Блокування

Java Edition.pngLegacy Console Edition.png

Тільки для Java Edition і Legacy Console Edition

Блокування (англ. Locking) — це здатність, що дозволяє заблокувати атаку, в тому числі стріли і вибухи.

Використання

Гравець блокує атаку щитом.

Java Edition

Для блокування атак використовується щит. При його використанні гравець сповільнюється до швидкості підкрадання. Можуть бути відображені атаки ближнього бою, снаряди, шкоди від шипів і вибухи (від динаміту блокується лише в тому випадку, якщо його запалив інший гравець). Щити не впливають на інші види шкоди, такі як втрата від падіння або утоплення. При успішному відбитті атаки, гравець не отримає ні шкоди, ні ефект а (наприклад, вогонь або висушування).

Гравець блокує атаку мечем.

Legacy Console Edition

Для блокування атак використовується меч. При його використанні, шкоди від вибухів і стріл зменшується на 50%. Блокування не витрачає міцність меча. Швидкість гравця сповільнюється до швидкості підкрадання.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngНе дочекаєтесь!Відобразити стрілу щитомДрес-кодВідхиліть снаряд за допомогою щита.minecraft:story/deflect_arrow

Історія

Java Edition Beta
1.8 pre1 Блокування додано до гри.
pre2 Виправлена помилка, через яку в мережевій грі блокування не блокувало шкоди.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre1 До цієї версії, гравець тільки міняв положення меча. У цій версії гравець також рухає руку замість самого меча.
Блокування більше не прибирає шкоди від падіння. До цього, блокування дозволяло падати з висоти 42 блоків без смерті замість стандартних 22.
1.8 pre2 Якщо робити блокування і одночасно ламати блок, він буде ламатися. Ця помилка виправлена.
1.9 15w33c Мечі більше не блокують удари, тепер для цього використовуються щити.
15w34c Атака сокирою може унеможливити використання щита на 5 секунд.
15w37a Час відновлення щита зменшено з 0,5 до 0,25 секунди.
Блокування тепер запобігає деяким ефекти, такі як підпал при ударі підпаленого мобу, або ефект «Голодування» при ударі кадавром.
Стріли тепер рикошетять від щитів.
15w47b Додані звуки блокування щитом.
16w07a Додано більше варіацій звуків блокування щита.
1.11 16w35a Щити тепер блокують 100% утрати.
Bedrock Edition
1.10.0 beta 1.10.0.3 Додана можливість блокування щитами, яку можна активувати присіданням або їздою мобів.
Legacy Console Edition
TU5CU11.0Patch 1Додана можливість блокувати атаку мечем.
PlayStation 4 Edition
1.90 Додано щити.

Цікаві факти

  • Якщо гравець під ефектом уповільнює зілля буде крастися і блокувати, проходячи крізь павутину по піску душ, який стоїть на льоду, йому буде здаватися, що він взагалі стоїть на місці.
  • В Bedrock Edition немає блокування.