Блок трави

Блок трави
Grass Block Revision 6.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

3

Міцність

0.6

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Classic Pre 0.0.9a (13 травня 2009)

Номер

dec: 02 hex: 2 bin: 10

Текстовий
ідентифікатор

grass

Блок трави (англ. Grass Block) — це блок, який у великих кількостях генерується на поверхні звичайного світу.

Отримання

Трава може бути здобута чим завгодно, але лопата видобуває її швидше за все. Слід зауважити, що при видобутку інструментом без зачарування «Шовковий дотик» випаде блок землі.

Натуральна генерація

Трава генерується на верхньому шарі блоків землі, якщо є прямий доступ до неба, у багатьох біомах звичайного світу. Також вона може виростати на блоках землі в особливих умовах (див. Зростання трави нижче).

Мандрівник Краю

Мандрівник Краю може підібрати блок трави, що робить можливим отримання блоку трави після смерті мандрівника без використання "Шовкового торкання".

Зростання трави

Спонтанно трава виростає тільки при генерації світу. Потім, трава може тільки розростатися на блоках землі. Без участі гравців, цей процес залежить від часу дня. Щоб на блоці землі виріс шар трави, повинні бути дотримані наступні умови:

  • Блок землі, на якому очікується трава (далі — Цільовий блок) повинен бути в області 3×3×5 (довжина × ширина × висота), центром якої є блок прямо під блоком трави, звідки трава повинна розростатися (далі — вихідний блок);
  • Над цільовим блоком повинен бути світло величиною в 9 або більше;
  • Над вихідним блоком повинен бути світло величиною в 4 або більше;
  • Будь-який блок прямо над цільовим блоком не повинен зменшувати величину світла на 2 або більше, тобто в повному світлі листя над ним дозволить траві розростися, але лід — немає.

Світлоуменьшающе блоки включають крім непрозорих блоків також лаву, воду, лід і напівпрозорі блоки, такі як сходи й плити. Трава може вирости під прозорими блоками, такими як скло, паркани, факели і поршні. Трава розростається від одного блоку до іншого, коли отримує блокової такт, з однаковим шансом (не залежить від відстані) і не піклуючись про розриви і інших блоках в дорозі. Оскільки трава може розростатися до 3 блоків вниз, вона може розростатися вниз швидше, ніж вгору.

Графічна версія цього керівництва.
(може не відповідати сучасним версіями гри)

Забарвлення блоків трави залежить від біома, в якому вони знаходяться. Блок трави завжди буде використовувати набір колірного тону, прив'язаний до даного біому, незалежно від способу розміщення блоку.

Загибель трави

Трава з певною ймовірністю може загинути (блок може змінитися на звичайну землю), якщо над нею стоїть блок, що зменшує величину одержуваного світла до 4 або нижче, включаючи непрозорі блоки, або трава в непроглядній пітьмі. Під прозорими блоками трава не загине прямо від них.

Обробка блоку трави мотикою перетворює його в блок грядки.

Траву також можуть з'їсти вівці (блок трави замінюється на блок землі).

Трава також може бути перетворена в трав'яну стежку за допомогою лопати.

Використання

  • Багато тварин завжди спавнятся на блоках трави.
    • Якщо в пам'ять не завантажені інші тварини, то кілька з них спавнятся на траві.
  • Вівці їдять траву з цих блоків, перетворюючи їх в землю і заново відрощуючи свою вовну, якщо її вирізали ножицями раніше.
  • Кісткове борошно, використана на блоках трави, може виростити високу траву і квіти.

Значення

Блок трави має ідентифікатор minecraft:grass. У нього також є стан блоку.

Стан блоку

Назва Значення Опис
 snowytrueСнігова трава (над травою варто шар або блок снігу).
falseЗвичайна трава.

Історія

Java Edition Pre-classic
Pre 0.0.0 Трава до Pre-classic rd-132328.png Блок трави став одним з двох перших блоків, що з'явилися в Minecraft разом з кругляком.
Верхня текстура використовувалася з усіх боків блоку трави.[1]
rd-132328 Трава до Alpha 1.2.0.png Блок трави отримав бічні текстури, а верхня текстура стала яскравіше.
rd-160052 Трава може бути отримана з землі під впливом сонячного світла, що дозволяє створювати нові блоки трави.
Java Edition Classic
0.27 SURVIVAL TEST 12 Вівці їдять траву для відновлення вовни на своїх тілах, перетворюючи блок в землю. Найчастіше трава буде рости так само швидко.
0.30 Спроба встановити блок трави шляхом злому інвентарю в багатокористувацької грі режиму Classic призведе до видалення гравця з поточної ігрової сесії.
На поточний момент блок трави мав однакову текстуру з усіх боків в інвентарі.
Java Edition Indev
23 грудня 2009 З появою динамічного освітлення, трава може рости в досить для цього освітлених місцях, не тільки при сонячному світлі.
26 січня 2010 Блоки трави можуть з'являтися в скринях длмі Indev. Їх можна ставити, а також блоки з скрині не будуть перетворені в землю в подальшому. Єдина можливість знищити траву — зламати блок, після чого з нього випаде блок землі.
6 лютого 2010 Трава може бути зорана мотикой для отримання грядки, а також має шанс дропа насіння пшениці.
?Дім Indev і скрині з блоками були видалені до кінця фази розробки Indev, через що зник легальний шлях отримання блоків трави в інвентарі.
Java Edition Alpha
1.0.4 Сніжна трава.png З появою снігопаду в світах зимнього режиму, бічні текстури блоку трави матимуть колір снігу, якщо блок знаходиться під шарами снігу.
1.2.0 Трава до Beta 1.5.png Після додавання біомів як частини поновлення Halloween Update, колір верхньої текстури блоку трави став залежати від біома, в якому даний блок встановлений.
Inv grass block.png Блок, отриманий за допомогою злому інвентарю або команди /give, мав неправильну верхню текстуру.
Java Edition Beta
1.5 Трава до Beta 1.9-pre6.png Текстура трави на бічних сторонах отримала колір, аналогічний кольору верхньої текстури, в режимі Детальної графіки
1.6 Насіння пшениці більше не можна отримати застосуванням мотики на блоках трави; насіння іноді будуть випадати з високої трави при її руйнуванні.
1.6.6 Трава виростає з блоків землі при використанні на них кісткового борошна.
1.8 Виправлена помилка верхньої текстури з Alpha 1.2.0.
З появою творчого режима знову з'явилася можливість легального отримання блоків трави в інвентарі.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre4 З появою системи зачарування з'явилася можливість отримання блоків трави в виживанні шляхом використання чара "Шовкового дотику".
Beta 1.9-pre5 Grass (block).png Верхні текстури трави і сніжної трави були трохи змінені для більш акуратного поєднання зі стандартними біомами.
Beta 1.9-pre6 Трохи змінена текстура сторін.
1.4.2 12w38a Додані нові звуки переміщення по блокам трави.
1.7.2 13w36a "Бестравний" варіант землі доданий в гру.
1.8 14w25a Варіант бестравной землі замінений на кам'янисту землю.
14w27b Верхня текстура трави має випадкове напрям.
1.9 15w31a Трава, при використанні лопати на ній, може бути перетворена в трав'яну стежку.
1.13 17w47a Числовий ID блоку став рівен 2.
1.14 19w03a Використання трави в компостер додає 1 рівень перегною з шансом 10 %.
19w05a Шанс додавання 1 рівня перегною став дорівнює 30 %.
Pocket Edition Alpha
0.1.0 Блок трави доданий в гру.
0.4.0 Трава може бути зорана мотикою для отримання грядки, а також має шанс дропа насіння пшениці.
0.8.0 build 3 Трава має шанс дропа насіння буряка, моркви, або картоплі під час орання.
build 4 Орання трави більше не дає картопля або морква.
0.9.0 build 1 Тепер колір трави залежить від біома.
0.11.0 build 1 Трава, при використанні лопати на ній, може бути перетворена в трав'яну стежку.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Блок трави доданий в гру.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.0 Блок трави доданий в гру.

Помилки

Питання, що стосуються «Блок трави», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

Примітки

Див. також