Великі гриби

Великі гриби
Блок коричневого грибу.pngБлок червоного гриба.pngНіжка гриба.png
Величезний червоний гриб.png
Величезний коричневий гриб.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

1

Міцність

0.2

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перші появи

Див. Історію

Значення даних
Коричневий
dec: 99 hex: 63 bin: 1100011
Червоний
dec: 100 hex: 64 bin: 1100100
Текстовий
ідентифікатор

red_mushroom_block, brown_mushroom_block

Величезні гриби (англ. Huge Mushrooms) — це група блоків (як дерево), які були додані в оновленні Beta 1.8. Перші відомості про величезних грибах з'явилися після того як були розшифровані [1] назви документів з «Heavily censored changelist for 1.7» [2]. Пізніше припущення підтвердилися коли 1 липня 2011 Нотч виклав скріншот Величезних грибів та села NPC на Google+ [3]. Також можна побачити величезні гриби на першому скріншоті мандрівника Краю і на першому скріншоті річки.

Існує два види величезних грибів — коричневі і червоні. Вони відрізняються текстурами капелюшків і будовою: якщо капелюшок коричневого гриба плоска, то червоний має більш складну «загорнуту» структуру. Ніжки у грибів однакові, причому текстура верхньої та нижньої частини ніжки є також текстурою внутрішньої частини капелюшки.

У Кишеньковому виданні натурально генеруються ще в біомі болото з версії 0.10.0.

Величезні гриби мають додаткове значення текстури (0-15).

Отримання

Вирощування

Вирощування величезних грибів дуже схоже на вирощування дерев з саджанців. Для отримання величезного гриба потрібно використовувати ПКМ кісткову муку на звичайному грибі відповідного кольору. Гриб повинен бути посаджений на блок землі, трави або міцелію, а також мати достатньо місця для росту (принаймні 9×9×7 блоків вільного місця). У версіях новіше 1.2.4 при вирощуванні гриба на землі і траві потрібно освітлення не більше 12, на міцелії же можна садити при будь-якому освітленні. У старіших версіях освітлення не впливає на можливість зростання гриба. При вирощуванні грибів під відкритим небом досить розташувати екран 5x5 з непрозорих блоків над звичайним грибом. Рівень освітлення можна подивитися на екрані налагодження, значення rl. У старих версіях можна було ставити гриби навіть при 15 рівні освітлення за допомогою однієї хитрості. Для цього треба було викопати один блок в землі, залити туди води і в воду посадити гриб (при цьому блок води зникне), після чого залишалося тільки застосувати кісткову муку на ньому.

Натуральна генерація

У природному вигляді величезні гриби зустрічаються на грибному острові і в биоме Темний ліс. Вони можуть знаходиться на великій висоті і покритися снігом.

Примітки

  • Великі червоні гриби можна використовувати в якості швидкого житла, так як можна прокопати в грибі діру, поставити двері і розташуватися як зручно. Цей будинок зручний і тим, що їстівний.
  • Величезні гриби — найбільш швидкий спосіб збільшення кількості грибів у гравця (при наявності кісткового борошна).
  • Величезні гриби можна вирощувати за допомогою кісткового борошна. Це джерело нескінченної їжі якщо знайти спавнер скелетів.
  • Блок величезного гриба може бути видобутий за допомогою зачарування «Шовковий Дотик», після чого може бути використаний в якості палива для пічі. Може переплавити 1.5 предмета.
  • Здобуті блоки мають різне значення додаткового ID, в зв'язку з чим кожен блок має або текстуру капелюшки, або нутрощів гриба. Всі блоки гриба (крім ніжки) мають забарвлену текстуру зверху.

Історія

Java Edition Beta
14 червень 2011 Notch виклав в Google+ зображення величезних грибів.
1.8 pre1 Величезні гриби додані в гру.
Java Edition
1.13 Всі три види грибних блоків додані в інвентар Творчості.

Галерея

Цікаві факти

  • Величезні гриби не горять.
    • Це стосується і лави: вона капає крізь гриб, але не знищує його.
  • На величезні гриби можна встановити рейки і прокатати вагонетку, поставити ліжко, скриня, верстак, піч, прикріпити сходи.
  • На величезний гриб не можна посадити жодну квітку, в тому числі і маленькі гриби.
    • За винятком баштанних (блоків, які не насіння) — кавуна і гарбуза, їх розмістити можна.

Помилки

Питання, що стосуються «Великі гриби», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Примітки