Блок слизу

Блок слизу
Блок слизу.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

0

Міцність

0

Інструмент

Будь-який інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Номер

dec: 165 hex: A5 bin: 10100101

Текстовий
ідентифікатор

slime

Блок слизу (англ. Slime Block)[1] — напівпрозорий блок, що нагадує слимака. Який стрибнув на блок слизу гравця або мобу підкине вгору і при цьому не буде завдано шкоди від падіння. Крім того, ходьба по цьому блоку сильно уповільнює гравця, подібно піску душ.

Реалізацію напівпрозорих блоків уможливила нова система відтворення прозорості, додана в версії 1.8.[2]

Отримання

Крафт

Інгредієнти Рецепти крафта

Слизова кулька

Використання

Блок слизу володіє унікальними властивостями, які проявляються при взаємодії з сутностями і іншими блоками. Вони дають нові можливості при будівництві механізмів і споруд. За рахунок незвичайної напівпрозорої текстури блок може використовуватися в якості декорації.

Як інгредієнт при крафту

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Блок слизу

Слизова кулька

Батут

Взаємодія блоку слизу з гравцем і іншими мобами нагадує стрибки на батуті. Коли сутність падає на блок, то відбувається відскік. Висота підкидання залежить від точки, з якої був здійснений стрибок (точніше від пройденої відстані по вертикалі). Наприклад, при падінні з висоти 255 блоків, гравець підстрибне на 50 блоків вгору, тоді як при падінні з висоти 50 блоків, подброс складе 22. Якщо над блоком слизу розташований один блок води, то при падінні з висоти 255, гравець підстрибне тільки на 37 блоків. Щоб уникнути відскоку потрібно присісти, затиснувши клавішу ⇧ Shift (за замовчуванням).

Розміщення на блоці слизу килимів, рейок, люків, червоних повторителей, компараторів або натискних пластин не завадить гравцеві підстрибувати на ньому і не отримувати шкоди від падіння. Пластина не буде діяти, при падінні на неї. Торти, плити та інші напівблоки зупиняють стрибок.

Практично всі моби відскакують від блоку слизу, за винятком курей, гаст і кажанів. Також дивно, що спрут здатний відскакувати від блоку слизу, хоча він спавном в воді. Іноді коні можуть застрягти в блоці при стрибку.

Взаємодія з поршнем

Блок слизу здатний переміщатися під дією поршнів, як і інші тверді блоки. Особливість полягає в тому, що інші блоки «прилипають» до граней, як до лицьової липкого поршня. При цьому «липкими» є всі грані, а блоки слизу можуть «прилипати» один до одного. Це означає, що всі сусідні повні тверді блоки, за винятком обсидіану, корінної породи, висунутого поршня, пічі, листя, роздавальника, викидача і скрині, будуть переміщатися разом з блоком слизу при його зміщенні поршнем. Таким способом одним поршнем можна пересунути конструкцію з 12 блоків. При більшій кількості приєднаних блоків поршень не висунеться із. Непереміщуваними блоки заважають переміщенню інших блоків, тільки якщо вони розташовані на одній лінії руху. Тобто по суті вони не приєднуються до блоку слизу. Можна помітити, що до висунутому поршня блок слизу «не липне», тому потрібно використовувати липкий поршень, якщо його потрібно рухати в обидві сторони.

Ця унікальна особливість значно розширює коло можливих будівель і механізмів. Нові варіанти автоматичних дверей, «Батутні ліфти» і діючі «літальні апарати», засновані на переміщенні блоків в просторі - це мала частина того, що може бути побудоване з використанням зазначених особливостей.

Переміщення сутностей

Блок слизу має ефект уповільнення, аналогічний піску душ. Він діє на гравців і мобів, які пересуваються по ньому.

Блок слизу корисний для транспортування предметів за допомогою течії води, так як аналогічно льоду прискорює їх рух. Блок слизу, на відміну від льоду, що не тане, тому він безпечний (не затопить водою) і зручний у використанні.

Історія

Java Edition
20 декабря 2013 Jeb викладає перше зображення блоку слизу. На даній стадії розробки він відомий як «Упругий блок».
1.8 14w02a Блок слизу доданий в гру.
14w18a Тепер блок слизу може штовхати/тягти блоки, подібно липкого поршня, при переміщенні його поршнем.
14w19a Тепер блок слизу, приєднаний до поршня, може штовхати сутностей вниз і в сторони.
14w25a Тепер, завдяки змінам моделей блоків, внутрішня частина блоку слизу використовує окрему текстуру 10×10.
14w32c Звуки руйнування і розміщення блоку слизу змінені на звук отримання слимаків шкоди.
Pocket Edition Alpha
0.14.0 build 1 Доданий блок слизу.
Legacy Console Edition
TU31, CU19, 1.22, Patch 3
Доданий блок слизу.

Цікаві факти

  • На блоці слизу не спавняться моби при будь-якому рівні освітлення.
  • Блок слизу перегороджує шлях вагонетці.
  • Курчата можуть підстрибувати на блоці слизу.
  • Для того, щоб підстрибнути на блоці слизу, потрібно приземлитися на його середину.
  • Текстура зовнішньої частини блоку — 16×16, центральна — 10×10. Зберігається у файлі slime.png.
  • Предмети, що падающий пісок і гравій, вагонетки і човна не підстрибують на блоках слизу. Як не дивно, частинки, які з'являються при руйнуванні блоків, підстрибують на блоках слизу.
  • Кілька блоків слизу можуть бути зруйновані в виживання швидше, ніж в режимі Творчість.
  • Блок слизу — один з уповільнюють блоків. Розміщення льоду під піском душ уповільнює гравця сильніше, ніж блок слизу.
  • У Кишеньковому виданні блоки слизу спавн на болоті.
  • Блок слизу використовує свою текстуру, а не текстуру слимака, а значить зміна його текстури, не змінить блок слизу.

Помилки

Питання, що стосуються «Блок слизу», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Див. також

Примітки