Сходи

(Перенаправлено з Акацієві сходи)
Сходи
Oak Stairs.pngSpruce Stairs.pngBirch Stairs.pngJungle Stairs.pngAcacia Stairs.pngDark Oak Stairs.pngSandstone Stairs.pngRed Sandstone Stairs.pngCobblestone Stairs.pngBrick Stairs.pngStone Brick Stairs.pngNether Brick Stairs.pngQuartz Stairs.pngPurpur Stairs.pngPrismarine Stairs.gifPrismarine Brick Stairs.pngDark Prismarine Stairs.pngStone Stairs.pngAndesite Stairs.pngPolished Andesite Stairs.pngDiorite Stairs.pngPolished Diorite Stairs.pngGranite Stairs.pngPolished Granite Stairs.pngMossy Stone Brick Stairs.pngMossy Cobblestone Stairs.pngSmooth Sandstone Stairs.pngSmooth Red Sandstone Stairs.pngQuartz Stairs.pngRed Nether Brick Stairs.pngEnd Stone Brick Stairs.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Нi

Діє гравітація

Нi

Вибухостійкість

?

Міцність

?

Інструменти

Поновлюваний

Wood: Так
Cobblestone: Так
Brick: Нi
Stone Brick: Так
Nether Brick: Нi
Sandstone: Нi

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Значення даних
Oak Wood Stairs
dec: 53 hex: 35 bin: 110101
Cobblestone stairs
dec: 67 hex: 43 bin: 1000011
Brick stairs
dec: 108 hex: 6C bin: 1101100
Stone Brick Stairs
dec: 109 hex: 6D bin: 1101101
Nether Brick Stairs
dec: 114 hex: 72 bin: 1110010
Sandstone Stairs
dec: 128 hex: 80 bin: 10000000
Spruce Wood Stairs
dec: 134 hex: 86 bin: 10000110
Birch Wood Stairs
dec: 135 hex: 87 bin: 10000111
Jungle Wood Stairs
dec: 136 hex: 88 bin: 10001000
Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Сходиблоки, які дозволяють гравцеві змінювати висоту без стрибків. Вони є більш компактною альтернативою плитам, що дозволяє змінювати більшу висоту на короткій горизонтальній відстані.

Виникнення

Сходи відбуваються природно селам. Дерев'яні сходи роблять меблі для сидіння у будинках, а також дахи для більшості споруд у селі. Сходи з кругляку відбуваються перед дверима і всередині церков. Сходи з кругляку також можна знайти в межах фортеці. Сходи з піщанику можна знайти в селах пустельних селах, замінивши згадані вище сходи. Сходи з пекельної цегли цеглини знаходяться природно в пекельній фортеці.

Крафт

Інгредієнти Рецепти крафта Опис

Дубові дошки або
Смерекові дошки або
Березові дошки або
Дошки з тропічного дерева або
Акацієві дошки або
Дошки з темного дубу або
Кругляк або
Кам'яна цегла або
Цегляний блок або
Пісковик або
Червоний пісковик або
Блок кварцу або
Пекельна цегла або
Пурпурний блок або
Призмарин або
Призмаринова цегла або
Темний призмарин

Призмарин

ПризмаринПризмарин
ПризмаринПризмаринПризмарин

Сходи, що робляться з будь-якого будівельного матеріалу

Використання

Крім їхнього використання, сходи можуть бути використані для цілого ряду естетичних цілей, в основному в моделюванні предметів, які в даний час не присутні в грі.

  • Популярне використання для сходових блоків - це імітація лавок або стільців. З Beta 1.8 села NPC створюються за допомогою сходів для сидінь.
  • Інше популярне використання в якості покрівельного покриття для будинків, також спостерігається в селах NPC, але широко використовується гравцями до Beta 1.8 оновлення.
  • Так само, як звичайні сходи використовуються для згладжування схилів у підлозі, перевернуті сходи можуть бути використані для згладжування схилів у стелі. Це дає можливість створювати більш реалістичні арки під мостами або в архітектурних будівлях.
  • Цегляні і кам'яні сходи, укладені в кінці стіни з інших цегляних або кам'яних блоків, створюють вигляд зламаної кладки.
  • Сходи можна використовувати, щоб приховати червону пилюку, оскільки потужність пройде через нижню половину блоку сходів. З повнорозмірним кінцем, зверненим назовні, його можна використовувати для приховування електропроводки без розміщення отвору в стіні.
  • Їх можна використовувати як дешеву альтернативу будь-якому декоративному блоку «економічного» порталу.
  • Скрині можуть відкриватись, якщо зверху знаходятся сходи.
  • Сходи можуть бути організовані для формування вікон або залів з унікальними властивостями. Ці отвори блокують світло (за винятком внутрішнього краю сходів) і рідини, але дозволять таким об'єктам, як предмети і дрібним тваринам, пройти (якщо отвір досить велике). Отвори можуть бути зроблені розміром 14, 12, 34 або 1 блок. Стрілки можуть проходити через ці отвори, як на знімку 12w23a.

Поведінка

З Halloween Update, сходи розміщені обличчям до гравця, щоб вони могли відразу піднятися. Це може спричинити проблеми при будівництві сходів; просто почніть з нижнього кінця, щоб виправити це. Крім того, ви можете зійти на верхню частину сходів, пробратися та посадити сходи біля ваших ніг, підвішуючи їх на край блоку, щоб розмістити їх у правильному місці під час спуску сходів.

Вода тече по сходах так, ніби вона повністю твердий блок. Якщо хтось намагається помістити факел на вершину сходового блоку, факел буде поміщений на найближчий доступний блок без сходів.

Дерев'яні сходи та огорожі — вогненебезпечні.

Сходи також можна перевернути одним з двох способів.

  1. Натисність ПКМ на нижній частині блоку.
  2. Натисність ПКМ на верхній частині сторони блоку.

Історія

Java Edition Alpha
1.0.0 Додано дерев`яні та сходи з кругляку. Дерев'яні сходи не спалюються.
1.2.0 Перед цією версією сходи визначають їх орієнтацію на основі оточуючих блоків (змінюються, якщо вони були змінені). Вони намагатимуться зіткнутися з блоком, що прилягає до сходів, щоб створити підйомну поверхню до цього блоку. Однак, це часто було більш дражливим, ніж корисним, і тому було змінено, щоб бути розміщеним перед програвачем.
1.2.2 Сходи тепер мали дивну властивість бути прозорими до світла; при розміщенні одного або більше просторів над землею під повітрям, сонячне світло або інші джерела світла просвічуватимуть і запалюватимуть блоки під/по сходах так, ніби між ними немає нічого непрозорого.[1] Інші атмосферні ефекти, такі як снігопад, не проникали в блоки сходів, що робило їх надзвичайно ефективним матеріалом для створення покрівлі, що витримувало погоду, але все ще дозволяло денному світлу проникати. безпосередньо під сходовим блоком, і трава не зникне, якщо на неї поміщений блок сходів. Будь-який блок сходів, розміщений у Alpha 1.2.0_02 до Beta 1.5, зберігатиме цю властивість у більш пізніх версіях, поки він не змінюється або видаляється, або викликає оновлення освітлення.
Java Edition Beta
1.6 Дерев'яні сходи та огорожі зараз горючі.
Виправлена світлова прозорість від Alpha 1.2.2. Зміна значка інвентаризації для того, щоб сходи показали більш впізнавану фігуру.
1.8 Додані цегляні та кам'яні сходи. Кам'яні сходи з цегли могли опустити одну з них моховита кам'яна цегла або цегляна цегла з тріщинами, коли вона розбита через перенесення даних. Видобуток блоку сходів дасть вихідний матеріал сходів, а не блок сходів, цей витратний матеріал.
1.8.1 Кам'яні цегляні сходи тепер завжди відкидають звичайний камінь.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre1 Додані сходи пекельної цегли.[2]
Beta 1.9-pre6 Видобування блоку сходів тепер скидає блок сходів замість вихідного матеріалу сходів.
1.2.1 12w08a Додані перевернуті сходи. Перед тим, як вони були додані, змінені значення даних від 4 до 15 створили б невидимі сходи, через які можна було б пройти; ці більш високі значення тепер використовуються для перевернутих сходів.
1.3.1 12w21a Додані сходи з пісковику.[3]
12w25a Червоний пил (включаючи ретранслятори, факели, важелі та напірні пластини) і рейки тепер можна розмістити на сходах, розташованих догори ногами.
Додані дерев'яні сходи для трьох інших типів деревини (береза, ялина та джунглі).
12w26a Додані рецепти для виготовлення дерев'яних сходів з берези, ялини та джунглів.
1.4.2 12w34a Сходи тепер автоматично змінюють форму в кутові сходи залежно від місця розташування.
12w39a Сходи правильно взаємодіють із освітленням.
Плавне освітлення на сходах трохи прослуховується.

Кутові сходи

Кутові сходи були додані в Snapshot 12w34a, як тест. Це не окремий блок, але сходи "автоматично налаштовуються" в кутові сходи на основі розміщення.

Ця функція, як вказує Jeb_, є тестом і схильна до видалення або редагування на основі відгуку спільноти.[4]

Помилки

  • Іноді розміщення сходів може призвести до того, що розміщені сходи (і, можливо, інші поблизу) призведуть до збоїв у графічному вигляді та виявляться надзвичайно неправильними. Це суто графічний глюк, і сходи ще можна використовувати. Він повинен закріпитися, вийшовши і знову зіграючи світ.
  • Іноді сходи можуть бути придатні для використання, але над ними розташовується тип блоку.

Цікаві факти

  • У 12w25a, тільки дубові сходи могли бути вироблені, незалежно від типу дошки. Це було зафіксовано станом на 12w26a.
  • На відміну від плит, якщо сходи розміщені вгору-вниз, можна розміщувати факели зверху (застосовується лише до знімків раніше, ніж 12w25a).
  • До 1.8, об'єкт сходи має більший "елемент", а не "блок" розмір, помилка спільно з кактусом.

Примітки