Кнопка

(Перенаправлено з Будь-яка дерев'яна кнопка)
Кнопка
Oak Button.pngBirch Button.pngSpruce Button.pngJungle Button.pngAcacia Button.pngDark Oak Button.png
Stone Button.png
Тип

Нетвердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

2.5

Міцність

0.5

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.0.1

Номер

dec: 77 hex: 4D bin: 1001101

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Кнопка (англ. Button) — блок, який має ту ж саму структуру, як блок камінь. Вона може бути створена шляхом розміщення двох кам'яних блоків у вертикальному ряду. Як важіль і натискна плита, посилає струм до об'єкта при натисканні. Тим не менш, кнопки можна активувати лише натисненням, залишатися натиснутою протягом 1,0 секунди. Після цього напруга до об'єкта буде препинена, і кнопка займе початкове положення, і буте готова для наступного натискання. Однак, зі створенням Т фліп-флоп редстоун ланцюг, вона може бути використана в якості важеля . На відміну від важелів і смолоскипів, кнопка може бути розміщена тільки на стороні блоку.

Як і будь-який об'єкт, який дає електрострум, він повинен бути поряд з об'єктом який отримує заряд (двері, колія) redstone wire.

Кнопка є одним з чотирьох перемикач в даний час в грі. В миттєвий контакт перемикача, вона може бути корисна для відновлення редстоун ланцюг.

При зануренні в воду, Кнопки будуть знищені, як факели (До Aquatic update).

Крім того, як смолоскипи, кнопки можуть бути розміщені в стороні скриня, роздавач, верстак, або піч таким же чином. Це робиться шляхом розміщення твердих блоків над областю кнопки надають і його правою кнопкою миші на дні за допомогою кнопки в руках. Кнопка не можете прикріплюватись до нижньої частини блоку. Це дозволяє помістити кнопку на боці блоку без натисканя правою кнопкою миші.

Крафти

Інгредієнти Рецепти крафта

Камінь або
Будь-які дошки

Історія

Попередження.svg
Цей розділ є заготівлею. Будь ласка, допоможіть нам його поліпшити.

Кнопка була введена Seecret Friday Update 3.Кнопка з`являэться Alpha, Beta і повний реліз гри.

З Beta 1.5_01, загальна точність для кнопки вимкнена. Ви повинні натиснути пробіл перед натиском кнопки для того, щоб її натиснути. Це було виправлено в 1.6.6, з побічним ефектом, що ви не можете відкрити двері.

Цікаві факти

  • На серверах, затримка може викликати кнопками триматися довше, ніж їх передбачуваного часу. Ця проблема була усунена в п'ятому 1,9 пре-реліз.
  • Коли сидите в minecart і дивлячись вниз під невеликим кутом на кнопки, іноді ви не можете натиснути її, хоча вона знаходиться на перехресті. Це викликано Потрапляння в minecart.
  • Тільки гравці можуть нажати на кнопку.
  • 99.414% каменю губиться в створенні кнопки, з 1 кнопка займає 6x2x4 пікселів і 2 кам'яних блоків займає 16x16x32 пікселів.
  • Так як кнопки мають той же колір, як камінь, кнопки можуть бути розміщені на камінь, щоб зробити "прихованих" вимикачів.