Блок глини

Блок глини
Clay JE2 BE2.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

3

Міцність

0.6

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.0.11

Номер

dec: 82 hex: 52 bin: 1010010

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Глина та блоки глини.
Duncan Geere Mojang avatar.png Наступного разу, коли ви будете досліджувати повне величезних грибів болото або плавати вздовж однієї з найвеличніших річок, що пробираються через кубічний ландшафт Майнкрафта, уважно пильнуйте один із найрізноманітніших будівельних матеріалів, який може запропонувати гра – глина!
Duncan Geere[1]

Глина — це блок з перефарбованою у світло-синій/сірий колір текстурою піска.

Глину можна знайти поміж згенерованого піску, але не у пустелі. Зазвичай генерується під водою. Її важко знайти, але більш легко, ніж інші "дорогоцінні" блоки (наприклад, золото),адже, щоб знайти глину, потрібно лише походити на поверхні пляжних/болотяних біомів. Від Beta 1.8, глину можна знайти у річках та озерах без урахування навколишніх блоків. Глина генерувалась дуже рідко до Halloween Update.

Видобути глину можна будь-яким інструментом, але лопатою швидше. З видобутого блока глини випадає 4 кульки глини, з кульок глини можна назад змайструвати глиняний блок, або випекти цеглу.

Натиснувши F5, камера перейде у режим перегляду від третьої особи. Ви зможете побачити, що під водою. Це дуже корисно для пошуків глини з човном.

Якщо вам не дуже легко відрізнити камінь від глини, то камінь від глини відрізняється тим, має лінійну текстуру, а глина має світліший колір та не є лінійною. Глина має звук землі та гравію, якщо ходити по ній або видобувати її.

Отримання

Блок глини можна добути і рукою, але з допомогою лопати швидше. При цому з одного блока глини випаде 4 глиняні кульки.

Блок Глина
Міцність 0.6
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 0.9
Дерев'яна 0.45
Кам'яна 0.25
Залізна 0.15
Діамантова 0.15
Незеритова 0.1
Золота 0.1
  1. Час для незачарованих інструментів в секундах.

Крафтинг

Інгредієнти Процес » Результат
Глина

Як інгрідієнт для випікання

Продукт Інгредієнти Обпікання
Блок глини Блок глини,
Вугілля

Історія

Java Edition Alpha
1.0.11Доданий блок глини.
Java Edition Beta
1.6У версії 1.6 Beta існує помилка [1], через яку глина генерується тільки на тих ділянках, у яких збігаються X і Z координати (і тільки при виконанні всіх інших умов, необхідних для генерації глини). Через це глина практично не зустрічається на картах.
1.7Помилка у Beta 1.6 виправлена.
1.8Глина зазвичай знаходиться під водою в основному на дні річок і поширена на підводних ділянках боліт і дрібних «озер» (1 і 2 метри глибиною) у великих кількостях. Проте, глина може бути знайдена на сухій землі серед піску. Іноді, під піском.
Java Edition
1.6.113w17aГлину можна перетворити на обпалену , глину.
1.7.213w36aГлину не можна більше знайти на дні океанів.
Pocket Edition Alpha
0.1.0Доданий блок глини.
0.9.0build 11Глину можна перетворити на тверду глину.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Доданий блок глини.

Дрібниці

  • В реальному світі глина буває різних кольорів: від білого до яскраво-червоного.
  • В справжньому житті, глина знаходиться на глибині в кілька метрів під землею.
  • Глину часто можна знайти в водоймах з піщаним дном.
  • Для економії простору в інвентарі, з чотирьох глиняних грудок можна створити один глиняний блок. З глиняного блоку не можна створити чотири грудки назад, але його можна розмістити, а потім зруйнувати.
  • У дуже рідкісних випадках глину можна знайти в підземеллях на низьких рівнях.
  • Через це глина практично не зустрічається на картах.
  • Глиняні блоки найрозумніше добувати лопатою з зачарованням "Шовкове торкання".
  • Іноді глина може згенеруватися під фермами сільських жителів.

Галарея

Перегляньте також

Посилання

  1. "Block of the Week: Clay" – Minecraft.net, June 2, 2017