Блок глини

Блок глини
Clay Block Revision 2.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

3

Міцність

0.6

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.0.11

Номер

dec: 82 hex: 52 bin: 1010010

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Глина та блоки глини.
Duncan Geere Mojang avatar.png Наступного разу, коли ви будете досліджувати повне величезних грибів болото або плавати вздовж однієї з найвеличніших річок, що пробираються через кубічний ландшафт Майнкрафта, уважно пильнуйте один із найрізноманітніших будівельних матеріалів, який може запропонувати гра – глина!
Duncan Geere[1]

Глина — це блок з перефарбованою у світло-синій/сірий колір текстурою піска.

Глину можна знайти поміж згенерованого піску, але не у пустелі. Зазвичай генерується під водою. Її важко знайти, але більш легко, ніж інші "дорогоцінні" блоки (наприклад, золото),адже, щоб знайти глину, потрібно лише походити на поверхні пляжних/болотяних біомів. Від Beta 1.8, глину можна знайти у річках та озерах без урахування навколишніх блоків. Глина генерувалась дуже рідко до Halloween Update.

Видобути глину можна будь-яким інструментом, але лопатою швидше. З видобутого блока глини випадає 4 кульки глини, з кульок глини можна назад змайструвати глиняний блок, або випекти цеглу.

Натиснувши F5, камера перейде у режим перегляду від третьої особи. Ви зможете побачити, що під водою. Це дуже корисно для пошуків глини з човном.

Якщо вам не дуже легко відрізнити камінь від глини, то камінь від глини відрізняється тим, має лінійну текстуру, а глина має світліший колір та не є лінійною. Глина має звук землі та гравію, якщо ходити по ній або видобувати її.

Отримання

Блок глини можна добути і рукою, але з допомогою лопати швидше. При цому з одного блока глини випаде 4 глиняні кульки.

Блок Глина
Міцність 0.6
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 0.9
Дерев'яна 0.45
Кам'яна 0.25
Залізна 0.15
Діамантова 0.15
Золота 0.1
  1. Час для незачарованних інструментів в секундах.

Крафтинг

Інгредієнти Процес » Результат
Глина

Як інгрідієнт для випікання

Продукт Інгредієнти Обпікання
Блок глини Блок глини,
Вугілля

Історія

Java Edition Alpha
1.0.11 Доданий блок глини.
Java Edition Beta
1.6 У версії 1.6 Beta існує помилка [1], через яку глина генерується тільки на тих ділянках, у яких збігаються X і Z координати (і тільки при виконанні всіх інших умов, необхідних для генерації глини). Через це глина практично не зустрічається на картах.
1.7 Помилка у Beta 1.6 виправлена.
1.8 Глина зазвичай знаходиться під водою в основному на дні річок і поширена на підводних ділянках боліт і дрібних «озер» (1 і 2 метри глибиною) у великих кількостях. Проте, глина може бути знайдена на сухій землі серед піску. Іноді, під піском.
Java Edition
1.6.1 13w17a Глину можна перетворити на обпалену , глину.
1.7.2 13w36a Глину не можна більше знайти на дні океанів.
Pocket Edition Alpha
0.1.0 Доданий блок глини.
0.9.0 build 11 Глину можна перетворити на тверду глину.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Доданий блок глини.

Дрібниці

  • В реальному світі глина буває різних кольорів: від білого до яскраво-червоного.
  • В справжньому житті, глина знаходиться на глибині в кілька метрів під землею.
  • Глину часто можна знайти в водоймах з піщаним дном.
  • Для економії простору в інвентарі, з чотирьох глиняних грудок можна створити один глиняний блок. З глиняного блоку не можна створити чотири грудки назад, але його можна розмістити, а потім зруйнувати.
  • У дуже рідкісних випадках глину можна знайти в підземеллях на низьких рівнях.
  • Через це глина практично не зустрічається на картах.
  • Глиняні блоки найрозумніше добувати лопатою з зачарованням "Шовкове торкання".
  • Іноді глина може згенеруватися під фермами сільських жителів.

Галарея

Перегляньте також

Посилання

  1. "Block of the Week: Clay" – Minecraft.net, June 2, 2017