувають двох видів: швидко рухаються чорні і повільні сині. Чорні черепа використовуються безпосередньо для атаки мобів і гравців. Вибухають ці снаряди слабо, як кулі гаста, і не здатні зруйнувати блоки, які мають вибухостійкого вище 20. Чорні черепа можна відобразити.

Сині черепа вистрілюються висушувачем в випадкову сторону, коли поблизу немає мобів для атаки або коли він отримує шкоди. Вони летять повільніше чорних (приблизно на 33%) і мають таку ж силу вибуху, але здатні зруйнувати будь-які блоки, які можливо добути інструментами, включаючи обсидіан. Як вогненна куля гаста, гравець може відобразити синій череп висушувача в іншу сторону простим ударом мечем по ньому або вистріливши в череп за допомогою лука і стріли.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngДиво-юдоВикликайте висушувачаБідний Йорик!Перебуваєте в паралелепіпеді 100.9 × 100.9 × 103.5, в центрі якого закликається висушувач.minecraft:nether/summon_wither
Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, розвідки та бойові діїУбийте будь-яку сутність або будь-яка інша особа.minecraft:adventure/root
Advancement-plain-raw.pngТочно в цільВистріліть в кого-небудь з лукаМисливець на монстрівminecraft:adventure/shoot_arrow
Іконка Досягнення Опис Вимоги для здобуття досягнення (якщо різні) Доступність Очки досягнень Xbox Тип трофея (PS)
Xbox PS Bedrock Nintendo
Початок?Заспавнити висушувачаБудьте в межах 100.9×100.9×103.5 коли будете створювати висушувача.ТакТакТакТак20GBronze
Початок.Вбити висушувачаБудьте в межах 100.9×100.9×203.5 коли ви вбьете висушувача і отримаете пекельну зірку.ТакТакТакТак40GSilver

Історія

Java Edition
1.4.2 12w34a Висушувач був доданий в гру, але його не можна було закликати легально. У файлах гри можна було знайти тільки код його поведінки і текстуру. Міг бути Заспавнени тільки за допомогою сторонніх програм.
12w34b Тепер, коли у висушувача залишається менше половини здоров'я, на ньому з'являється броня іссушітеля, що захищає його від стріл, а сам бос знижується до гравця.
Збільшена швидкість пересування.
?Під час PAX, Dinnerbone сказав, що висушувача буде можливо закликати, розставивши черепа скелета-висушувача в певній послідовності.
1.4.2 12w36a Висушувач може бути покликаний шляхом расставления піска душ в формі букви Т, і трьох черепів скелета-висушувача зверху.
Тепер при вбивстві дропает 20 досвіду і пекельної зірки.
12w37a Висушувач створює потужний вибух, коли його життя повністю відновлені після призову.
Коли нікого атакувати, висушувач буде іноді кидати в випадкову сторону снаряди в формі синього черепа. Він летить повільніше чорного, але руйнує будь-які блоки, крім корінної породи (а з версії 1.6.2 і командного блоку).
12w38a Доданий звук руйнування блоків висушувачем.
12w42b Тепер з висушувача замість 20 одиниць досвіду випадає 50.
1.4-pre Додані нові звуки для висушувачем.
1.4.3-pre Виправлена помилка, коли на мирному режимі складності при призові висушувача блоки пропадали, але бос не з'являвся. Тепер його неможливо закликати на мирній складності.
Тепер висушувача не можуть зламати блок порталу в Край.
1.5 13w05a Висушувач більше не може їздити в вагонетці.
1.6 1.6.1-pre Змінено текстура броні висушувача.
1.7.2 13w37a Додані два нових досягнення при призові та вбивстві висушувача.
1.8 14w04a Висушувача можна заспавнити за допомогою роздавальника, якщо там є черепа скелетів-висушувачей.
14w11b Зміненим модель пошкоджень у висушувача.
14w20a Висушувачі більше не ламають бар'єри.
1.8 Висушувачі тепер знову можуть руйнувати бар'єри.
1.8.1 Висушувачі більше не можуть руйнувати бар'єри.
1.9 15w31a Правильна підтримка смуг здоров'я відразу декількох босів. Ці смуги тепер відображаються, не затуляючи один одного.
Новий колір полоски у висушувача.
1.11 16w32a ID скелета змінений з WitherBoss на wither.
ID черепа висушувача змінений з WitherSkull на wither_skull.
16w40a Теги черепа висушувача xTile, yTile, zTile, inTile і inGround були вилучені.
Тег life більше не використовується, але він не вилучений з коду гри.
1.12 pre3 Висушувач більше не може ламати блоки порталу в Край і головку поршня.
Pocket Edition Alpha
0.16.0 build 4 Доданий висушувач.
Коли здоров'я висушувача падає до 50%, він закликає кілька скелетов-висушувачів.
Висушувач має 600 очок здоров'я, на відміну від Java версії, де висушувач має 300 очок здоров'я.
Bedrock Edition
1.5 beta 1.5.0.0 Висушувачі тепер тонуть у воді і ходять на дні.
Legacy Console Edition
TU19CU71.12Patch 1Висушувач доданий до гри.
New Nintendo 3DS Edition
1.3.12 Доданий висушувач.

Помилки

Питання, що стосуються «Висушувач», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

  • Після додавання висушувача була додана картина із зображенням ритуалу призову висушувача.
  • Моб був не відразу доданий в гру, оскільки його поява іноді призводило до аварійного завершення Java Virtual Machine.
  • На відміну від дракона Краю, смуга здоров'я висушувача з написом «Wither» з'являється тільки тоді, коли гравець наведе на нього перехрестя прицілу, навіть якщо моб знаходиться за шаром породи.
  • Щоб звести до мінімуму ризик бути вбитим від осушення, можна з'їсти зачарована золоте яблуко. Ефект відновлення від яблук триває довше і ефективніше, ніж висушування, тому ви не будете втрачати здоров'я, хоча висушування буде діяти.
  • Висушувач атакує селянин.
  • Висушувача можна спавнити в будь-якому вимірі.
  • До 1.13 висушувач задихався під водою і тут же намагається зруйнувати блоки навколо себе (в тому числі і блоки води), але залишилися блоки води дають протягом в простір, що утворився.
  • Висушувач іноді бачить мобів через блоки, але не атакує їх, а літає навколо, чекаючи, поки шлях до мобу не буде вільний.
  • Смерть від отрути цього мобу називається в коді гри death.wither, і при смерті від висушування в чат виводиться повідомлення player withered away (гравець висушений).
  • Висушувач не злітав, коли починає падати в порожнечу (дроп з нього втрачається).
  • Якщо підпалити висушувача, горіти буде тільки центральна частина тіла (тобто частина під середньої головою). При цьому стовп вогню матиме висоту приблизно в 4 блоки.
  • Висушувач може завдати шкоди самому собі, якщо кинутий їм череп вибухне поруч.
  • Якщо висушувач потрапить в зомбі, скелета або зомбі-свіночеловека, то цей моб все одно отримає шкоди від ефекту осушення, хоча і є нежиттю.
  • Висушувач атакує гіганта, незважаючи на те, що той по суті є зомбі.
  • Висушувач атакує коней-зомбі і коней-скелетів.
  • Висушувач мало сприйнятливий до вибухів, проте при знаходженні висушувача в епіцентрі вибуху йому завдається великої шкоди. Як мінімум, для повного знищення висушувача необхідно 10 штук динаміту.
  • Вибух на початку (поява) має потужність 7, тобто найпотужніший вибух в грі. А його голови (сині і чорні) потужністю по 1, тобто найслабший вибух в грі. Однак сині голови мають практично найсильнішою руйнує силою в грі.
  • У грі «Minecraft: Story Mode» є схожий на висушувач моб. У грі його називають Висушуюча Буря. Створюється також, як і висушувач, але з однією відмінністю: замість піску душ посередині стоїть командний блок.
  • Від висушувача виходять частинки чорного диму (попелу).

Галерея

Див. також