Верстак

Верстак
Crafting Table JE4.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Hi

Висвітлення

Hi

Діє гравітація

Hi

Вибухостійкість

12.5

Міцність

2.5

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Indev 0.31 (29 січня 2010)

Номер

dec: 58 hex: 3A bin: 111010

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Верстак (англ. Crafting Table) — одни із найбільш важливих блоків у Minecraft. Вона має сітку на верхній та інструменти на бокових грянях, а також акції нижній текстурі з дерев'яними дошками. Верстаки можуть згенеруватись у селян NPC.

Використання

Приклад натуральної генерації верстаку

Натиснувши ПКМ по верстаку, відкриється сітка крафту 3×3, яка дозволяє крафтити більше елементів, ніж при використанні сітки в інвентарі. Розробці таблиці необхідно в цілях просування на всіх в грі, і перший крок у Minecraft в "дерево технологій". Це один з найважливіших блоків у грі в якості відправної інструменти не може бути створена без неї.

Предмет або блок створиться при натисканні на вихідний слот, який необхідно винести з таблиці крафту (предмет). Створіть стільки предметів, скільки Вам треба (якщо стільки можна зробити з даної кількості інгредієнтів) і перемістіть їх у ваш інвентар.

Речі, залишені в сітці крафту випадають, коли меню крафту закривається, і падають перед вами. Те ж саме станеться, якщо Вам не вистачає слотів для нових елементів (можливо, Ви зробили дуже багато не доступних до стакання предметів або перевищили ліміт стаку).

Верстак може бути використаний для декоративних візерунків на підлозі, показуючи сітку крафту зверху. Зверніть увагу, що верстак, вбудований у стіну або підлогу, і досі придатний до використання. Також верстак можна використати як паливо. Верстак можна добути рукою або будь-яким інструментом, але видобування його сокирою є найбільш ефективним.

Коли Ви відправляєтесь у довгу подорож, треба перевірити наявність верстака в інвентарі (ви можете зламати його і понести після використання). Тим не менш, якщо у вас є легкий доступ до дерева, пам'ятайте, що ви завжди можете зробити новий верстак з одного блоку деревини.

Книга рецептів

Виробництво

Примітка: Він може бути побудований в будь-який час за допомогою сітки крафту 2×2 в інвентарі в режимі виживання.

Інгредієнти Процес
Будь-які дошки

Досягнення

Іконка Досягнення Опис Вимоги для здобуття досягнення (якщо різні) Доступність Очки досягнень Xbox Тип трофея (PS)
Xbox PS Bedrock Nintendo
ВерстакЗробити верстак в чотирьох слотах з дошок.Візьміть верстак з оброблюваного на виході з інвентаря поля або виведення крафту.ТакТакТакТак10GBronze

Історія

Java Edition Indev
0.3130 січня 201032px Додано верстак; сітка 3 × 3 не може бути доступна за допомогою B.
Java Edition Beta
1.2Верстак был переименован с Workbench в Crafting Table.
1.5Верстак тепер можна використовувати печі.
1.6?Утримання ⇧ Shift при натисканні на предмет в таблиці крафта тепер буде виробляти найбільш можливу кількість продукту.
1.8?Верстаки тепер природно зустрічаються в селах.
Java Edition
1.0.0?Верстаки тепер можна добувати швидше сокирою, ніж рукою.
1.3.112w22aІнвентарні спрайт для блоків перевертаються зліва направо, з на .
1.4.212w40aВерстак тепер генерується всередині хатини відьом.
1.915w43aВерстак генерується всередині іглу.
1.1217w13aДодана нова функція, за допомогою якої можна подивитися які рецепти крафта доступні гравцю і скрафтіть їх.
Досягнення для створення верстака було видалено і не було включено в нову систему досягнень.
Закриття інвентарю з предметами в сітці крафта тепер переміщують речі в інвентар гравця, замість того, щоб їх викинути.
22 липня 2017Яспер Бурстра виклав в Twitter зображення нового верстака, дерев'яних дощок і текстур дерева.
1.1317w47aДо «The Flattening» ідентифікатор цього блоку був 58.
1.1418w43a32px Змінено текстура верстака.
Рецепти забарвлення стягів перенесені в ткацький верстат; стяги тепер не можуть бути пофарбовані на верстаке.
18w44a32px Змінено текстура верстака знову.
18w47aВерстак тепер можна знайти в аванпостах розбійників.
1.14.1Pre-Release 1Crafting Table JE4.png Текстура верстака була змінена знову.
Pocket Edition Alpha
0.3.030px Додано верстак.
0.6.0Кам'яні блоки (крім печі і каменяра) тепер створюються каменярем, а їхні рецепти в верстаке були вилучені зі списку.
0.9.0build 1Верстаки тепер природно з'являються в селах.
Меню крафта має новий, організований макет.
0.13.0build 1Кам'яні предмети, які раніше проводилися, використовуючи каменяр, тепер створюються в верстаті.
0.14.0build 1Верстак тепер генерується всередині хатини відьом.
Pocket Edition
1.0.0alpha 0.17.0.1Верстак генерується всередині іглу.
Bedrock Edition
1.2.0?Додана нова функція, за допомогою якої можна подивитися які рецепти крафта доступні гравцю і скрафтіть їх.
1.9.0beta 1.9.0.2Верстаки тепер можуть бути використані для створення ковальських столів і столів лучника.
1.10.0beta 1.10.0.332px Змінено текстура верстака.
Верстати тепер генеруються в аванпостах розбійників і декількох нових будинках в селах.
Верстати тепер використовуються для створення картографічних столів.
1.11.0beta 1.11.0.1Верстат більше не потрібно для створення картографічного столу.
beta 1.11.0.7Верстак більше не потрібно для виготовлення столу лучника і ковальського столу.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 11.0.130px Додано верстак.
1.9032px Змінено текстура верстака.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.030px Додано верстак.

Цікаві факти

  • Верстак може бути розміщений поблизу лава і не спалахнути. Тож вогонь на верстаку через кілька десятків секунд погасне.
  • На нижній частині верстак має таку ж текстуру, як і дубові дошки, що означає, що він може бути таємно розміщений у стелі дерев'яного будинку (стеля повинна бути зроблена з дубових дощок).
  • Верстак не може утримувати елементи в сітці крафту, в той час як піч може.
  • Факел можна поставити на верстак, присівши ⇧ Shift й натиснувши ПКМ по верстаку.
  • Верстак може бути використаний в якості палива в печі, але він може завершити лише 1,5 операції плавки й плавити/пекти протягом 15 секунд, отже він не є дуже хорошим паливом.
  • На бокових текстурах можна помітити металеві інструменти, хоча верстак робиться лише з дерев'яних дощок.

Див. також