Бджола

Попередження.svg
Ця стаття є заготівкою. Будь ласка, допоможіть нам її поліпшити.

Бджола (англ. Bee) — нейтральний моб. Гравця, який спровокував бджолу, атакує рій, отруюючи його. Бджоли спавняться на будь-якому рівні складності, але не атакують на рівні складності «Мирний».

Спаун

Природний

Групи бджіл спавняться близько бджолиних гнізд, які висять на деяких деревах в біоми рівнини, соняшникового поля і квіткового лісу. Шанси спауну бджіл в Java Edition наступні:

Шанси спавну
Біом Шанс
Рівнинна 5 %
Соняшникові поля 5 %
Квітковий ліс 2 %
Ліс 0.2 %
Пагорбний ліс 0.2 %
Березовий ліс 0.2 %

На деревах

Бджолині гнізда, вже містять кілька бджіл можуть з’явитися на самостійно згенерованих дубових і березових деревах в рівнинах, соняшникового рівнинах і биоме квіткового лісу з шансом 5 %.

Поведінка

Бджола, що вилітає з бджолиного гнізда.

Бджоли не літають як гаст, вони парять на невеликій відстані від поверхні як кажани.

Бджоли живуть колоніями і вибирають в якості житла будь-вулик або гніздо, що має достатньо місця. В одному вулику або гнізді може поміститися до трьох бджіл. Бджоли, не прив’язані до оселі, бродять по світу в пошуках незайнятих вуликів або гнізд.

Бджоли літають в околицях своїх гнізд, підлітаючи до малих і високим квітам і до кущів солодких ягід, які вони помічають. Покружлявши деякий час над квіткою, бджола сяде на нього і збере пилок, після чого на текстурі бджоли з’являться точки, що позначають зібрану пилок. Від зібрали пилок бджіл також виходять частинки пилку.

Зібрали пилок бджоли можуть запилювати вирощувані рослини, пролітаючи над ними. При цьому опилённое рослина відразу ж переходить на наступну стадію зростання.

Коли бджола з пилком повертається в своє гніздо або в свій вулик, рівень нектару в гнізді/вулику підвищується на 1. Перш ніж залишати своє гніздо або свій вулик, вона залишиться в ньому як мінімум 2 хвилини, або 2400 ігрових тактів. Бджоли, що вилітають зі своїх осель, зберігають дані про здоров’я, імені (якщо є) і інші параметри.

Бджоли будуть слідувати за гравцями, котрі тримали малі квіти.

Бджоли повертаються в своє гніздо під час дощу. Вони також повертаються при заході сонця.

Бджоли відносяться до членистоногим і отримують додатковий втрат від чар «Смерть членистоногих».

Бджоли, навіть злі, можуть бути прив’язані на повідець.

Атака

Як вовки і зомбі-свінолюді, спровоковані бджоли атакують нападників гравців групою. У розлючений бджіл текстура очей змінюється на червону. При атаці однієї бджоли або знищення гнізда злими стають все знаходяться поруч бджоли. При зборі сот або пляшечки меду з гнізда або вулика вилетять знаходяться там бджоли і нападуть на гравця. Цього можна уникнути, якщо розпалити під гніздом або вуликом багаття або зібрати його вночі.

Атакувала і отруїла гравця бджола втрачає своє жало, залишаючи його в гравцеві, і помирає протягом 50-60 секунд. Уже атакували бджоли, що втратили жало, що не атакують повторно.

Бджоли також атакують інших мобів, якщо ті нападуть на них. Наприклад, якщо скелет випадково потрапить стрілою в бджолу, на нього налетить рій бджіл.

Зла бджола, що не знайшла свого кривдника протягом невеликого часу, повертається до мирного життя.

Розмноження

Якщо двом бджолам дати по квітці, вони увійдуть в режим любові і спаряться, створивши бджолу-дитинчати. При цьому гравець отримує невелику кількість досвіду. Після розмноження бджоли-батьки не можуть розмножуватися повторно ще 5 хвилин (час, проведений в вулику/гнізді, не враховується). Бджоли-дитинчата стають дорослими через 20 хвилин (час, проведений в блоці, так само не враховується), але цей процес можна прискорити, використавши квіти; одна квітка зменшує час, що залишився до дорослішання на 10 %

Досягнення

Попередження.svg
Цей розділ потрібно терміново оновити. Ви можете допомогти, оновивши вміст розділу згідно з останніми версіями Minecraft.
Досягнення Опис Очок Xbox Трофей
Ласкаво просимо Приспите бджіл за допомогою багаття, а потім зберіть в пляшечку мед з вулика. 15G Бронза
Досягнення Опис Задача Попередне Досягнення Ідентифікатор
Романтична вечеря Зведіть пару тварин Зведіть пару будь-якого з цих 15 типів тварин ? minecraft:husbandry/breed_an_animal
час підкріпитися Поставте багаття під вуликом і зберіть мед, що не розсердивши бджіл Поставте багаття під вуликом і зберіть мед, що не розсердивши бджіл Сільське господарство minecraft:husbandry/safely_harvest_honey
смугастий вантаж За допомогою «Шовкового торкання» перемістіть бджолине гніздо з трьома бджолами всередині За допомогою «Шовкового торкання» перемістіть бджолине гніздо з трьома бджолами всередині Сільське господарство minecraft:husbandry/silk_touch_nest
щасливий фермер Виростите всі види тварин! Зведіть пару кожного з цих 15 типів тварин Романтична вечеря minecraft:husbandry/bred_all_animals

Факти

  • Бджоли — перші літаючі комахи і перші літаючі нейтральні моби в Minecraft.
  • Бджола — ще один моб в Minecraft, який атакує групами. Решта — лусківниця, лусківниця Краю, вовк, зомбі-свінолюдина і дельфін.
  • Бджола — другий моб з суїцидальної атакою, перший — кріпер.
  • Бджола — другий моб, який може потрапити всередину блоку. Перший моб — лусківниця.
  • Бджола — другий моб, у яких дитинчата можуть працювати. Перший — сільський житель.
  • Бджола — третій моб, який змінює свою текстуру при агресії. Решта — вовк і гаст.
  • Бджоли мають розмір в 1/2 блоку, оскільки Mojang AB порахували цей розмір симпатичним.