Верстак

Верстак
Crafting Table.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Hi

Висвітлення

Hi

Діє гравітація

Hi

Вибухостійкість

12.5

Міцність

2.5

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Indev 0.31 (29 січня 2010)

Значення даних

dec: 58 hex: 3A bin: 111010

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Верстак (англ. Crafting Table) — одни із найбільш важливих блоків у Minecraft. Вона має сітку на верхній та інструменти на бокових грянях, а також акції нижній текстурі з дерев'яними дошками. Верстаки можуть згенеруватись у селян NPC.

Використання

Приклад натуральної генерації верстаку

Натиснувши ПКМ по верстаку, відкриється сітка крафту 3×3, яка дозволяє крафтити більше елементів, ніж при використанні сітки в інвентарі. Розробці таблиці необхідно в цілях просування на всіх в грі, і перший крок у Minecraft в "дерево технологій". Це один з найважливіших блоків у грі в якості відправної інструменти не може бути створена без неї.

Предмет або блок створиться при натисканні на вихідний слот, який необхідно винести з таблиці крафту (предмет). Створіть стільки предметів, скільки Вам треба (якщо стільки можна зробити з даної кількості інгредієнтів) і перемістіть їх у ваш інвентар.

Речі, залишені в сітці крафту випадають, коли меню крафту закривається, і падають перед вами. Те ж саме станеться, якщо Вам не вистачає слотів для нових елементів (можливо, Ви зробили дуже багато не доступних до стакання предметів або перевищили ліміт стаку).

Верстак може бути використаний для декоративних візерунків на підлозі, показуючи сітку крафту зверху. Зверніть увагу, що верстак, вбудований у стіну або підлогу, і досі придатний до використання. Також верстак можна використати як паливо. Верстак можна добути рукою або будь-яким інструментом, але видобування його сокирою є найбільш ефективним.

Коли Ви відправляєтесь у довгу подорож, треба перевірити наявність верстака в інвентарі (ви можете зламати його і понести після використання). Тим не менш, якщо у вас є легкий доступ до дерева, пам'ятайте, що ви завжди можете зробити новий верстак з одного блоку деревини.

Книга рецептів

Виробництво

Примітка: Він може бути побудований в будь-який час за допомогою сітки крафту 2×2 в інвентарі в режимі виживання.

Інгредієнти Рецепти крафта

Будь-які дошки

Відео

[Не вдалось завантажити шаблон для https://minecraft.gamepedia.com/Crafting_Table/video?action=render: HTTP 404]

Досягнення

Шаблон:Load achievements: Unknown achievement. Achievement title not found on page Досягнення

Історія

Java Edition Indev
0.31 Додано верстаки.
Java Edition Beta
1.2 Workbench перейменовано в Crafting Table (Примітка: Інформація створена для англомовного Minecraft.)
1.5 Верстак став доступний як паливо для печі.
1.6 Додано Shift+клік для переміщення речей у та із панелі швидкого доступу.
1.8 Затиснувши Shift, можна перемістити максимальну кількість предметів/блоків, скільки дозволяє кількість інгрідієнтів.

Цікаві факти

  • Верстак може бути розміщений поблизу лава і не спалахнути. Тож вогонь на верстаку через кілька десятків секунд погасне.
  • На нижній частині верстак має таку ж текстуру, як і дубові дошки, що означає, що він може бути таємно розміщений у стелі дерев'яного будинку (стеля повинна бути зроблена з дубових дощок).
  • Верстак не може утримувати елементи в сітці крафту, в той час як піч може.
  • Факел можна поставити на верстак, присівши ⇧ Shift й натиснувши ПКМ по верстаку.
  • Верстак може бути використаний в якості палива в печі, але він може завершити лише 1,5 операції плавки й плавити/пекти протягом 15 секунд, отже він не є дуже хорошим паливом.
  • На бокових текстурах можна помітити металеві інструменти, хоча верстак робиться лише з дерев'яних дощок.

Див. також