Біг

Біг — це здатність, додана в Adventure Update. Вона дозволяє переміщатися гравцеві швидше, але споживати більше голоду.

Управління

Активувати біг можна подвійним натисканням клавіші «Вперед» (за замовчуванням W) або при утриманні кнопки W один раз натиснути Ctrl.

Бігати також можуть: оцелоти, залізні големи, скелети-висушувачі, зомбі-діти, свинозомбі, мандрівники Краю, сільські жителі і заклиначі.

Особливості

Частинки при бігу

При бігу гравець пересувається зі швидкістю 5,612 м/с. Це в 1,3 рази швидше, ніж нормальна ходьба (4,317 м/с). Біг прискорює ходьбу, політ (35 м/с) і плавання. Біг на вагонетці, човні, свині або коні не прискорює рух, а просто розширює огляд. При бігу можна стрибнути через 4 блоки по горизонталі, в порівнянні зі звичайними 2 блоками. При бігу під гравцем створюються частинки блоку, за яким він біжить.

Біг припиниться, якщо гравець зіткнеться з блоком, почне крастися, активує блокування щитом, вдарить мобу, почне цілитися з лука або почне споживати їжу або пити зілля. Також гравець перейде з бігу на крок, якщо він втік довше 30 секунд, потім доведеться почати біг ще раз (навіть в режимі Творчість) або якщо шкала голоду впала до Half Hunger.svgHunger.svgHunger.svg. Якщо гравець атакує при бігу будь-якого мобу, крім спрута, шалкера і дракона Краю, то моб буде відкинутий набагато далі, ніж зазвичай, буде завдано критичний удар і біг припиниться.

Цікаві факти

  • Стрибки при бігу під ефектом прискорення гальмують гравця.
  • Якщо над головою гравця є блок, стрибок під час бігу прискорює його. Лід під ногами і над головою ще більше прискорює гравця. Найшвидшим способом пересування пішки є біг по льоду з дуже частими стрибками. Якщо над головою гравця є блок льоду, то можна стрибати до 6 раз в секунду, а швидкість при цьому буде близько 15-20 метрів в секунду. Такий спосіб пересування за 14 секунд повністю виснажить ваш індикатор голоду, тим самим позбавивши вас можливості бігти далі. За цей час ви проскочите близько 120 блоків, а з частотою стрибків більше 5 раз в секунду голод буде проявлятися на в секунду. Механіка голоду змінена в версії 1.11.
  • На мирній складності голод не виснажується від бігу.

Історія

Java Edition Beta
28 августа 2011 года Біг вперше згаданий на PAX 2011. Він повинен розширити можливості бою і збільшити мобільність гравця.
2 вересня 2011 года Jeb виклав відео показує різницю між бігом і ходьбою.
1.8 pre1 Біг доданий до гри.
Java Edition
1.5 13w05b Тепер бігу не заважають сходинки.
1.7.2 13w36a Тепер біг можна активувати кнопкою Ctrl і додана ілюзія бігу: сидячи на конях, човнах, свинях або вагонетках просто розширюється огляд.
1.8 14w04a Тепер не можна одночасно присідати і бігти.
Pocket Edition Alpha
0.12.1 build 1 Біг доданий до гри.
Legacy Console Edition
TU5CU11.0Patch 1Біг доданий до гри.

Помилки

Питання, що стосуються «Біг», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.